Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו נקרא לילד בשמו, "ג'ימיקאנה" זה לא.כי מסלול די קצר 6 קונוסים למרות שהיו בסביבות ה-30 (לא רצינו להקים דבר בולט ורועש מידי מסיבות כחולות).

 

הקונוסים היו ממוקמים במרחק לא גדול. היה צריך לעבור ביניהם הלוך לעשות בקונוס האחרון פרסה ולהאיץ חזרה לכיוון נק ההתחלה(אבל לא אליה).

 

רכבים רבים עשו את המסלול הקצרצר ביניהם. הזמן המהיר ביותר שנמדד הוא 15 שניות ע"י סיטרואן ax. (עם הסוזוקי זבלאנו עשיתי 16 שניות ועם רנו קנגו (עבודה) עשיתי 20))

השתתפו גם הב.מ.וו z3 m של דודי (אשר הסתחררה קצת בפרסה של הקונוסים אבל מדהימה בכל מקרה). פיאט קופה האדומה, rsi, פונטו hgt ועוד.

 

לסיכום, זה ידוע שהמפגש בצפון הוא די צולע, אבל הוא רק בתחילת דרכו. בשבוע האחרון הורגשה נוכחות גבוהה יותר של מכוניות ספורטיביות, בנוסף גם הייתה הפרדה בין ספורטיביות לרגילות (דבר מאוד חשוב). אין ספק שמסלול הקונוסים הפיח קצת חיים במפגש ועורר אותו, שכן המפגש התרחב ואיתו גם אוכ' הספורטיביות והמשופרות.

 

עכשיו אני מחכה לכל התגובות הציניות והתומכות שלכם.

 

נ.ב.

לא הרמתי בלם יד במפגש. :twisted:

 

שלכם,

יוסי "צלחות" בלנו.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

היית חוסך לפחות איזה עשירית שנייה בסיבוב פרסה אם היית מרים בלם יד.

 

אז דווקא עכשיו לא הרמת???

 

דווקא כשכן צריך???

 

 

 

התיזמון שלך לא משהו, הא? :roll:

 

:lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

עכשיו אני מחכה לכל התגובות הציניות והתומכות שלכם.

 

נ.ב.

לא הרמתי בלם יד במפגש. :twisted:

 

דווקא אין תגובות ציניות, נשמע טוב.

 

מקווה בשבילכם שלא תצוץ שם משטרה... אולי אם תקפידו לשמור את המסלול קטן ורחוק

מרכבים ומכשולים אחרים... למרות שלא הייתי סומך על זה, במוקדם או במאוחר יצוץ שם

דרדס משועמם בעל צורך עז להשליך את תסביך הנחיתות שלו על אחרים.

פורסם

"זבלנו" זהו כינוי ציני לסוזוקי בלנו, שהרי ידועה כרכב מדהים לכל.

:D

 

אני חשבתי שמשיכת בלם היד (אפילו קצרה ומהירה) תגרום לי לאיבוד זמן כי זה למעשה זה מאט את האוטו. כנראה שטעיתי.

 

המסלול היה ממוקם במרחק מספיק גדול מאנשים, מכוניות, גדרות ועמודים. אך לא מספיק רחוק מדרדסים.

אכן הגיע דרדס שביקש מכולם להתפזר. הפסקנו את המסלול כ-4 דקות לפני שהגיע משטרה, כי הייתה לנו הרגשה שמישהו כבר הזמין...

עזבנו את ביג. אני וחבר חיכינו מחוץ לביג כדי לאסוף את הקונוסים (שכן אני הבאתי אותם). אך מידית הגיע דרדס אחר שעמד והשגיח. התייאשתי ונסעתי הביתה. מאוחר יותר שמישהו אחר מהמפגש אסף אותם ויביא אותם למפגש הבא.

זה ברור שביג זה לא מקום למסלול קונוסים ובטח שלא לג'ימיקאנה רצינית וגדולה (המקום ציבורי). אז אולי מישהו מכיר מקום טוב בצפון לג'ימיקאנה. אפילו אולי להשכיר שטח??

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

שבוע שעבר פרסמתי פה את המפגש שלנו ואת מסלול הג'ימקנה שבנינו וכולם פה רק ירדו עליו וצחקו והיו נגד זה... אבל משבוע לשבוע יותר ויותר אנשים מנסים את זה וזה הפך ללהיט הפמגש.... במיוחד שדודי עם הM שלו ניסה כולם עזבו את העיסוקים שלהם והלכו לראות את הבמוו נוסעת בין הקונוסים.. אין פשוט מדהים !!!.....

 

נ.ב: יוסי דרסתה לאחי את הפלאפון.. אתה לא בסדר ... הוא גם איבד את ה100 שקל שהיו לו שם.!!!

1.6 206

פורסם

אבל איך לעזאזל אני צריך לראות שיש פלאפון על הכביש!!?!!!

זה לא שדרסתי את החתול או הכלב שלו!!!!

 

תשמע אח שלך היה צריך לשים לב שהפלאפון שלו.

עכשיו אתה עוד מאשים אותי באובדן 100 שח???????

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
אבל איך לעזאזל אני צריך לראות שיש פלאפון על הכביש!!?!!!

זה לא שדרסתי את החתול או הכלב שלו!!!!

 

תשמע אח שלך היה צריך לשים לב שהפלאפון שלו.

עכשיו אתה עוד מאשים אותי באובדן 100 שח???????

 

 

 

ולזה אתם קוראים ג"מיקאנה בטיחותית ..וללהיט..

נו טוב... :roll:

פורסם

הפלאפון לא נדרס בג'ימיקאנה.

 

ולפי דעתי הג'ימיקאנה הייתה מאוד בטיחותית.

היה מרחק מאוד רב בין המכוניות החונות והאנשים שמסתובבים סביבן, לבין המכוניות שעשו את המסלול. בנוסף כל משתתף קיבל הנחיות מהו המסלול המדויק.

 

מצטער מאוד על הפלאפון, אך זאת לא אשמתי.

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

יוסי גבר לא בא אליך בענות אחי.... שטיות אח שלי קיבל פלאפון חדש.... זה אשמתו המלאה... בעיה שלו שנפל לו מהכיס אחי... שטיות סתם אמרתי את זה לצחוקים ...

 

יאללה אחי נראה אותך במפגש הבאה נדבר וגם נכיר...

 

אל תקח את זה קשה כולה פלאפון.....!!!

 

שבוע טוב לכולם והיה באמת אחלה של מפגשים כולכם מוזמנים שבוע הבאה.

1.6 206

×
×
  • תוכן חדש...