Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברת שגריר היה פעם פורד טנדר משנות השלושים. אולי מדובר באותו רכב כמו שלך, ליאור. הרכב הזה היה זרוק בחצר בהרצליה ובסוף שנות השבעים קנו אותו והעבירו אותה למתחם שהיה של "מגור" (היום שגריר) באפקה.

מעניין אם זה אותו רכב ואם לא, איפה הוא היום.

אם מדובר על ענתיקות נדירות הרי שרוב הענתיקות ששרדו הן נדירות היום.... אז זה לא חכמה להגיד שהפלקון 1960 שלי היא היחידה ששרדה בארץ...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 139
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תשכחו את היחידה בארץ בודאות ובהחלט נדירה

 

פרארי 308

שתי קורבט סטינגרי

ועוד כמה מכוניות שרירים אמריקאיות שהגיעו בייבוא אישי

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם שלי היא יחידה שברולט שוול 1968 הרדטופ 4 דלתות גיר 2 הילוכים מנוע 6 טורי 6999 סמ"ק. גם במקור לא יוצרו הרבה מהסידרה הזאת

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם
אל תשכחו את היחידה בארץ בודאות ובהחלט נדירה

 

פרארי 308

שתי קורבט סטינגרי

ועוד כמה מכוניות שרירים אמריקאיות שהגיעו בייבוא אישי

 

הפרארי, ייבוא, לא יודע אם זאת חוכמה לקרוא לה נדירה שכן שורשיה לא בארץ אבל כמותית, אכן, היא נדירה.

יש הרבהההההה יותר משתי קורבט סטינגריי, בסה"כ משנות ייצורן הן כבר מגיעות למעל 20.

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אכן לא יוצרו הרבה מהסדרה למען האמת יוצרו 500 מכוניות בלבד זו היתה מהדורת אספנות שנמכרה במחיר גבוהה בהרבה ממחיר המליבו שוול הרגילה ואפילו המליבו שוול SS הרדטופ שתי דלתות. כיום ידוע על מעט מאוד מכוניות מן הסידרה ששרדו לאורך השנים.

הרכב עמד 20 שנה באיחסון עד שהחל בתהליך השיבה לכביש

שברולט קאמרו 76, שברולט מליבו שוול הארדטופ 68.

שברולט בלייזר שנת 91, מפלצת שטח.

וואגוניר שנת 76 בהליכי בניה.

אלפא 164.

פורסם

היו רבות ונותרו מעטות במצב נסיעה

127_2799low.jpg

127_2785low.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
היתה אחת נוספת שהובאה לארץ מייד עם תחילת היבוא בצבע כתום הגה ימני

זו אותה אחת - היא היתה כתומה קודם...

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

כולם פה שאלו כמעט את אותה השאלה ,אבל לא נענו עליה ,כמה באמת מכוניות יש מאותו סוג?

יש אפשרות לדעת לפחות כמה מכוניות מאותו סוג רשומות במועדון?

כמה כאלה יוצרו בסך הכל על ידי כניסה לאתר האינטרנט של אותו יצרן או מועדון עולמי?

פורסם

בעניין הטנדר פורד של ליאור ברוך, הוא הגיע מירושלים. הבעלים המבוגר מאד, שהחזיק באוטו שנים, נפטר, האוטו עמד שנים בחצר הבית והאלמנה המבוגרת סירבה בעקשנות למכור. בשלב מסויים המצב נראה די אבוד משום שהעצים סביב גדלו וכבר אי אפשר היה להוציא את האוטו. בסופו של דבר בחור נמרץ בשם ערן שכנע את האלמנה למכור והוציא את האוטו עם מנוף באופרציה מסובכת. אחכ הגיע האוטו לאורי סהר וההמשך ידוע.

פורסם

פליימוט ברקודה 1972 אדומה יחידה בארץ

שייכת לאחד מחברי מועדן FUEL SLUT ISRAEL

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"


×
×
  • תוכן חדש...