Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום שישי הזה מתקיים קורס נהיגה מתקדמת לחברי הפורום (ולא רק לחברי הפורום)

ולכן אני אמור להגיע לקיבוץ רמת הכובש שם נמצא המתחם של אלטרנטיבי.

בגלל שאני גר די רחוק (קרית-גת) והקורס מתחיל מוקדם (יחסית) ואני רוצה

להמנע מכל עומסי התנועה (כביש 4,צומת אשדוד,כל הרמזורים בכפר סבא)

החלטתי לנסוע בכביש 6 (לפני חודש נפתח מחלף ממש קרוב אלי).כביש

6,נכון לעכשיו,נגמר במחלף אייל (ממש ליד כפר סבא) כך שהנסיעה נראת ממש נוחה,אבל

כמו בכל דבר טוב יש גם דבר רע (אני לא מדבר על עלות הנסיעה בכביש 6),התקשרתי

לחברת "דרך ארץ" כדי שיסבירו לי על מחלף אייל (באתר שלהם המפה לא ממש מובנת)

וגם שיסבירו איך להגיע לרמת הכובש (אם השירות ניתן למה לא להשתמש בו),התקשרתי

והבחור שענה לי הסביר לי (כמו שכתוב לו במחשב) שהדרך היחידה להגיע לרמת הכובש

היא דרך טירה (ואני לא מתכוון ליד טירה אלא דרך כביש שעובר ממש באמצע טירה :!: ).

בעקבות הארועים האחרונים אני לא רוצה לעבור דרך טירה ולכן החלטתי לחפש נתיב חלופי,

מצאתי שישנו כביש שעובר ממחלף אייל עד לכניסה הצפונית של כפר סבא אבל יש בו חלק

שאני לא מבין.

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/download.php?id=5638

 

האם החלק האפור שמסומן במפה הוא כביש או אולי דרך עפר? (במקרא של האתר

לא היה כתוב כלום).

 

אני יודע שכתבתי חצי עמוד בשביל שאלה של שורה,אבל לא משנה :lol:

תודה על העזרה

קוסטי.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אם תצא בכביש 4 ביום שישי בבוקר אז לא תתקל יחסית בעומסי תנועה שכן זהו יום שבו חצי מהמדינה לא עובדת. ממליץ על כביש 4 מה גם שזה יותר נוח להגעה.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

כמו שהרמן כתב.

אם אתה רוצה לנסוע בכביש 6, תרד במחלף של כפר סבא (אחד לפני אייל) וסע לכיוון כ"ס.

כשתגיע לצומת T פנה ימינה(2 ק"מ) . ב T הבא ימינה (200 מ). אחרי 300 מ' פנה שמאלה וסע ישר עד שתעבור אצטדיון מצד שמאל (2 ק"מ). ברמזור פנה שמאלה וסע ישר. אחרי 3 ק"מ פנה ימינה בכביש ראשי לכיוון טירה (רמזור שישי אם אני לא טועה). רמת הכובש היא בערך 5 ק"מ מהפנייה ובי"ס אלטרנטיבי הוא אחרי רמת הכובש (300 מטר).

הנסיעה המתוארת תיקח בנסיעה רגועה 15 דקות.

אריאל :)

פורסם
ביום שישי הזה מתקיים קורס נהיגה מתקדמת לחברי הפורום (ולא רק לחברי הפורום)

ולכן אני אמור להגיע לקיבוץ רמת הכובש שם נמצא המתחם של אלטרנטיבי.

בגלל שאני גר די רחוק (קרית-גת) והקורס מתחיל מוקדם (יחסית) ואני רוצה

להמנע מכל עומסי התנועה (כביש 4,צומת אשדוד,כל הרמזורים בכפר סבא)

 

אם אני לא טועה אתה צריך להתייצב בקורס בשמונה בבוקר של יום שישי, זאת אומרת לצאת בערך בשעה שבע בבוקר, כמעט ואין פקקים בשעות האלה במיוחד לא בכפר סבא.

 

סע על כביש גהה (4) עד צומת רעננה צפון, פנה ימינה, רמזור ראשון שיש לך שמאלה(שזה בעצם רמזור שני) פנה שוב שמאלה.

 

סע ישר עד שתגיע לרמת הכובש, אין סיבה שיהיו לך פקקים בשעות האלו.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
ביום שישי הזה מתקיים קורס נהיגה מתקדמת לחברי הפורום (ולא רק לחברי הפורום)

ולכן אני אמור להגיע לקיבוץ רמת הכובש שם נמצא המתחם של אלטרנטיבי.

בגלל שאני גר די רחוק (קרית-גת) והקורס מתחיל מוקדם (יחסית) ואני רוצה

להמנע מכל עומסי התנועה (כביש 4,צומת אשדוד,כל הרמזורים בכפר סבא)

 

אם אני לא טועה אתה צריך להתייצב בקורס בשמונה בבוקר של יום שישי, זאת אומרת לצאת בערך בשעה שבע בבוקר, כמעט ואין פקקים בשעות האלה במיוחד לא בכפר סבא.

 

סע על כביש גהה (4) עד צומת רעננה צפון, פנה ימינה, רמזור ראשון שיש לך שמאלה(שזה בעצם רמזור שני) פנה שוב שמאלה.

 

סע ישר עד שתגיע לרמת הכובש, אין סיבה שיהיו לך פקקים בשעות האלו.

 

שי

 

שתי שאלות.

יש ירידה מכביש 4 לכפר סבא בצומת רעננה דרום האם היא עדיפה?

ביום שישי בשמונה בבוקר יהיה אפשר לעבור את כל כפר סבא בלי לחץ?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
ביום שישי הזה מתקיים קורס נהיגה מתקדמת לחברי הפורום (ולא רק לחברי הפורום)

ולכן אני אמור להגיע לקיבוץ רמת הכובש שם נמצא המתחם של אלטרנטיבי.

בגלל שאני גר די רחוק (קרית-גת) והקורס מתחיל מוקדם (יחסית) ואני רוצה

להמנע מכל עומסי התנועה (כביש 4,צומת אשדוד,כל הרמזורים בכפר סבא)

 

אם אני לא טועה אתה צריך להתייצב בקורס בשמונה בבוקר של יום שישי, זאת אומרת לצאת בערך בשעה שבע בבוקר, כמעט ואין פקקים בשעות האלה במיוחד לא בכפר סבא.

 

סע על כביש גהה (4) עד צומת רעננה צפון, פנה ימינה, רמזור ראשון שיש לך שמאלה(שזה בעצם רמזור שני) פנה שוב שמאלה.

 

סע ישר עד שתגיע לרמת הכובש, אין סיבה שיהיו לך פקקים בשעות האלו.

 

שי

 

שתי שאלות.

יש ירידה מכביש 4 לכפר סבא בצומת רעננה דרום האם היא עדיפה?

ביום שישי בשמונה בבוקר יהיה אפשר לעבור את כל כפר סבא בלי לחץ?

 

למה כ"ס מרכז (אין דרום)? סע כמו ששי אמר זאת הדרך הכי טובה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

תודה על העזרה.

ועוד משהו קטן,שמתי לב שאפשר להמשיך בכביש 4 ולרדת לשדרות בגין וככה

עוקפים את כל מרכז כפר סבא,לנסוע שם או שכאן אני כבר קופץ מעל הראש?

 

 

קוסטי.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

נו, זה בדיוק מה ש shays הסביר לך...

 

גם ההכוונה של אריאל מכביש 6 היא נכונה אם תבחר לבוא משם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
נו, זה בדיוק מה ש shays הסביר לך...

 

גם ההכוונה של אריאל מכביש 6 היא נכונה אם תבחר לבוא משם.

 

הבנתי,על המפה שהדפסתי פשוט לא רשומים השמות של הצמתים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

×
×
  • תוכן חדש...