Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גם שאלה, גם לי יש 206..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

ויש לי PULSE והטוויטרים נכנסים במקום היעודי לו בקושי. רק אחרי שהמתקין חתך קצת בתוך הפלסטיק הטוויטר נכנס בול. ואני משדרג את הפולס לXETEC XIRQUIT

למישהו יש מושג אם הם יכנסו לי לפלסטיק או שהם ישבו על הדשבורד? (לא רצוי , גנבים..)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
יש לי גם שאלה, גם לי יש 206.. ויש לי PULSE והטוויטרים נכנסים במקום היעודי לו בקושי. רק אחרי שהמתקין חתך קצת בתוך הפלסטיק הטוויטר נכנס בול. ואני משדרג את הפולס לXETEC XIRQUIT

למישהו יש מושג אם הם יכנסו לי לפלסטיק או שהם ישבו על הדשבורד? (לא רצוי , גנבים..)

תקשיב הטוויטרים של הפולס הם 28 מילימטר זה קצת יותר מאינץ והטוויטרים של XETEC הם 26 מילימטר שזה ממש טיפה פחות משל פולס.

להכס...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

אני מאמין שהם יכנסו בטוח אם הטוויטרים של הפולס נכנסו אבל לכל מקרה כדאי שתשאל לפני ההתקנה מישהו שקצת יותר מבין...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

פורסם

אני דחפתי שם טוויטר של CFS של פייז עם הרשת שלו , וזה חתיכת בהמה הטוויטר הזה.

 

לא תהיה לך בעיה, קצת כח ומחשבה.

בברכה

ק.

פורסם

הטוויטר של הצירקט הוא פצפון, ועוד בלי התושבת פלסטיק שלו הוא בכלל כלום. לא נראה לי שתהיה בעייה.

כן עלולה להיות בעייה עם המיד-באס. חכה למחר ותראה מה ניתן לעשות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כלל מספר אחד.

  1. אם יש לכם טענות כלפי ההנהלה (מחיקות, ניהול כללי ונעילות), רק בה"פ לאחד מהמנהלים. לא על גבי הפורום.
    שוב - אם אתם חושבים שמחקו לכם הודעה, שרשור או כל דבר אחר - אין לפרסם
    על כך בפורום עצמו, אבל ניתן כמובן לפנות אל מנהלי אותו פורום בה"פ. שימו לב שהודעות
    בד"כ לא נמחקות "סתם ככה" - קחו לעצמכם מספר רגעים לחשוב על תוכן ההודעה, כנראה
    שהיה בו משהו שהביא למחיקתה. לסיכום: "מי מחק לי את ההודעה למה איפה כיצד מתי אני רוצה את אמא" - רק בה"פ.

×
×
  • תוכן חדש...