Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גם לא מבין למה להגיב אם אין משהו ענייני להגיד.

מה איכפת לכם אם הבן אדם רוצה להשקיע כסף ב"שטויות".

אני גם רוצה להצטרף לשאלה:

איזה חוטים מחברים מהספק של המחשב למערכת?

ואם אני רוצה לחבר גם מגבר במה זה כרוך?

 

תודה רבה

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם (נערך)

אפשר לחבר גם מגבר של רכב בבית ,poweramper xp200 לדוגמה ,גם רמקולים הוא בנה לבד

עריכה אחרונה על ידי x-box

 Amp Butler TD1500 Amp: LUXMAN CM 4050 Focal Utopia 6w1 : Focal Utopia Be TBM berilliym: Sub: Focal Utopia 33wx2Focal Utopia 4w2    

JL AUDIO HD 750/1  RESOLUT T DSP

פורסם

בכל מחבר שיוצא מהמחשב (בין אם SATA או מולקס) יש 4 חוטים:

צהוב= 12V+

שחור(מיד משמאלו)=12V-

אדום 5V+

שחור(מיד משמאלו) 5V-

 

PSU שמוציא 30AMP "אמיתיים" אפשר לקנות באיביי בכמה עשרות דולרים (או בחנויות האלקטרוניקה באיזור שד' הר ציון בת"א, בקצת יותר מזה).

 

כדי לדעת מה ההספק של הPSU הדרוש להפעלת המגבר, יש לחשב לפי ההספק המירבי שלו בWATT:

I(A) = P(W)/ V(V

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם (נערך)

ספק כוח של מחשב הוא ככל הנראה האופציה הזולה ביותר (אם כי הוא תופס יותר מקום)

 

חיבורים עם ספק מחשב:

כל השחורים הם אדמה = 'מינוס'

צהוב = 12V

כדי להדליק את הספק אתה צריך לחבר את החוט הירוק מהצמה של הספק עם אחד השחורים.

 

ברדיו דיסק תצטרך לחבר 12V לשני חוטים: 12V קבוע ול-ACC. אם אתה מסתבך תעלה לפה תמונה של צמת החוטים.

 

ואם אני רוצה לחבר גם מגבר במה זה כרוך?

בדיוק אותו הדבר. רק צריך לוודא שלא עוברים את העומס של הספק. בכל מקרה, רוב הסיכויים שמראש לא יתאים ונראה לי מאוד לא כדאי - הסיבה מפורטת מטה.

 

הערה: לא הייתי מנסה להתפרע עם הווליום. ספק של מחשב לא בנוי לקפיצות חדות בעומס (באסים למשל) לכן הייתי משתמש בצורת החיבור הזאת באופן מתון או בוחר אופציה אחרת.

 

בנוסף, ניתן לשים לב בסרטון שצורף שתי הודעות מעליי, שהבחור שחיבר את המגבר בבית השתמש בספק כוח לינארי (יקר משמעותית מספק כוח ממותג ובמקרה הזה זו האופציה הנכונה) ולא בספק כוח ממותג (ספק כוח של מחשב הוא ממותג).

 

שורה תחתונה, לדעתי כדאי לבדוק אופציות אחרות.

עריכה אחרונה על ידי abcd12
פורסם

אם אתה לא צריך cd אלא רק רדיו או חיבור usb לדיסק און קי, זה הכי יתאים לך:

https://www.ebay.com/itm/Portable-USB-Mini-Speaker-NIZHI-TT-028-FM-Radio-Speaker-Loudspeaker-LED-Display/201750184125?hash=item2ef93f80bd:g:lO8AAOSwA3dYUgu4&redirect=mobile

 

גילוי נאות: יש לי כזה כבר כמה שנים בשימוש יום יומי, אחלה מכשיר. :)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...