Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הזה מעט ארוך, אבל אני ממליץ בחום לקרוא אותו כי יש בו מסר מסויים, אחרת לא הייתי רושם כל כך הרבה .....

 

במפגש, אווירה טובה כולם מדברים, אבל הגיע הזמן ללכת.

אני מתניע, מחמם את הרכב ונותן לו עשר דקות להגיע לטמפ' עבודה.

מכניס רוורס, יוצא מהחניון באיטיות, רגוע, מסתכל פה ושם על המכוניות בעת היציאה.

נוסע לכיוון רחוב אבא הילל למי שמכיר,

לוקח שמאלה לתוך חניית האוטובוסים ואומר לעצמי ולרועי חבר שלי, "אחרי הקורס, אחרי הקורס נבוא לפה להנות" (סתם מתוך שעמום המשפט הזה יצא :roll: ).

 

יש לי שריטה, אני נהנה לנסוע בהילוך 4-5 על 3000 סל"ד... :screwy:

נוסע בשיא האיטיות בהילוך שלישי(כ-40 קמ"ש - חלק מהשריטה), לוקח שמאלה (בתוך החנייה) ובא לצאת לאבא הילל.....

אבל פתאום.....

"תעצור בצד" :shock:

אני עוצר בצד ואומר לעצמי

"למה, למה לעזעאזל באת היום למפגש !? למה !?!? פעם שעברה הזהירו אותך על הצמיגים ויצאת בזול !! למה לא הקשבת לכולם , היית חייב לבוא עם הראלי !?!? היית חייב ?!?!"

 

כן, הייתי חייב :? זאת האמת.....

השוטר יוצא מהרכב

"מסמכים בבקשה"

אני מגיש לו את המסמכים והוא בודק הכל, א' עד ת', בנזונה של שוטר :x

הוא קולט את מידת הצמיגים ונכנס לניידת לבירורים.

השוטרת שהייתה איתו, מרגישה נבוכה ומשעמם לה, אז היא מחליטה לבדוק לרועי תעודת זהות :shock::shock::shock:

ניידת נוספת מגיעה, חונה והשוטר יוצא..

"שלום"

"שלום וברכה" , אני עונה.

הוא ניגש לשוטרים מהניידת השנייה : "עזבו אותו, זה בסדר.....סעו..." :shock::idea:

אני בשוק מוחלט, לא מבין מה קורה.

השוטר שעצר אותי אומר לו "הוא השתולל בחניון" ואני כמובן "מה פתאום !! "

שוטר ב' : "זה לא משנה, סע מפה"

באותו רגע נראיתי ככה: :shock:

השוטרים עוזבים את המקום, ואנחנו נשארים עם השוטר שאמר להם לעזוב.

הוא מחזיר לי את המסמכים ואומר לי שאני צריך לברר אם הצמיגים האלה ניתנים לאישור.

בתוך שנייה אחת בלבד הוא סוטה מהנושא, ופה הקטע מתחיל להתחמם.

"האוטו משופר משהו ?" , הוא שואל.

פחדתי שאולי הוא בודק אותי, כי שיחקתי אותה תמים בקשר לצמיגים.....

אמרתי שאין כלום, הוא אמר שהוא אוהב את הראלי ואם לא איכפת לי לפתוח מכסה מנוע !!

אני פשוט ב-ה-ל-ם !!!

אני ורועי לא יודעים מה קורה פה !

"אפשר לפתוח מכסה מנוע? אם אתה לא ממהר או משהו...אני סתם סקרן..." הוא אומר.

אמרתי שבכיף...

הוא פותח מכסה ואומר......אחח....אפילוו לא פילטר?

אני מסביר לו שהרכב אצלי בסה"כ שבועיים וזה עתיד לבוא.

הוא מתחיל להמליץ לי על ראם אייר וקיטים נוספים לשיפור היניקה, הוא אומר שהרעש של זה יהיה יפה גם כן.

רועי מחליט להוציא עליו את הכל, הוא חיכה לזה שנים, הוא מסביר לו שאנחנו לא הפושעים, אנחנו בסה"כ רוצים מקום משלנו להנות מהרכבים, בלה בלה...

השוטר אומר לנו שיש לו בבית גם רכב ספורט..

"איזה ?!?! דבר!" , התחלנו לדבר איתו כמו חבר.

"יש לי איי-איקס-ג'יטי טיפה משופרת" :shock::shock::shock::shock:

כמעט נפלתי, די , כמה דברים מוזרים באותו יום.

הוא אומר שהוא אוהב נהיגה ספורטיבית ומכוניות ספורט , וכל הרכבים שהיו ברשותו עד היום הם רכבי ספורט.

הוא מסתכל על האוטו ואומר

"אפשר לשבת?"

אמרתי "כן !! בכיף.....תרגיש חופשי !!"

שתהיו בעניינים אני עדיין לא קלטתי מה שקורה שם..... הייתי בשוק... זה היה מוזר שיא..

הוא יושב באוטו ומרגיש את ההילוכים, הדוושות, הגז בניוטראל, ואומר

"פשש.....אחלה אוטו תאמין לי...נהגתי פעם באחד כזה.."

 

מפה לשם אנחנו מגיעים לשיחות על מנועי טורבו, על המשטרה שדופקת אותנו על ימין ועל שמאל, על נהיגה ספורטיבית, ואפילו על ההבדלים בין דור ראשון לשני של ראלי.

הוא זוכר נתונים כמו כוח סוס לכל דגם ועוד...

שוטר לדוגמא!!

הוא לוחץ לנו את היד , אומר תודה, שבת שלום, ונוסע לדרכו.

"אני חייב לומר לך, שהלוואי וכל השוטרים היו כמוך והיו מבינים אותנו כמוך"

הוא:

"שתדע לך.... אתה יכול ליפול על שוטר כזה ועל שוטר כזה...יש ויש.....שבת שלום חברים"

 

אני לא יודע אם עד עכשיו קלטתי מה שקרה פה......

קודם כל יצאתי בלי נזק כספי, בלי אזהרה, בלי שיכריחו אותי להחליף צמיגים,

שוחחתי עם שוטר תנועה על שיפורים והוא המליץ לי על כל מיני שיפורים לרכב,

השוטר ביקש לשבת באוטו ולהרגיש אותו.....

ואפילו לחץ לי את היד......

 

אז מי אמר ששוטרי תנועה לא יכולים להיות אנשים שמבינים את חובבי הספורט המוטורי ??

ראוי לציין משטפ שהוא אמר

"לא כל השוטרים באים נגדכם, זו מדיניות שאנו חייבים ליישם"

 

תחשבו על זה קצת :idea: ..... אם אני שיניתי מעט את דעתי על השוטרים...כל אחד יכול, מה דעתכם :?:

[/b]

פורסם

רק חיזקת את עמדתי בקשר אליהם - לא טובה (העמדה)(רציתי להגיד חארות אבל לא מתאים).

 

אין שום סיבה שבעולם ששוטר לא יתן לך קנס אם מגיע לך ואילו רק בגלל שיש לך אוטו כזה או אחר\הנהג נראה טוב(בד"כ בנות)\הנהג נכה\לנהגת שדיים גדולים וכו'....

השוטרים הם לא הרשות השופטת והם לא יכולים להחליט את מי כן לעצור ואת מי לא .

 

אם היה לך סוזוקי סוויפט 89 והיית מתחרע אליה אז הוא היה נותן לך אחלה דו"ח.

 

שלא תבין אותי לא נכון אני שמח בשבילך שלא קיבלת קנס וששיחררו אותך אבל המקרה רק מראה כמה שהחוקים לא ברורים להם.

 

תראה למשל את ההודעה שלירן כתב :

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=14374

 

מקווה שלא פגעתי, דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

זה מה שנקרא - צדיק אחד בסדום.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

הוא בטח נשלח מטעם המשטרה להסתנן לשורותינו :lol:

זה היה מארב מתוכנן,הם סימנו אותך (בגלל הצמיגים) בשבוע שעבר

והפעם הם נכנסו לפעולה :twisted:

חכה,הוא עוד יתקשר אליך ויציע לך לבוא איתו למפגש או לאיזו שהיא

"בדיקת-יכולת" (איזה מושג טיפשי).

 

"יש לי איי-איקס-ג'יטי טיפה משופרת"

מה זה EX-GT?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אני זוכר גם שהיה את המפגשים בכביש החדש בפ"ת

היתה מגיעה ניידת וכולם התחילו לברוח אז השוטר הודיע שהוא רק בא לעשות סיור

ושלא אכפת לו מה אנחנו עושים רק שלא נשתולל.

אחרי 10 דקות הוא נסע.

פורסם
מה זה EX-GT?

 

Citroen Ax GT

 

ושכחתי לומר משהו מצחיק ! :)

כשנפרדנו לשלום ונכנסתי לאוטו, הוא אמר לי

"תן איזה רייס"

נקרענו ! :roflmao:

פורסם

אז מי אמר ששוטרי תנועה לא יכולים להיות אנשים שמבינים את חובבי הספורט המוטורי ??

[/b]

 

מה הקשר פה לספורט מוטורי?

אנחנו נהגי מרוצים?

 

תרבות מוטורית אולי.....

:)

פורסם
חבל שלא שאלת אותו לשמו... אולי הוא גם מגיע למפגשים :wink:

תאמין לי,אולי באמת היה צריך לשאול לשמו (הוא אשכרה באותם מימדים של פיה מהאגדות :angel: )

 

וכמו שהמלצתי ללירן בהקשר אחר,להיכנס לאתר האינטרנט של המשטרה ולתת עליו מילה טובה.

 

1-גם יתן לו מוטיבציה להמשיך בעבודה הטובה.

2-גם ילמד את חבריו השוטרים איך מתנהגים.

3-וגם יעזור לו יום אחד אם יצאו נגדו (הבוסים\אזרחים) מסיבה כלשהי,יהיה לו את הפידבק מאיתנו.

אחרי הכל כמה אנשים משאירים מילה טובה לשוטר דרך האינטרנט? (או בכלל)

פורסם
רק חיזקת את עמדתי בקשר אליהם - לא טובה (העמדה)(רציתי להגיד חארות אבל לא מתאים).

 

אין שום סיבה שבעולם ששוטר לא יתן לך קנס אם מגיע לך ואילו רק בגלל שיש לך אוטו כזה או אחר\הנהג נראה טוב(בד"כ בנות)\הנהג נכה\לנהגת שדיים גדולים וכו'....

השוטרים הם לא הרשות השופטת והם לא יכולים להחליט את מי כן לעצור ואת מי לא .

 

אם היה לך סוזוקי סוויפט 89 והיית מתחרע אליה אז הוא היה נותן לך אחלה דו"ח.

 

שלא תבין אותי לא נכון אני שמח בשבילך שלא קיבלת קנס וששיחררו אותך אבל המקרה רק מראה כמה שהחוקים לא ברורים להם.

 

תראה למשל את ההודעה שלירן כתב :

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=14374

 

מקווה שלא פגעתי, דניאל.

 

אני מסכים עם דניאל.

למה שבעל ראלי לא יקבל כנס על צמיגים רחבים ובעל סוויפט יקבל קנס על שינוי מידה בצמיגים?

פעם הבאה אותו שוטר לא יתן כנס, בגלל שנהגת שעשתה עבירה היא פצצה בלונדינית בגלל שהוא אוהב איך שהיא נראית.

השוטר לא אמור להיות השופט.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

×
×
  • תוכן חדש...