Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, רציתי לדעת אילו תוספים הם המומלצים ביותר לרכב הנ"ל למערכות הבאות:

תוסף לגיר אוטומט

FLASHING

תוסף דלק

תוסף שמן

וכמובן איזה סוג שמן להשתמש, כרגע המוסך המורשה ממלא לי 15W40 לא יודע איזה חברה אבל בטוח לפי הוראות יצרן.

אולי יש עוד סוגי תוספים למערכות שאיני מכיר מוזמנים להעלות.

דעתכם חשובה תודה D:

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

תשמע אני לא חושב שהמציאו סתם את כל תעשיית התוספים ובסוף מתגלה שזה מיותר לחלוטין.

בכל מקרה חיפוש לא עזר, אני מחפש משהו ספציפי לרכב שלי.

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

תוסף מכניסים למערכת כשיש בעייה כל שהיא שמנסים לפתור/למנוע את החמרתה.

 

התוסף היחיד שאני מכיר שהוא מאוד פופולרי ומומלץ ע"י בעלי מקצוע ככזה שמועיל ואינו גורם נזק הוא ה K44 של חברת BG - לניקוי מערכת הדלק שנמצא בשימוש נרחב בשוק. (למרות שברכבים מסויימים נגרם נזק מסויים לאחר השימוש).

 

פרט מדוע אתה מעוניין להשתמש בתוספים - מה אתה מנסה להשיג ?

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אוקי, אני מעוניין לנקות את האינג'קטורים (קיבלתי את ההצעה להשתמש בK44)

למנוע שחיקה של המנוע בשביל זה אני רוצה תוסף שמן שמונע חיכוך ורעשים מיותרים.

אני רוצה תוסף שמבצע פלאשינג במנוע משהו מאוד חזק וחריף מפני שכל המנוע מבפנים מכוסה בשיכבה קשה ושחורה של שמן שרוף שרק מסיר שומנים קר מסוגל להוריד אבל אני לא בטוח בהכנסתו למערכת השמן שלא יהרוס משהו, למרות שזה מאוד דורש את זה.

ותוסף למערכת ההילוכים האוטו' שמונע שחיקה של הדיסקיות והעברה חלקה.

ודבר אחרון האם ה15W40 הוא מספיק בשביל המנוע שלי או שצריך לרדת ל10W40?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם
אוקי, אני מעוניין לנקות את האינג'קטורים (קיבלתי את ההצעה להשתמש בK44)

למנוע שחיקה של המנוע בשביל זה אני רוצה תוסף שמן שמונע חיכוך ורעשים מיותרים.

אני רוצה תוסף שמבצע פלאשינג במנוע משהו מאוד חזק וחריף מפני שכל המנוע מבפנים מכוסה בשיכבה קשה ושחורה של שמן שרוף שרק מסיר שומנים קר מסוגל להוריד אבל אני לא בטוח בהכנסתו למערכת השמן שלא יהרוס משהו, למרות שזה מאוד דורש את זה.

ותוסף למערכת ההילוכים האוטו' שמונע שחיקה של הדיסקיות והעברה חלקה.

לגבי ניקוי מער' הדלק - השתמש ב K44 עפ' ההוראות (למיכל הדלק או באינפוזיה,בצע חיפוש) מומלץ בחום.

לגבי מניעת שחיקה של המנוע והגיר - לשם כך אתה לא צריך תוסף,תקפיד להשתמש בשמן איכותי עפ' הוראות היצרן ומחברה מוכרת אשר מכיל בתוכו חומרי ניקוי למנוע,שימוש בשמן איכותי ייתן לך שחיקה שלא תחרוג משחיקה של שימוש טבעי.

לגבי צמיגות השמן - בדוק בספר הרכב איזו צמיגות מתאימה לאקלים בארץ והשתמש בשמן באותה רמה.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לגבי שמן מנוע מומלץ להשתמש בשמן בצמיגות 10W/40 שהוא חצי סינטטי ולא שמן 15W/40שהוא שמן מינרלי. במיוחד באוטו שלך.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
לגבי שמן מנוע מומלץ להשתמש בשמן בצמיגות 10W/40 שהוא חצי סינטטי ולא שמן 15W/40שהוא שמן מינרלי. במיוחד באוטו שלך.

יש לך אולי המלצה של חברה? אני פשוט לא מכיר שום מותג בתחום.

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם
יש לך אולי המלצה של חברה? אני פשוט לא מכיר שום מותג בתחום.

AGIP,ESSO,MOTUL,LM MOSS2,AC DELCO.

 

כמעט כל שמן שייעלה 100 ש"ח ומעלה יהיה איכותי מספיק.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

מנסיון המוצרים ברמה גבוהה מאוד אמנם קצת יקרים אבל על איכות צריך לשלם.

 

ואם אתה מתעקש על תוספים לך על התוספים של BG.

44K למערכת הדלק

MOA לשמן

ATC+ לגיר אוטומטי

 

 

http://www.bgprod.com

קישור לאתר

zx 1.8 coupe

פורסם

תודה רבה חבר'ה!

אגב לגבי החומר של הפלאשינג לא קיבלתי תשובה, חשבתי להשתמש בSTP

אבל יש לי בוצה מאוד מאוד רצינית כאשר מביטים לתוך המנוע מהפקק למילוי שמן וגם עליו כמובן.

חשבתי לפתוח בעצמי את המכסה של המנוע ולנקות עם כפית או משהו את כל הבוצה לפני השימוש בSTP

זה פשוט נוראי מה שהולך שם בפנים אני פוחד שאם אני לא אנקה לפני זה פשוט יכנס וישב איפה שהוא במנוע לאחר השימוש בSTP העיניין הוא האם אני יכול לפתוח לבד את המכסה הזה והאם זה יהיה פשוט להחזיר אותו למקום לאחר הפתיחה (גם בעניין האטם ראש) או שאני אהרוס משהו, כי אני בטוח שבמוסך לא ינקו את זה כמו שאני רוצה לפני הפלאשינג במידה ואני אחליט לעשות את זה במוסך ובסוף זה יהרוס משהו.

עצתכם?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

פורסם

כמה ק"מ עבר האוטו, מה ההיסטוריה שלו?

טיפולים תמיד היו בזמן?

 

פלאשינג יכול לעזור אבל גם יכול לעשות את ההפך לכן זה סיכון, אני הייתי בודק אופציה של פירוק וניקוי יסודי, ומשם תחזוקה נכונה והחלפת שמנים בזמן.

פורסם
כמה ק"מ עבר האוטו, מה ההיסטוריה שלו?

טיפולים תמיד היו בזמן?

 

פלאשינג יכול לעזור אבל גם יכול לעשות את ההפך לכן זה סיכון, אני הייתי בודק אופציה של פירוק וניקוי יסודי, ומשם תחזוקה נכונה והחלפת שמנים בזמן.

האוטו הוזנח מאוד עד שהגיע לידיים שלי ועכשיו הוא מטופל בזמן ובמוסך המורשה.

הרכב גמה 160,000 ק"מ

העיניין הוא שאין לי כרגע את התקציב לפירוק של כל המנוע ולנקות את כל החלקים, חשבתי על הסדר פעולות שהזכרתי למעלה, לפתוח את מכסה המנוע לנקות את כל המשקעים שהצטברו עם כפית או מברג לשים את התוסף STP FLUSHING. לתת למנוע לעבוד 15ד' לגשת למוסך, לומר להם שיחליפו את כל השמן ואת המסנן ואטם הראש לחדשים ומקוריים (לגבי השמן ללכת על חברה מוכרת וידועה 10W40 חצי סינטטי שעולה מעל 100 ש"ח) וזהו.

ניראה לי תהליך מסודר ולא מזיק, רק מועיל, האם זה נראה לכם בסדר?!?

יונדאי קופה 1997

פיאט פונטו איבו 2010

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...