Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב שברולט קאוואליר 2000 2.2 אוטומאט, בזמן האחרון לאחר שהחלפנו את הפלאגים לפלאגים טיפה יותר ספורטייבים, תגובות המנוע הפכו לעצבניות אפילו יותר מדי עצבניות.

להגיע לקיק-דאון למשל זה לחיצה מאוד מאוד קלה,בעבר זה לא היה כך.

עכשיו הרכב מרגיש כמו פתיל שמתחנן להדלק,אני חושב שמשו לא בסדר.

יש לציין שעל הרכב כבר 115 אלף ק"מ ומוסב לגז.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם
אשריך.

אנשים משקיעים עשרות אלפי שקלים כדי להגיע לתחושה שאתה מתאר.

יש לי הרגשה שקוואליר עם פלאגים משופרים זה הדבר הבא.

 

מוטי

:)

תשמע מוטי,אני חייב לציין שגם אני הופתעתי.

למרות שהפלאגים יצאו די ביוקר,אגב הוחלפה גם מערכת פליטה לטיפה יותר ספורטיבית.

והיחס דחיסה של מערכת הגפ"מ הועלה קצת,באמת מפתיע.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם
יש לכוון את כבל הקיק-דאון.הוא אינו מכוון.

 

בברכה דוד.

נגעת בנקודה מטרידה, שרציתי לשאול עליה בימי הקסנטיה, האם ניתן לכוון כבל קיק-דאון? הורדת הילוך בקסנטיה היתה מצריכה לחיצה חזקה מידי לטעמי ביחס לתיבות אחרות, והשארת הדוושה לחוצה יחסית עמוק כדי שההילוך לא יקפוץ, מה שגרם לי בעצם לשלוט בצורה ידנית על הבורר לא מעט פעמים, אז, האם ניתן היה לכוון את הכבל בצורה כזאת שמספיק יהיה בלחיצה קלה יותר כדי להוריד הילוך?
פורסם

אולי אני קצת טיפש, אבל מה זה פלאגים ומערכת פליטה "ספורטיביים" והאם אני יכול לדחוף כאלה לאליזה שלי (ואז היא תצמיח נאונים כחולים מלמטה).

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
erez כתב, האם ניתן לכוון כבל קיק-דאון? כן.

טוב לדעת, כרגע זה כבר לא עוזר לי, איפה היית לפני שנה? :-D

תודה.

פורסם
אולי אני קצת טיפש, אבל מה זה פלאגים ומערכת פליטה "ספורטיביים" והאם אני יכול לדחוף כאלה לאליזה שלי (ואז היא תצמיח נאונים כחולים מלמטה).
לא יודע.

אבל להגדיל טיפה את הראש וללמוד משו חדש אתה תמיד יכול.

החתימה נמחקה על ידי הנהלת האתר.

פורסם

שכחתי לספר לכם... השבוע החלפתי בגולף דור 5 מנוע 1.6L את נוזל הקירור ולהפתעתי הרוורס נכנס חלק יותר.

האם לדעתכם יש קשר בין הדברים.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מקווה שאתה צוחק גם לגבי עניין החלפת הנוזל...

הרכב שלך חדש לגמרי לא?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

×
×
  • תוכן חדש...