Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני מחפש רביעיה חדשה לפולו קלאסיק SDI שלי. כרגע על הרכב מותקנים צמד MAXXIS (מהבעלים הקודם, התייבשו מהר מאוד) ויוקוהמה AVS DB V500 (טובים אבל נשחקו). הרביעיה עברה 80 אלף ק"מ ודרושה החלפה.

 

דרישות:

מידה 186/60R14

חברה מוכרת (בלי "זה חברת-בת של...").

עמידות בק"מ גבוה (שיחיו 60 אלף ק"מ לפחות בלי להתייבש).

אחיזה טובה ביבש וברטוב.

נוחות.

עד 400 ש"ח לצמיג.

 

הסתובבתי בכמה פנצ'ריות וחיפשתי בפורום ובכלל באינטרנט. הציעו לי דאלנופ D65T (חוות דעת גרועות בארה"ב) ופאלקן ZE-512 (חוות דעת מצויינות בארה"ב אבל בפורום אומרים, שהאחיזה ברטוב חלשה).

 

אשמח להמלצות על צמיגים ומקומות באזור נתניה או הרצליה (אבל אם לא תהיה ברירה אני אסע לאנטון).

 

תודה מראש.

פורסם

בדוק מחירי צמיגים במחירון שלפי יצרנים באתר www.tires4u.co.il והכן רשימה של המתאימים לך

וראה אם ברשת שלהם יש צמיגיה (פנצ'ריה) מתאימה באזורך.

בהרצליה תוכל לפנות אל "צמיגי הגיסים" שברח' גלגלי הפלדה 19 א.ת הרצליה פיתוח,

טל' 09-9545406 ובקש את אבי או איציק.

"צמיגי אנטון" שביפו הנם, בדרך כלל, הזולים ביותר.

בברכה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...