Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם הכותרת לא ברורה דיה:

אני מחפש ומבקש המלצות לרכב שיענה על הדרישות הבאות -

 

1. אוטומאט חובה

2. מהנה לנהיגה - יש עדיפות להנעה אחורית, עד היום נהגו על וולבו ישנה עם הנעה אחורית, לאימא אין בעיה וזה מרגש את הילד.

3. חסכוני וקטן

4. רכב שיתאים לאימא, שלא יהיה מטורף מדיי.

5. הביצועים לא חייבים להיות איי איי איי - אבל חייבת להיות יציבות וביטחון על הכביש.

6. מראה טוב וקצת פוזה מוסיף ;)

 

האם יש הצעות לרכב בתקציב לש 60 אלף ש"ח?

פורסם

אין חייה כזאת

הנעה אחורית ברכב קטן?ועוד עירוני?

הרכב הכי קטן שאני חושב שיש בו הנעה אחורית זה MX5 והוא לא עירוני ולא חסכוני בדלק

הנעה כפולה אולי תספק אותך אבל זה רק באימפרזות(2.0 4X4 אוטו) שחורגות שלך מהתקציב וגם מהנפח והם גם לא קטנות.

תרד מהעניין של ההנעה האחורית יש מספיק מכוניות מהנות ב60 אלף ואטומטיות

יש לך את ההונדות הצבק' אוטומט קטן וחסכוני יחסית(גרסת ה-1400)

פגו 206 רכב נחמד בתקציב שלך

אפילו הקליאו נראת אחלה אופציה.

אבל היחידה שהכי נראת ספורטיבית בקטגוריה היא ההצ'בק.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

מכוניות עירוניות מהנות לנהיגה אך עם הנעה קדמית הם פורד פוקוס או פיז'ו 306.

אם רוצים הנעה אחורית אז ב.מ.וו סדרה 3, לא יודע מאיזה שנה.

פורסם

אני חושב ש1 ו2 מנוגדים......איזה הנאה יש בנהיגה ברכב אוטומטי ?

 

לסובב הגה וללחוץ על הברקס ? זה כמו לאכול אוכל שטחנו בבלנדר בלי ללעוס .....לא כיף במיוחד

 

 

 

בקיצור תחליט אוטו שתהנה לעלות עליו כל פעם מחדש או אוטו שאחרי 3 דקות נסיעה תרגיש את התחת מתחמם והעיניים נעצמות משיעמום

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם
אני חושב ש1 ו2 מנוגדים......איזה הנאה יש בנהיגה ברכב אוטומטי ?

 

לסובב הגה וללחוץ על הברקס ? זה כמו לאכול אוכל שטחנו בבלנדר בלי ללעוס .....לא כיף במיוחד

 

 

 

בקיצור תחליט אוטו שתהנה לעלות עליו כל פעם מחדש או אוטו שאחרי 3 דקות נסיעה תרגיש את התחת מתחמם והעיניים נעצמות משיעמום

גם לפי דעתי אתה צודק..

אבל הרכב הוא גם של האימא, ולכן, עקב שימושה ברכב רק כדי לעמוד בפקקים היא אוסרת על האפשרות של גיר רגיל

 

ולכן ההתפשרות מצידה היא שאני בוחר את הרכב -בתנאי שהוא אוטומאט

פורסם

אם ככה אז בעיניין הנוחות יש לי משיכה לגרמניות אז הייתי ממליץ על גולף 1600 שעם כמה שיפורים קוסמטיים קטנים יכולה להראות מצויין (השקעה של כמה מאות שקלים לא יותר).

 

בעניין הטיפולים והחלפים הייה לכם שוודית לפני אז אני לא מאמין שתופתעו כיוון שהם זולים יותר

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם
ממתי סיויק האטצ'באק 1400 אוטומטית היא מהנה לנהיגה או ספורטיבית?!

אמרתי נראת ספורטיבית יותר מכל החברות בקטגוריה וכמו שאני זוכר אותה היא לא היתה נוראית לנהיגה

ואני זוכר אותה

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אם ככה אז בעיניין הנוחות יש לי משיכה לגרמניות אז הייתי ממליץ על גולף 1600 שעם כמה שיפורים קוסמטיים קטנים יכולה להראות מצויין (השקעה של כמה מאות שקלים לא יותר).

 

בעניין הטיפולים והחלפים הייה לכם שוודית לפני אז אני לא מאמין שתופתעו כיוון שהם זולים יותר

גולף הוא אוטו זללן במיוחד ה1600 שמתקשה לסחוב את המשקל הרב של הגולף.הבחור מדבר על רכב חיסכוני.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אוטומטי, מהנה לנהיגה וחסכוני ישאיר אותך אך ורק עם סופר מיני או קומפקטית נחמדה.

בגיזרת הקומפקטיות המהנות יש את ה פוקוס 5 דלתות או 306.

כמו שאיציק המליץ, הכי טוב יהיה אם תמצא 206 XT 1.6 (מעל 2001 עם המנוע 110 כ"ס) או יאריס שגם היא דיי נחמדה לנהיגה למרות שה 206 טוב ממנה ונוחה ממנה.

יש אופציה למצוא קומפקטית עם הנעה אחורית בדמות הבמוו קומפקט, צריך לבדוק איזה שנתון ניכנס בתקציב, בכל מקרה חסכונית מבחינת דלק היא לא תהיה.

פורסם

חפש גולף דור 4 משנת 2000 עם מנוע 1.6L בעל 100 כוחות סוס.

 

הרכב אמין מאוד בעל 4 כריות אוויר מותחני חגורה עם מנגנון פירוטכני, ABS, בלמי דיסק גם מאחור.

שכחתי לציין במידה ויש ילדים קיימת אפשרות להשתמש מנגנון ISOFIX במושבים האחוריים לרתימת מושב ילדים.

 

טיפולים זולים יחסית לטויוטה והרבה רכבים אחרים ואל תאמין לשטויות שאנשים כותבים לגבי עלויות אחזקה של גולף ואני מדבר מנסיון של 6 שנים (סה"כ 20 שנים עם גולפים).

פשוט יש אנשים קוראים תגובות של אחרים ומעתיקים אותם ומפרסמים תשובה, כאשר לעולם לא היה ברשותם רכב מסוג גולף.

 

שכחתי לציין, אל תקנה רכב מסוג זה מסוחרי רכבים, לצערי בדקתי אפשרות קנייה של רכב כזה לאחותיי ולאחר בדיקה של כ-12 רכבים ויתרתי.

הסוחרים קונים בדרך כלל בזול רכבים שלא טופלו כראוי.

מצורפת חשבונית לצורך דוגמא של החלפת רצועת תיזמון במוסך מורשה צ'מפיון בני-ברק לגולף דור 4 במחיר של פחות מ-900 שקל כולל מותחן.

טיפולים לרכב החלפת רצועת טיימניג פלגים_Page_2.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

אני קורא את השירשור והרכב היחידי שעולה לי בראש זה סיאט איביזה

שנתונים של 2002-2003 נכנס בתקציב

אני חושב שזה אחלה רכב

יש לו פוזה, בחיסכון הוא לא רע, יש גם אוטומט.. והוא קומפקטי.

ואם אתה רוצה יש גם את הגירסה היותר חזקה בשנתונים יותר מוקדמים..

 

זאת ההצעה שלי בכל אופן.. כל אחד והדעה שלו

פורסם
1+2+3+4= סמארט....

השאלה אם הם יכולים להסתפק בשני מושבים ובעלויות טיפולים הדי יקרות?

 

 

אסף

סמארט טיפולים יקרים ? אתה בטוח??
×
×
  • תוכן חדש...