Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מז"ט......

 

אני פה כבר שנתיים...נהנה מכל רגע אז תודה למפעילי הפורום הנפלא הזה.....

 

ושניזכה לפחות לעוד 4 שנים נפלאות כאלו....

פורסם

מזל טוב!!!

 

 

ולפני 4 שנים היה את פורום תפוז..

 

והיה שם משתמש בשם איציק93 :-)

 

 

פורסם
מזל טוב!:-)

.. קצת אינפורמציה, מי הוגה הרעיון המוצלח, מי עומד מאחוריו, מי מנהל מתפעל ומשיג מנהלים מוכשרים, כמו אלו שמנהלים פורום זה במשך כל השנים,?

בברכה

צביקה

הוגה הרעיון היה עומר .

היינו מסתובבים בכל מיני פורומים שלא ממש יכלנו לעשות את מה שאנחנו רוצים.

היינו צריכים לקרוא את מישנתם של כל מיני אנשים שהמילה "אלמרה" היתה גורמת להם לאורגזמה רבת מימדים. מאז השאר כבר היסטוריה.

אני חושב ש CARSFORUM הוא המקום החשוב ביותר ברשת הישראלית בכל מה שקשור למוטוריקה ולחובבי מוטוריקה(דוגמא קטנה , 5 אנשים שהתחילו את דרכם כאן הגיעו להיות כתבי רכב).

את היומולדת חגגנו בארוע הגדול שהיה ביוני שהיה ללא ספק אחד האירועים הכי טובים שהיו פה.

בקרוב ישוחרר לאוויר סרטון שיספר לכל מי שהיה ולא היה מה היה שם בערך.

 

תמשיכו לשמור על הפורום .

פורסם

כן, 4 שנים !

 

אני כאן 4 שנים ! הקלדתי מאות אלפי מילים ב-4 שנים. איזה בזבוז (-:

 

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לצביקה-פיק - בטוח שזה היה השרשור הראשון?

הפורום היה בפורמט יותר ישן בהתחלה (BB) אולי יש שם שרשורים יותר ישנים...?

...Carpe Diem

פורסם

מזל טוב!!!!

 

 

לפי השרשור שצביקה-פיק הביא זה נראה כמו שבהתחלה עומר התכוון לפתוח פורום על צילום ואביזרי צילום, ואם הזמן השתלטו לו על הפורום :-) .

פורסם

4 שנים לעזאזל .

 

לי זה אומר רק דבר אחד , שאני מזדקן מהר...

 

מה שכן , למדתי הרבה ב 4 שנים האלה .

 

למדתי ש...

 

אה... רגע , למדתי ש...

 

למדתי ש...

 

טוב , אז לא למדתי כלום .

 

רגע !

 

למדתי שלרדת שורה זה עם מקש האינטר...

 

אז היה שווה להיות כאן מאוגוסט 02

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...