Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי פיוניר 7750 מרוצה ממנו מאוד אבל רוצה להתקדם חשבתי על האלפיין 9855 אבל אחרי שאני קורא את התרדים פה ואומרים שהוא נתקע בגלישה אז אני לא יודע עם כדאי לקנות אותו

אני מעוניין ברדיו דיסק שיהיה ממש ממש איכותי ואמין חשוב יותר מהכול

ושאלה נוספת קטנה הBIT שרשום לגבי כול מכשיר הכוונה 1BIT ןBIT24 מה זה אומר בדיוק

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אם אתה צריך "חיזוק" מהרבים שיש להם כאן את המכשיר ולא קרה לו כלום,

הרי שלא תזכה לזה.

אז קרה כאן למישהו (מנסיבות שונות ואף לא רלוונטיות לשאלה שלך) מקרה שכזה.

אם זה מה שיעצור ממך לקנות מכשיר נהדר כזה - שיהיה, זה טבעי וגם אני הייתי

חושש מזה.

אני מקבל את שלי מחר, עם אחריות מלאה וחנות אמינה ואדם זהב ואני נטול

דאגות לחלוטין.

אתה שוקל את ה 55 ולא את ה 55R? אז כנראה שיש ממה לדאוג, ולא רק

בגלל שאולי המכשיר ייתקע, אלא כי כל מה שלא יעבור עליו - אין לך אבא ואמא!

מישהו אמר לי היום משפט חביב:

"אני לא מספיק עשיר בשביל לקנות דברים בזול"

 

גל

פורסם

לא מאמין שיהיו בעיות, למרות שתכלס - הכל יכול לקרות.

אין לי בעיה לסמוך על עצמי בהתקנה, או על המתקין.

התקנת HU לא צריכה להיות טובה - אלא נכונה.

אין פה יותר מדיי מה לעשות... לחבר פלוס, מינוס, סוויץ ו RCA.

פורסם

מותקן טוב? יענו ציפוי זהב?... כמו שגל אמר מותקן נכון.....

 

לפותח התרד הכול יכול להיות כמו שקרא לי לפעמיים יש בעיות לך תידע תמיד יש סיכוי....אז כמו שגל אמר לך ליבואן וקנה מכשיר אם אחריות ל3 שנים ותהיה בראש שקט...

פורסם
יש ברשותי פיוניר 7750 מרוצה ממנו מאוד אבל רוצה להתקדם חשבתי על האלפיין 9855 אבל אחרי שאני קורא את התרדים פה ואומרים שהוא נתקע בגלישה אז אני לא יודע עם כדאי לקנות אותו

אני מעוניין ברדיו דיסק שיהיה ממש ממש איכותי ואמין חשוב יותר מהכול

ושאלה נוספת קטנה הBIT שרשום לגבי כול מכשיר הכוונה 1BIT ןBIT24 מה זה אומר בדיוק

 

שטות מוחלטת, קרה לאדם אחד, ועד עכשיו גם לא ברור ממש למה, פרט לכך, מנסיון עם עשרות מכשירים גם ה55 וגם ה53 אני לא מכיר שום בעיה איתם.

 

פרט לכך, ולגבי ההמלצה,

אין הרבה אופציות כרגע.

או אלפיין 9855

קלריון 856 או 956 או 866.

בגדול אני הייתי יותר ממליץ על הקלריון, תראה רק שה856 אין בו הרבה פונקציות, והמכשיר בעל כל הפיצ'רים כמו טיים אליימנט וקרוס מלא וכו' זה ה956 והוא לא זול בעליל...

under construction..

פורסם

אני מצטרף להמלצות של ניר.

שם לב רק שאני לא מאמין שאחד ממכשירי ה CLARION שהוצעו כאן יהיה בתחום התקציב שלך. ה 9855 יספק אותך אני בטוח.

תכיר שמבחינת סאונד ה CLARION (שהוצעו) טובים יותר. אם אתה יכול למתוח קצת את התקציב, אתה תברך על כך. ה-855 והדגם החדש שלו 856 מכשיר טוב מאוד בלי הרבה ח'ארטות.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אני אפילו אמליץ לך על ה9853 - אותו הדבר כמו ה55 רק שהתצוגה פחות טובה - אפשר לחשוב...

 

אתה קונה את אותו המכשיר רק זול יותר...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה כבר מוציא 3000 שקל , תמשוך עוד 300 שקל שזה סה"כ 10% ותקנה את הקלריון 856 שהוא מכשיר ברמה מאוד מאוד מאוד גבוהה. כמו כן תנסה להגיע לחנות שאתה קונה ותגיד להם שיש לך 3000 שקל , אני בטוח שירדו במחיר. אם אתה משלם במזומן נהוג לתת הנחה של 5-7 אחוז בנוסף.

 

כמו כן אם תצליח למצוא, אולי יש בחנות ליד הבית שלך או משהו בסגנון (אני לא יודע איפה את גר ) יש לקלריון מכשיר 746 שהוא מכשיר עם סאונד ויכולות מעולות אבל לא הביאו יותר מדיי כאלו לארץ.

מומלץ בחום.

 

מה שחשוב בקלריון זה שיהיה לך 3 שנות אחרות של היבואן SG ושהדגם יהיה עם 6 בסוף ולא 5 אחרת זה ללא רדיו ישראלי.

 

בכל מקרה אני אישית לא אוהב את הסאונד של אלפיין אני חושב שקלריון הרבה יותר קרובים למקור מאשר אלפיין. דעתי האישית בלבד.

 

בברכה,קורווין.

פורסם

שלום.

 

מניסיון שלי ה- 9855 מכשיר מצויין ולי לא היו שום בעיות איתו ובטח לא עם הפנל.

 

אבל כיום אני עם הקלריון ואין מה להשוות אותו מבחינת איכות הסאונד עם האלפיין.

 

בהצלחה.

 

רזי.

 

אגב... שאלה ליודעי דבר. האם האלפיין 7878 הוא 24 ביט ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

רנזי מאיזו בחינה אי אפשר , כלומר מי לדעתך יותר טוב?

 

אני לא מכיר מכשיר של אלפיין עם 24 BIT , פעם היה לי אפילו וויכוח על זה עם מישהו שאמר שהם לא מייצרים מכשירים של 24 ואני טענתי שאין סיכוי , לקחנו חוברת ליבואנים מהיצרן ולא הצלחנו למצוא מכשיר 24 ביט.

בברכה,

קורווין.

×
×
  • תוכן חדש...