Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש אנשים שלא יכולים לשמוח בשביל אחרים...

יש כאלה שרואים מהצד אחרים שכנראה שיש להם כסף ויכולים לעצמם להרשות להם לקנות סחורה מסויימת...אבל פה כמו בכל תחום אין פרגון..

"השילוב הזה לא טוב וזה לא הולך אם זה"...(כאילו שלמישהו ייצא פה לתחום סאב כזה ..)

מישהו פה בכלל יצא לו להתקין סט כזה או סאב כזה..?!

אז לחכמים(ולא חסר פה כאלה אני רואה..)על שילובי "מישמש" וכאלה תשאירו את הדימיון לאחריםיש כאלה שאוהבים להתפאר...ויש כאלה שיודעים לעשות הרבה פשוט הם לא מתפארים במה שהם עושים(וזה רמז..)

מתי שיהיה מה לשמוע או להראות רק מי שיירצה שיבוא...תבואו לראות איך "מישמש" נשמע... :)

כושי,

כמה דברים לי אלייך:

1.זה לא שאני לא שמח בשביל אחרים, אלא להיפך, אני פשוט רואה את המציאות כפי שהיא ומה שהם לא רואים קוראים לזה "אובייקטיבי".

2.לגבי השילוב אז כן, סט קופוננט ברמת האוטופיה בריליום שיעבוד עם כזה סאב זה פשוט בזבוז\שטות, כי הסאב הזה יעלה על כל סט שיהיה בפרונט.

מה לעשות, הוא דוחף יותר אוויר ממפוח עלים.

ועכשיו אני אשאל אותך שאלה- לפני שאתה מתנפח עלינו, לך יצא בכלל להתקין מערכת פעם?

3.כן, אניחכם, חוכמתי מאפשרת לקחת את צריכת החשמל המשוערת של ההספק הנדרש לספק סאב כזה ,גם אני מספיק חכם על מנת להמיר את זה ליחידת מידה אמפר, ואני מספיק חכם לדעת שהוא בחיים לא יוכל לנצל את הסאב הזה, גם אם הוא יהיה המתקין הכי טוב בעולם ויותר חכםממני.

וכמובן אני מספיק חכם כדי להבחין שללא שדרוג מסיבי של מערכת החשמל כפי שכבר פירטתי בהודעה הקודמת צריך להיות ממש טיפש כדי לעשות שטות כזאתי.

4. לדעתי לא יהיה לא מה לשמוע ולא מה לראות, ואם כן, אני באמת אהיה מעוניין לשמוע את המישמש, הסיבה?= להוכיח אותך על טעותך.

 

ועכשיו תנשום אוויר,שתה כוס מים קרים, תקרא את מה שכתבתי שוב, ותבין שבמקור להגיד חוסר פרגון תגיד מקצועיות או אפילו אם תרצה ידע תאורתי.

כי אין פה שום חוסר פרגון, להיפך, עם כסף לא שלי אני תמיד מאוד בזבזן.

ואתה יכול לשאול את שרון(OPTISUB) שהוא התייעץ איתי לגבי הסאב הזה בדיוק לפני כמה ימים, ושמע בדיוק את אותם הדברים שאני אומר פה, התוצאה?= החזר הסאב הנ"ל לאפריל טקליין .

סיבה? לארגן אספקה של 400 אמפר ברכב זה לא עניין של מה בכך.

ויתרה מכך - הגברה של 5000KW RMS היא גם לא עניין פשוט.

 

תבין כושי, לרכוש את הסאב זה החלק הכי זול במערכת--->מגבר יעלה באיזור ה11000-15000 ש"ח.--->שדרוג מערכת חשמל אם בכלל ניתן לעשות זאת ע"י מישהו בארץ יעלה באיזור ה6000-8000 ש"ח----> תיבה הדרושה לסאב הזה היא באיזור ה250-300 ליטר!

בקיצור, בניגוד למה שאתה חושב, אני לא ממש אנטי, אני פשוט ריאלי.

 

 

 

ולאליקו, אני יודע שהריינבאו הוא לא הדבר הכי טוב בעולם(גם אף פעם לא טענתי כך, אני פשוט רציתי לתת דוגמא לסט SQ ברמת מחיר מטורפת).

לא מעבר לכך.

under construction..

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה ממש מתנהג כמו ילד קטן(אולי אתה כזה..)

אם יצא לי להתקין "בריליום"......לי לא מה הקשר בכלל...אם ייצא לי אני איהיה נוכח ואשמח לראות תוצאות.

אם ידוע לי שהסט "רינבו רפרנס" הכי טוב בעולם או כבר לא הכי טוב בעולם..

את פאקינג מי זה מעניין...?(אותי בכל אופן לא) מה אני מתכנן לעשות איתך תחרות..?(הציוד הזה בכלל שלי...?)

ופה אני סוגר איתך את הדיון כי אני לא רוצה לרדת לרמה נמוכה ושם אתה כבר התחלת בקטן..

.

 

די נו :( אני באמת ילד קטן

אתה מפחיד אותי

אני קורא לאבא!

תתבייש לך לנסות להפנות כלפינו את כל ה"חוסר רמה"

בלעכס! אין לי מה להגיד יותר אליך.

 

ניר,

יכול להיות שהיה בלבול

כי הריינבו רפרנס באמת נחשב לסט קומפוננט הכי איכותי בעולם

ע"י ,שוב, ירחון אודיו גרמני ששכחתי את השם שלו

היו לי צילומים ממנו של 100 הסטים הטובים בעולם

במשך 3 שנים הריינבו שלט ללא עוררין, וכל דבר שהם השוו היה פיצוחים ליד הריינבו

אבל השנה זה השתנה, והסדרת F1 של אלפיין עלתה למקום הראשון

 

כשאני אמצא את הצילומים אם תרצה אני אראה לך אותם בקישור.

 

עריכה נמצאו התמונות

 

http://img387.imageshack.us/my.php?image=autohifi07032ys5.gif

http://www.patrickshort.co.uk/bmw/post/autohifi07-03.gif

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

כן.. קראתי כל מיני התרעמויות על הסט הזה

שהסט הגיע למקום הראשון והוא אפילו לא שלהם!

 

נראה לי שהגיע הזמן לחסל את השיח הזה :)

 

אחרת הת'רד לא יגמר :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

קודם כל מי שלא הבין זה רכב של לקוח ולא רכב הדגמה של איזה חנות או קיי...?

מה שהלקוח ביקש ומקבל ומה שייצא זה בזכות המתקין(בסופו של דבר..)וזה לא אני ולא אתה גרין.

 

הבזבוז שאמרת לגבי הסט שיבלע אם הסאב אני משאיר למתקין(הרי בסופו של דבר זה רכב רגיל ולא אוטובוס) ומן הסתם זה לא רכב שיועד רק לSPL או בכלל הרי אמרתי כבר ששני סאבים של 12 יכולים להגיע ללחץ יותר גדול..אז מן הסתם לא מחפשים משהו שיבלע את הקומפוננט)

 

חבל שאתה מזלזל במי שאתה לא מכיר (וחבל שאתה לא יודע מי בעל הניסיון שיתקין את המע')

שאלת אם אני בכלל התקנתי פעם מע'...אני לא אוהב להתפאר כמוך...אז אני אגיד לך שלא .

 

לא חייבים דווקא להשיג מגבר=הספק בשביל תוצאה גבוהה(אם הכיוון שלך היה SPL או בכלל)

אם קצת חוכמה וניסיון(לא תיאורתי כמו שלך...אפשר לקבל יותר..)

 

רשמת שאתה חכם....מקצועי...יש לך "ידע תיאורתי" (ככה אמרת לא..?)

מדבר איתי על הפיכת הספק בהמרה לאמפרים...קולונים פאקינג ג'אולים..זה היידע..?

לא רשמת "ניסיון מעשי" זה מה שיש לידידנו שהולך לבנות "מישמש".

 

אני בספק גדול מאוד (אולי הלכת רחוק אם הידע שלך...)אם יש לך שבריר ניסיון ממה שיש לו..

אתה מוזמן לשלוח אליי הודעה בה"פ ולחסוך את הבושה שאתה מחולל פה לעצמך... אני אספר לך על ה"חסר ניסיון" שהולך לבנות "מישמש".

 

אני מסכים איתך לגבי נצילות הסאב שיש להפיק הרבה הספק בשביל לסחוט אותו אבל כנראה שזו לא הכוונה...

לגבי כסף..כנראה שיש לו כסף לבחור שלנו שהחליט לבנות משהו ...

המגברים יעלו כסף כמו הסאב וכמו הקומפוננט..הבחור החליט ללכת גבוהה..ושיבושם לו. :)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

אתה צודק, אין לי נסיון ואין ידע, ובזה נגמר הויכוח שלנו.

 

קיצר, אני לא מתכוון להכנס לויכוח הזה, אם תרצה לדעת בכלל מי עומד מולך שאתה שופט אותו מבלי בכלל להכיר .

אתה מוזמן להגיע לאחד ממפגשי הפורום בר"ג, נשב נדבר מ12:00 בצהריים ועד חצות מצידי.

 

 

יום טוב,

ניר

under construction..

פורסם

אני מצטער אבל אני לא מגיע למפגשים האלה בגלל שהם יוצאים בשבת...אולי ייצא לנו להפגש באיזה ג'אמייקאנה

או באיזה אירוע אחר אשמח..אגב הבחור שבונה את ה"מישמש" :smile: אפשר להגדיר אותו כאחד שכבר שבע מהתחום ואי אפשר לגרור אותו למפגשים (טוב אולי לג'אמייקאנה..) רק שיש משהו מאתגר או שיש לו יד חופשית רואים את הניצוץ והאנדרנלין בעיניים שלו..

 

אחלה לילה ובלי לפגוע (רק בכלב נסראאלה..)

 

כושי :smile:

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...