Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן גיר תקן DEX 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד כמה שהבנתי מדובר בתקן ולא סוג של שמן.

עכשיו אני מנסה לברר איזה סוג שמן איכותי ועמיד ניתן למצוא בתקן DEX 3.

שמן שניתן לרכוש באיזור הצפון.

 

עד עכשיו מצאתי רק בקבוקון של בערך ליטר מתוצרת MOTOCRAFT בעלות 30 ש"ח לבקבוק.

האם יש שמן יותר איכותי?

פורסם
באזור המרכז ניתן להשיג מיכל של 4 ליטרים של נוזל DEXRON III תוצרת AC DELCO, בלגיה בכ-60 ש"ח.

האם זה שמן מחברה טובה?

אין לי כל כוונה לחסוך בעלות שמן הגיר, יש חברות מומלצות נוספות?

פורסם

מדובר בחברה טובה.

 

AC DELCO היא ספקית החלפים המקוריים העיקרית של קונצרן GM.

מנסיון מדובר בנוזל איכותי.

פורסם

נאמר לי ע"י 2 מכוני גירים אוטומטיים ששמן הכי זול של אמירקן יגל עושה את העבודה.

אם אני לא טועה אמרו לי ששמן גיר אינו מיועד לשימון(?) כמו במנוע, אלא בסה"כ לצורך הידראוליקה בשביל להעביר הילוכים

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
נאמר לי ע"י 2 מכוני גירים אוטומטיים ששמן הכי זול של אמירקן יגל עושה את העבודה.

אם אני לא טועה אמרו לי ששמן גיר אינו מיועד לשימון(?) כמו במנוע, אלא בסה"כ לצורך הידראוליקה בשביל להעביר הילוכים

כמובן שיש לו הרבה תכונות מעבר לזה, כמו למשל יכולת גבוהה לקלוט ולפלוט חום (לצורך קירור הגיר).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
עד כמה שהבנתי מדובר בתקן ולא סוג של שמן.

עכשיו אני מנסה לברר איזה סוג שמן איכותי ועמיד ניתן למצוא בתקן DEX 3.

שמן שניתן לרכוש באיזור הצפון.

 

אני קניתי אצל יבואן ELF את השמן ELFMATIC III, שמן גיר DEXRON III שמתאים לתקנים של ניסאן.

עולה בסביבות ה90 ש"ח לבקבוק של 5 ליטר. כל שמן DEXIII יתאים כל עוד אתה מחליף אותו עפ"י הוראות יצרן.

 

elfmaticg3.jpg

פורסם
אני קניתי אצל יבואן ELF את השמן ELFMATIC III, שמן גיר DEXRON III שמתאים לתקנים של ניסאן.

עולה בסביבות ה90 ש"ח לבקבוק של 5 ליטר. כל שמן DEXIII יתאים כל עוד אתה מחליף אותו עפ"י הוראות יצרן.

 

elfmaticg3.jpg

 

מי היבואן והיכן ניתן למצוא את השמן באיזור הצפון(חיפה צפונה)?

×
×
  • תוכן חדש...