Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח על חניה במגרש של בית מלון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בדוח עירייה - רשות החניה הערונית רשום לי

1. האם באמת זו עבירה? בעבר חניתי הרבה פעמים באותו מקום ולא קרה כלום

2. בדוח לא ברור כלום זה כתוב עם עט שנגמר בו הדיו כנראה ולא מזהים מה רשום

חוץ מהסכום בסוף כנראה הביאו לו עט שכותב

3. מסומן V במשבצת שאם הרכב צולם

 

אם זו באמת עבירה שיש בגינה קנס 100 ש"ח אז אני באמת מעוניין לראות את הפרטים

שאדע איזה שעה זה היה ועל איזה סעיף האשימו אותי ובכלל מה רשום שם

 

האם זה יכול לבטל את הדוח שלא רואים מה רשום למרות שהרכב צולם? אם באמת צולם

ומה עושים במקרה כזה? עשיתי חיפוש ותוצאות מצאתי רק מ 2004-2005

אולי הדברים השתנו מאז

האם להמתין למכתב הבא מהעירייה? או כבר לפנות אליהם לבקש תמונה?

ולשאול מה רשום אצלהם?

פורסם

מדוע קיבלת דו"ח: האם חנית במקום שמוצב בו תמרור על איסור חניה/איסור עצירה/ שפת מדרכה צבועה באדום לבן/לא שמת תו חניה/חנית בתחום תחנת אוטובוס/הפרעת לתנועה?

 

אלך בשיטת האלימינציה: אני מניח שלא מדובר בתחנת אוטובוס או תו חניה ולכן לא אתייחס לזה.

אם מדובר בשאר המקרים שקשורים לתמרור ולסימון שפת המדרכה, עליך לבדוק מול ועדת התנועה העירונית אם התמרור הוצב כחוק. אם לא, הרי שהוא אינו חוקי ודינו של הדוח להתבטל.

אם מדובר בהפרעה לתנועה, צריך לבדוק אם אכן היתה הפרעה. אם לא היתה ויש לך אפשרות להוכיח את זה, שווה לך לשקול ללכת למשפט.

 

בהצלחה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אז זהו שלא רשום ברור לא רואים מה רשום על איזה סעיף ולכן אני לא יודע על מה הקנס בכלל

תו חניה לא שמתי כי לא שמים שמה תו חניה זה מגרש של בית מלון פרטי

אני בכלל לא בטוח שהדוח משם זה פשוט שמצאתי את זה על השמשה שחזרתי לרכב שחניתי שם

אבל יתכן שקיבלתי את הדוח במקום אחר ולא שמתי לב אליו

זה הכל ניחושים. ואם זה היה במגרש של הבית מלון אז כנראה בגלל שחניתי במגרש הפרטי שלהם

בדרך כלל אני יודע ששמים מדבקה על הרכב שמודיעים שזה מקום פרטי ושלא לחנות שם יותר

אבל דוח !

פורסם

תתקשר לעירייה ותשאל האם המקום באחריות העירייה והאם המקום רשאי לתת ו"ח מטעם העירייה בכלל.

נראה כאילו רצו ללמד אותך לקח אולי..

פורסם

כתבת שלא ניתן לראות מה כתוב בדו'ח. עלה בדעתך שאולי זה בכלל לא דו'ח שאתה קיבלת אלא מישהו אחר קיבל ופשוט הדביק אותו על רכבך מתוך תקוה שתשלם אותו?

 

בדוק מול הרשות המקומית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לדעתי הבעיה הרצינית שלך כרגע זה שאתה אפילו לא יודע אם קיבלת את הדו"ח בחניה של בית המלון או בכלל במקום אחר ולא שמת לב.. בגלל זה קצת קשה לתת תשובה על כך.

אבל מכיוון שלא אמורים לקבל דו"ח בחניה פרטית לדעתי קיבלת אותו במקום אחר.

פורסם

כיוון שאני יודע מהו מספר הרכב שלי אז הצלחתי לפענח שזה מה שרשום

 

חוץ מזה לא ברור כלום ומהכתב נראה לי שזה לא מקצועי בכלל

אכן נראה לי שבעל המקום מחזיק בטפסים הללו איכשהוא וזה להרתעה

 

בכל אופן אני אבדוק בעירייה ואעדכן פה

×
×
  • תוכן חדש...