Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מעוניין לעשות התקנה של מגבר וקומפוננט כולל הכל. (חיווט, לוח שעליו ישב המגבר,

מתאם מיוחד שאמרו לי שאני צריך (rca?) וכל מה שכרוך.)

מכיוון שאני לא בקיא בתחום ומעולם לא עשיתי התקנה של אודיו כזה או אחר ברכב,

אני אשמח לקבל מידע לגבי מחיר ריאלי עבור התקנה מסוג זה.

בנוסף אם מישהו יכול להמליץ על מקום איכותי ואמין שעושה התקנות בדרום, זה ממש יעזור לי.

 

שאלה נוספת- האם האפשר להתקין את הטוויטרים של מוראל (MT22) בדלת עצמה ולא על הדשבורד

כפי שראיתי שעושים. (מדובר ב-B4 לצורך העניין.)

 

תודה ושבת שלום.

פורסם

תנסה לדבר עם יריב מ- BOMBBASS באר שבע...

http://www.bombbass.co.il/Default.aspx

הוא בנאדם אמין...אני התקנתי אצלו מגבר 5 ערוצים וסאב...סך הל על ההתקנה כולל 2 זוגות RCA של סטינגר לקח לי 600 ש"ח...כל RCA 150 ש"ח...והתקנה שלהמגבר וחיווט 4G...מהמצבר למגבר 300 ש"ח...

 

התקנה של קומפוננט יכולה לעלות לך 100 ש"ח ויכולה גם 3000 ש"ח תלוי מה סוג ההתקנה...יש צורך בבניות? פיבר? איטום?..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אצלי מותקן טוויטר MT-11 על הדלת ואני מרוצה מאוד .

תנסה מיקומים שונים של הטוויטר (על הדש, על הדלת ,על קורות ) ותראה מה הכי מתאים לך מבחינת השמיעה

:shock2::snipersmi
פורסם
הטוויטרים המדוברים ממליץ להתקין על הקורות כלפי המאזין.

לא חובה...

 

עניין של טעם...היו אצלי על הקורות ולא נישמעו טוב כמו על הדש....

פורסם

כמו שאתה רואה, זה מאוד אישי ותלוי בכל אוזן.

אצלי הם על הדלת למטה ON AXIS (פונים למרכז הרכב) וזה מה שעושה לי

את זה כעת.

בימים הקרובים הם יוחלפו ל MT22 ויכול להיות שהם יעלו בחזרה.

אך על הדש היה לי גבוה מדיי בסט-אפ הקודם.

פורסם

אני לא רוצה לעשות בניות על הדש (ברגים עניינים...), זאת הבעיה.

השאלה היא אם זה אפשרי לשים אותם בדלת? זה לא יפגום בהם או שהם יתחממו יתר על המידה?

 

בכל מקרה, הייתי בbomb bass ועם יחס כמו שהם נתנו, אני מעדיף לא לחזור לשם.

התנשאות כזו לא ראיתי הרבה זמן...

 

 

תודה !

פורסם
אני לא רוצה לעשות בניות על הדש (ברגים עניינים...), זאת הבעיה.

השאלה היא אם זה אפשרי לשים אותם בדלת? זה לא יפגום בהם או שהם יתחממו יתר על המידה?

 

בכל מקרה, הייתי בbomb bass ועם יחס כמו שהם נתנו, אני מעדיף לא לחזור לשם.

התנשאות כזו לא ראיתי הרבה זמן...

 

 

תודה !

בטח... אחרי כל השבחים שקיבלו כאן... anyway...

אפשרי? כן!

יפגום? לא!

יתחממו?? לא!

 

בהצלחה

פורסם

 

בכל מקרה, הייתי בbomb bass ועם יחס כמו שהם נתנו, אני מעדיף לא לחזור לשם.

התנשאות כזו לא ראיתי הרבה זמן...

 

 

תודה !

אם אכן אתה מתאר נכון את שאירע, זה מוזר וחמור ,שחנות (שלא רוצה להפסיד לקוחות) מתנהגת כך.

היתכן ש"שיחקת אותה" חכם מהם, או סתם "חפרת" להם בראש?

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תשמע, אני לא מבין הרבה בנושא אודיו לרכב.

 

בחודש האחרון אך ורק אספתי מידע והקשבתי לכל מי שרק היה מוכן להעשיר אותי בנושא.

נכנסתי לחנות וה"ביקור" בה ארך 10 דקות בלבד,

שאלתי את הנציג שעמד שם מספר שאלות (מידע יבש לגבי הרכב המערכת והסברתי את הצורך שהיא צריכה למלא בתקציב המבוקש) וביקשתי לקבל הצעת מחיר עבור מספר דגמים ואף הייתי פתוח להצעות חדשות.

אינני מעוניין להוציא להם שם כזה או אחר, זוהי דעה אישית והתרשמותי בלבד.

נעניתי בהתנשאות ומפאת חוסר ביחסי אנוש ראויים, העדפתי לא לחזור לשם.

עם זאת, אין לכך שום קשר למקצועיות ולאמינות של החנות ואני מאמין ששמם הולך לפניהם לא בכדי.

×
×
  • תוכן חדש...