Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צבי, יש לך אותה?

 

אם כן, אתה יכול להעלות דוגמאות של תמונות ממנה?

 

ז"א - באיכות מקורית - אפילו לאתר כמו imageshack.

 

תודה מראש.

פורסם

אהלן

כל מצלמות ה PS (ודמויות ה SLR הן גם PS - רק עם כאילו גבנון של SLR(

בעלות חיישני CCD קטנים עד זעירים

כשדוחפים לשם כמה מליוני פיקסלים - הרעש מתחיל לחגוג

 

למעשה - ל 90 אחוז מהמצלמות הקטנות - סוני מייצרת את החיישן - כך שאנחנו יוצאים מנקודת מוצא שווה.

אלוגריתם עיבוד התמונה של המצלמה (בהנחה שאתה לא מצלם ב RAW - אם יש לך בכלל( יכול להטות את הכף לכוון זה או אחר - אבל ניסים לא קורים.

מצלמת PS - לא שימושית בתנאים חשוכים,הפלאש שלה הוא ל2 מטר ואיכות התמונה נעשית בלתי נסבלת בISO גבוה יותר מ 200.

מגבלות אחרות שנובעות מהתצורה הזאת-עדשה קטנה שיוצרת עומק שדה גדול מאד בכל מצב,וגורמת למעשה להכללת דברים שאנחנו לא רוצים בתמונה

(למשל - אתה רוצה לצלם את החברה אבל לטשטש את הרקע מאחור-זה בלתי אפשרי במצלמות הללו.)

 

בנוסף - הגימיק של זום אופטי גבוה - הוא גימיק בלבד

באורכי המוקד הקיצוניים - יש הפרעות ועוותים בתמונה - לעיתים עד כדי טשטוש ממש.

ככה שלא להתלהב מזום כפול עשר או בסגנון.

יותר מפי 5 - האיכות נפגמת.זה עניין אופטי טהור.אין מה לעשות.

 

אם אתה חובב צילום ולא רק מצלם לתיעוד - הייתי ממליץ לך ללכת על הליין החצי מקצועי של קנון - כמו הPRO- עם עדשת L של קנון - הליין המקצועי שלהם

 

או לחלופין - לשקול DSLR אמיתית

היום אפשר לקנות אולימפוס E500 או פנטקס או מינולטה בסביבות ה 3500 שקל-כולל עדשה.

 

אם תרצה - אני יכול לשים כאן דוגמה לתמונה מDSLR של מינולטה שברשותי

תמונות מדהימות-ולא לשכוח את אפשרות החלפת העדשות.

פורסם

אייל, הלכת רחוק מאוד.

 

אמרתי, התקציב לא מאפשר DSLR, אחרת מזמן הייתי רוכש אחת כזו.

 

אני די חדש בעסק המצלמות, אבל לא רוצה להחליף פעמיים מצלמות - ולכן, במחיר סביר, של מצלמה קומפקטית, אני מעדיף לרכוש דמוי SLR שתתן לי אופציות ידניות.

 

יתכן ואין מה להשוות בין דמוי SLR לDSLR - אבל, בהתחשב בנסיבות (תקציב), אני מאמין שאלו הבחירות הטובות ביותר שאפשר לעשות.

 

בכל זאת תודה.

פורסם

מה התקציב שלך?

ושוב - דמוי SLR זה PS רגילה רק עם כאילו

שליטה ידנית יש בכל מצלמה קטנה שמכבדת את עצמה

 

שני אתרים מומלצים

http://www.dpreview.com

http://www.d-spot.co.il

 

באחרון - יש פורום מאד מוצלח - שם אתה יכול להרשם ולהתייעץ.

פורסם

כ-1500~ ש"ח לערך.

 

אתה לא תסכים שעדיפה דמוי SLR על קומפקטית?

 

אני מאמין שהS2 והפוג'י S5600/5200 מהוות פשרה טובה - אני רק רוצה לדעת איזו מהן עדיפה, אלא אם יש אחת שעדיפה על שתיהן.

פורסם

1500 זה אכן מעט

 

שוב-קומפקטית ודמוית DSLR - אלו אותן המצלמות

אותו חיישן וההבדל הוא עיצובי ואולי כמה פיצ'פקס כמו זום גדול ועוד כמה אפקטים.

 

מה לגבי יד שניה?

יש מצב?

פורסם

תלוי במצב, וכאן צריך לחפש אקזמפלרים טובים - לא כאלו ששחטו את כפתור הצילום כל 2 שניות...

 

אפשרי - אבל מצלמות יקרות יהיו יקרות גם בשוק היד השניה. פלוס מינוס 500~ ש"ח ממה שראיתי.

פורסם

תשמע

אני עשיתי את הדרך הזאת גם

 

אני - בתור צלם חובב אומר לך

אם אתה צלם חובב - שמעונין בהגדלות והדפסת תמונות גדולות לעיתים - וחשובה לך חשיפה נכונה - אפשרות של מדידת אור כבחירתך ,מהירות צילום גבוהה ולא להיות מוגבל כשהערב יורד- אתה תתאכזב מאד מהמצלמות האלו.

 

אני חסכתי די הרבה זמן כסף עד שיכולתי לקנות את מה שרציתי

פורסם

אייל, תודה.

 

אני חושב שבשלב זה אני אלך על דמוי SLR (קראתי קצת ב-D SPOT, ראיתי שקומפקטיות מתחלקות לנמוך ובינוני, בעוד שדמוי SLR נחשב לבינוני מבחינת איכות, ככה שזה סביר).

 

מקסימום, תמיד אפשר לשדרג - ואף פעם לא מתחילים מגבוה...

פורסם

כן - צילומים שלי

זה ממחיש את עליונות ה DSLR:-D

עדשות...

אחת מקרו אחת טלה.

 

המצלמה - מינולטה 5D


×
×
  • תוכן חדש...