Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצד שני, חוויה לקרוא את השאלות של רוני.

אני מתפלא שהוא לא קיבל חסימה כבר ביום השני שלו בפורום.

 

ובכלל, שימו לב לשמחת החיים של הוותיקיים בפורום אז, מול ימינו אנו - עושה רושם כי 4 שנים בפורום שווים ל-15 שנה במציאות.

פורסם

גרעין הפורום בעצם הגיע מפורום מכוניות ב-YNET, אחחח אני זוכר כמה הצקתי לכם עם השאלות שלי על האונו...

 

אגב, אז קראו לי Multi וכולם חשבו שיש לי מולטיפלה...

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
ובכלל, שימו לב לשמחת החיים של הוותיקיים בפורום אז, מול ימינו אנו - עושה רושם כי 4 שנים בפורום שווים ל-15 שנה במציאות.

חכה, עוד לא ראית איך שמר היה נהנה להשתמש בסמיילים או לפתוח שירשורי-חופש-גדול עם כותרות מהשטן שהיו מקבלים נעילה מרכזית...

 

הימים, שבהם חליפת-האיומים של הראדאר-ג'דאיי הייתה בניקוי-יבש, לא יחזרו עוד לעולם.

פורסם

הפורום ממש גדל והתרחב בשנתיים האחרונות. היוזר הראשון שלי (שננעל באופן מפתיע באמצע יום בהיר) היה משנת 2003, אז נראה לי שגם אני בין הותיקים :wink:.

אני גאה להיות חבר בפורום שלנו ולתרום. אנחנו בהחלט הפורום החזק והמוביל בתחום הרכב בארץ.

 

מזל טוב!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ולפני ארבע שנים עברתי דירה ובבוקר שאחרי זה הייתי בן 16 מה שאומר שבעוד ממש קצת זמן אני עובר קידומת.... שיהיה לי במזלללל!!!

 

ורק ירושלים 02!!!!

Polo 2012

פורסם

שלום.

 

היתם מאמנים שזרקו אותי מהפורום בשנה הראשונה ?

וואלה כן ולמה ? כי מישהוא עיצבן אותי אם תשובות מטומטמות שלו וקיבל ממני בראש בססיגנון הקליל שלי.

כלומר סססססס אמא של האמא שלו ועוד ועוד.

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

 

היום כבר לא מתרגשים מהקללות שלי כו------ אמק וכו' ועוד הדביקו לי כינוי הנחס של הפורום :wink: .

חברה אחלה פורום ואני מוכרך לומר שהחומר שמיסתובב בפורום רק מראה איזה נוער צעיר ונהדר אתם.

שהפורום ימשיך להצליח בעתיד וכול נער שמצטרף זו עדות לפוטנצייל שיש לפורום.

 

 

בברכה בני ל. 0002006C.gif

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

היתם מאמינים שזרקו אותי מהפורום בשנה הראשונה ?

בברכה בני ל. 0002006C.gif

אני עדיין לא מאמין שקיבלו אותך חזרה... :roll:

פורסם
אני עדיין לא מאמין שקיבלו אותך חזרה... :roll:
הוא גם פתח שם משתמש פיקטיבי נוסף - חיים ל.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

גם אני פה מסוף 02', עוד בכינוי הקודם שמשום מה נעלם פתאום ופתחתי חדש..

 

המון מזל טוב, להמשיך ככה, לגדול ולהתפתח, לעזור ולסייע.....


×
×
  • תוכן חדש...