Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעייה עם מוסך שלא מוכן לקחת אחריות על העבודה שהוא עשה

פניתי לאיגוד והם אמרו שיטפלו בזה כמה שיותר מהר .

השאלה שלי אם משהוא פה בפורום נעזר בשרות הזה

והצליח להגיע בעזרת האיגוד להסכמה עם המוסך..?

 

תודה

פורסם

להלן הסיפור :

 

 

נכנסתי למוסך הנל עם רכבי מסוג "סוזוקי בלנו שנת 97 "לביצוע

 

החלפת בולמי זעזועים לרכבי ,גם קדמיים וגם אחוריים ,

 

סך כל העבודה :2300 ¤ ל4 בולמים "לא מקוריים " ,

 

בחשבונית ובקבלה קיבלתי חשבונית רק על סכום 1848 ולא על 2300 על ה500 ¤ עבודה

 

לא קיבלתי קבלה ולא חשבונית .

 

כבר אחרי נסיעת מבחן ראשונה הרגשתי שאוטו לא מגיב טוב לבולמים החדשים שהם מסוג" גז"

 

וכשחזרתי למוסך אמרו לי שאני צריך להתרגל בגלל שלי היו בולמים גמורים ברכב

 

וכל מיני סיפורים אחרים ,לאחר יום חזרתי למוסך להתלונן ושלחו אותי לעשות כיוון פרונט אחורי

 

וקדמי אצל מכר של המוסך באותו אזור התעשייה ,יש לציין שקיבלתי יחס חם ולא הייתי צריך לשלם

 

כי לא היה על מה לשלם כי לא נמצאה בעיה ברכב,חזרתי למוסך ואחרי התייעצויות עם חלקי חילוף

 

שונים באזור כולם פה אחד אמרו שלסוזוקי בלנו צריך בולמי שמן ,בעל המוסך הסכים

 

ואמר שהוא יזמין ויום יומיים נחליף רק ש בולמים אחוריים ולא גם את הקדמיים,

 

בינתיים עובר יום ועוד יומיים והופ שבוע כבר עבר וכל יום המוסך אומר מחר !!!

לאחר שבוע של נסיונות להלחלפת הבולמים

 

בצהריים ניגשתי למוסך וביקשתי את הכסף בחזרה

 

או את העבודה במקום ומייד ,אך נענתי בשלילה גם לביצוע העבודה

 

 

חלק מהמכתב שנשלח לאיגוד

 

שם המוסך מוטי מוטורס א.ת החדש פולג נתניה היזהרו אל תיכנסו לשם ............

פורסם

אם היגשתה תביעת בוררות רישמית /תלונה כנגד מוסך.

האיגוד מברר את פירטי הארוע גם מול המוסך. ולאחר הבירור מחליט אם יש צורך לכנס את ועדת הבוררות,

ואו אפשר להגיע להסדר שיספק את המיתלונן.

אתה צריך סבלנות ולחכות לתשובה .גם אם הייתה מחליט לתבוע בבית מישפט זה יכול לקחת גם שנה ויותר.

עדיף תמיד לנסות להגיע אם המוסך להסדר.לפי מה שכתבתה יכולה להיות גם בעיה למוסך אם שילטונות המס.(מ.ע.מ.-ומס הכנסה)

נתי

.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

האים אני יכול להחליף את הבולמים אצל מישהוא אחר ולשמור את הישנים בינתיים?

 

כי היא אפשר ליסוע עם האוטו ,זה כבר רמה של סיכון ...

 

הוא קופץ בטרוף

פורסם
האים אני יכול להחליף את הבולמים אצל מישהוא אחר ולשמור את הישנים בינתיים?

 

כי היא אפשר ליסוע עם האוטו ,זה כבר רמה של סיכון ...

 

הוא קופץ בטרוף

לפי מה שהבנתי ממך יכולה להיות לך קצת בעיה... בעצם אין פה סיכון בטיחותי, שמו לך בולמי גז במקום בולמי שמן, אבל זה לא ישפיע על הבטיחות, אתה פשוט מרגיש אחרת. יכול להיות שזה לא מתאים אבל זה תקין. כך בחשבון שאם תגיע לבוררות באיגוד המוסכים יש סיכוי כי תיאלץ להגיע לפשרה אם המוסך. מי הציע בעצם החלפת בולמים ל"גז", אתה או המוסך? הרי אתה מבין כי העלות שלהם פי 2, ידעת את זה לפני שהרכבת אותם, נכון? סתם ככה הרכבת "גז"?

לפי דעתי כדאי לך להעזר בשירותים של שמאי רכב שיקבע האם התיקון נעשה על פי תקן והחלפים שהורכבו מתאימים לרכב הנ''ל. לאחר מכן תוכל להחליט הלאה. אם הוא יקבע שהבולמים מתאימים יש לך בעיה להוכיח מול המוסך כי הם לא פעלו נכון. אם הוא יקבע כי הבולמים אינם מתאימים אתה צריך להחליף אותם בהקדם לבולמי שמן וכמובן לשמור את ה"גז" עד לבוררות באיגוד המוסכים. לפני כן הייתי מאוד מאוד מציע לך לפנות למוסך במכתב רשום מטעמך או עו''ד בדרישה להחליף את הבולמים לבולמי שמן ולהחזיר לך את ההפרש הכספי.

לגבי החשבונית על העבודה: אתה זכאי לדרוש חשבונית מס על העבודה בתביעה בבוררות שלך נגד המוסך, ובסוף גם תקבל אותה, זה לא ענין גדול. במקביל אתה יכול לפנות לרשויות המס והמע''מ ולפתוח תלונה בעבירות מס ומע''מ נגד המוסך. תפנה לפה:

מס הכנסה, יחידת מודיעין ארצית

רח' בנק ישראל 5

קרית הממשלה, ירושלים 91002

טל: 02-6664067

פקס: 02-6664066

בקשר לשאלה שלך "עד כמה איגוד המוסכים יכול לעזור" - יש לו אותה סמכות כמו של בית המשפט, רק ללא אפשרות של ערעור מהתובע ומהנתבע לאחר מתן פסק הדין. במקום שופט של בית משפט רגיל יקבעו בתיק מומחים בתחום מכונאות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

דיברתי עם האיגוד היום והם אמרו לי שאין בעייה להחליף את הבולמים

 

ובזמן הבוררות לדרוש כסף בחזרה כי בעל המוסך לא מוכן לתקן או להחליף אותם

 

במקביל סוחחתי עם כמה יבואני חלפים וכולם אמרו לסוזוקי בלנו שמים אך ורק שמן

כי האוטו קל

 

קודם כל לא ביקשתי בולמי גז ידעתי על כך רק אחרי העבודה ,

 

במקביל פניתי למוסך גלגלים לבדיקת הבולמים והבולמים נימצאו לא תקינים בכלל ואף

המליץ לא לעבור את ה 60 קמש כי האוטו לא יציב בכלל!!!!!

 

המחיר של 4 בולמי שמן אצלו 2000 שקלים כולל עבודה ומע"מ!!!

 

מין הסתם אני מדבר על חלופי ולא מקורי

 

עם בעלי העסקים שדיברתי איתם יבואני חלפים הסכימו כי חייבים בולמי שמן ואין להם בעייה להביא לי מסמך מתעמם שהם חתומים עליו ,

 

רק נישאר לחקות לבוררות נקווה שאני יצליח להסיג זיכוי על הבולמים

 

תאחלו בהצלחה

 

מחר אני בבוקר מחליף בולמים נקווה לטוב

פורסם

מחר אני בבוקר מחליף בולמים נקווה לטוב

אתה חייב לתת צ'אנס למוסך שהרכיב לך אותם להחליף אותם. בסוף בבוררות הם יגידו כי רצו להחליף לך אבל אתה הלכת למקום אחר ולא תקבל גרוש. שמע לי, תפנה אליהם בדואר רשום או אפילו מכתב אם שליח, שיחתמו לך על קבלת המכתב (תפנה אותו למנהל המוסך) ותנמק את טענותיך. לא שמעת מהם כמה ימים - תחליף אותם במקום אחר וככה יהיו לך כל הסיכויים לתבוע את מלואה הכסף + הוצאות בוררות (450 ש''ח) + הוצאות טרחה.

בהצלחה!

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

תזהר מבוררות, היא מוחלטת (סופית ללא עירעור, כמו שכבר אמרו לך) ומשום מה, לרוב, יש לה נטיה לטובת המוסך.

פיאט 127, ממתינה עוד 4 שנים להפוך לאספנות.

פורסם

זה בדיוק מה שעשיתי BURZUM והייתי בקשר אם האיגוד והאיגוד אמר לי להחליף את הבולמים אצל מישהוא אחר

כי לאחר כל נסיונות להגיע אם בעל המוסך להחלפה או תיקון לא הצליחו

 

שבוע אני רודף אחרי בעל המוסל כל יום ויום לנסות להחליף את הבולמים

רק לאחר שבוע פניתי לאיגוד בלב ברירה

 

מה לעשות שבעל המוסך ......ולא רוצה לסדר ורק מושך אותי כל יום

ואומר מחר מחר מחר ......

פורסם
תזהר מבוררות, היא מוחלטת (סופית ללא עירעור, כמו שכבר אמרו לך) ומשום מה, לרוב, יש לה נטיה לטובת המוסך.

יש לך סימוכין לכך????

פשוט, ממש לא נכון מה שרשמת, וחבל. כל בעל מוסך יודע זאת , ויותר מכך, בעלי מוסכים שנקראים להליך זה, חוששים ממנו, הם יודעים, שלסבן איש מקצוע שאמור ל"שפוט" את המקרה, לא קל בכלל, אם לא כמעט בלתי אפשרי לחלוטין, זאת מעבר לכך שאותו בורר, יודע מה קורה בשוק ומי נוטה לעשות ומה!

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שני דברים:

 

אחד בהומור : " מה זה כיוון פרונט אחורי" ? :-D אני עוד לא שמעתי על דבר כזה....

 

והשני: ניסית לבדוק אולי כמה עולה החלפת בולמים מקוריים? המחיר שקיבלת בשני המקומות לא זול בכלל , ויכול מאוד להיות שתופתע....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...