Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש קנס על נהיגה ברכב שרשיון הנהיגה שלו פג לפני מס' ימים,או שיש תקופה שבה יש התחשבות?

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

הקנס קבוע בחוק, ההתחשבות תלויה בשוטר, והשיקול שלו הוא אם להטיל את הקנס או לא.

 

"תקופת ההתחשבות" של האפודים הזוהרים גם היא לא נקבעה בשום חוק,

זו פשוט הייתה הנחייה פנימית במשטרה, למרות שתיאורטית הם היו יכולים

לקנוס כבר מהיום שבו נכנס החוק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

כן יש קנס, כ-250 ש"ח כמדומני. כמובן שהקנס ייכנס לפועל רק אם "מגלים" אותך.

 

החלק המעניין\עצוב יותר בשבילך הוא, מדוע לא חודש הרישיון?

 

באם אין תקלה, כזו או אחרת במשרד התחבורה, אני מנחש--------קורס נהיגה מונעת.

 

שם כבר תשלם גם קנס, גם אגרה וגם תבזבז את זמנך.

 

מקווה שאני טועה,

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם
החלק המעניין\עצוב יותר בשבילך הוא, מדוע לא חודש הרישיון?

 

באם אין תקלה, כזו או אחרת במשרד התחבורה, אני מנחש--------קורס נהיגה מונעת.

 

שם כבר תשלם גם קנס, גם אגרה וגם תבזבז את זמנך.

 

מקווה שאני טועה,

 

חי

.

דיברתי על רשיון רכב ולא על רשיון נהיגה.שאלתי לגבי רכב שעמד ללא שימוש ותאריך הטסט עבר לפני כמה ימים,יש צורך להכין אותו לפני שניגשים לטסט.בעל הרכב לא היה בארץ בשבועות האחרונים.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

אתם מדברים על רשיון נהיגה של הנהג או רשיון רכב???

 

רשיון נהיגה - למיטב זכרוני זה זימון למשפט אפילו אם הוא פקע אתמול.

 

רשיון רכב - עד 6 חודשים אחרי התוקף זה ברירת קנס 250 שקל (עם 6 נקודות אם אני זוכר נכון)

 

במקרה של רשיון רכב ניתן לקחת את הסיכון המחושב ולנסוע איתו לטסט, אם לא ייתפס בדרך לשם אז אין שום בעיה.

אפשר גם להוציא אישור נסיעה זמני ל-48 שעות תמורת כמה שקתים במשרד הרישוי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
.

דיברתי על רשיון רכב ולא על רשיון נהיגה.שאלתי לגבי רכב שעמד ללא שימוש ותאריך הטסט עבר לפני כמה ימים,יש צורך להכין אותו לפני שניגשים לטסט.בעל הרכב לא היה בארץ בשבועות האחרונים.

אופס... :oops:

 

רשיון רכב זה לא אני. זה פופטיץ.

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

תודה למשיבים.

אני בכל מקרה לא יהיה זה שינהג ברכב כך שמצב הנקודות שלי יישאר על אפס.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

×
×
  • תוכן חדש...