Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שוכח שיש לי רכב מסוג ואן ולא יונדיי גטס
סבבה אחי,זה מסביר את העניין,אצלי זה נמדד בגולף...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מקווה רק שאתה מודע לעניין שבשביל לקבל אפילו 2000 וואט ר.מ.ס יש צורך המערכת חשמל רצינית ביותר.שלא נדבר על 4000 שלדעתי יתבטא כבר במס' מצברים ואלטרנטור של 150 לא יספיק עדיין.

מפלצת הסאב הזה.

פורסם

טוב הסאב כבר נמצא אצל בעל חנות שאני נמנע מלהגיד את שמו(שלא יגידו שאני עושה פירסום)

מה שכן אני אגיד שהלקוח ביקש "להרגיש" באס נמוך...

הקומפוננט שיושולב במע' הוא "utopia beryllium"

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

איזה קישקוש...להחזיק סאב SPL טהור ועוצמאתי ולהביא קומפונט SQL מהשורה הראשונה שכלל לא נועדו לעוצמה נשמע הזוי לחלוטין.

פורסם

יש מישהו בארץ שיקנה אוטופיה בריליום?

יש מישהו בארץ שפוקאל הנפיקו אוטופיה בריליום?

אגב, שהחומר בריליום, הוא מסרטן אם נשבר

פוקאל לא משחררת ל"סתם" חברות התקנה את הסט

על המתקין לעבור הסמכה ותדריך להתקנה אצל פוקאל לפי מה שהבנתי

ולא רק מבחינת החיבורים והכיוונים וכל הקשקושים, אלא מכיוון שהחומר שהטוויטר עשוי ממנו

עדין ואף שביר ביותר

 

כאב ראש לא קטן

ויש סט שנבחר ליותר טוב ממנו

או כמו שהגרמנים אומרים

Uber fantastik!

 

לילה טוב :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שכל העסק הזה יהיה מוכן אני חייב לבוא ולשמוע את היצור הזה על אמת.

גם אם זה גובל בניפקדות.:-P

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אסף אני כבר שמעתי את ה 12 בתיבה שעוצבה ותוכננה במיוחד בשבילו , לא התרשמתי יותר מדי

לא היה יותר חזק מהרביעייה שלי

ושלא נתחיל לדבר על הצד המוזיקלי שבדבר :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לבחור שלנו יש 18,אתה שמעת את ה12.

אתה טוען שהוא באיזור [קצת פחות] של הרביעיה שלך ,אני משער שה18 שלהם עם תיבה טובה והגברה בריאה יניב תוצאות רציניות,בדיוק כמו הסירטון הידוע של הSOLO X שרץ ברשת...

קיצר את התוצר אני חייב לראות!!!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני לא מתלהב מכמה שאפשר להפיק ממנו....אתם צריכים לראות אותו במציאות ליד 12 אינץ (כמו גבר ותינוק...חחחחח...)

אני יריץ תמונה יותר מאוחר בשביל שתראו איך הוא נראה (הוא יותר גדול מ-18 אם המסגרת ופלטת עץ שעדיין לא הוציאו)

אגב אם מדברים..הבחור אם ה"רביעייה" לכמה הגעת אם מה שיש לך..ואני אומר שאם שני אלמנטים של 12 אפשר לקבל יותר מ-18 אחד. וזה בדוק..(אבל כמו שאמרתי מנוצלים טוב)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם
טוב הסאב כבר נמצא אצל בעל חנות שאני נמנע מלהגיד את שמו(שלא יגידו שאני עושה פירסום)

מה שכן אני אגיד שהלקוח ביקש "להרגיש" באס נמוך...

הקומפוננט שיושולב במע' הוא "utopia beryllium"

אוטופיה בריליום עם קיקר סולו X 18?

טוב, שיהיה בהצלחה, אני אוהב אנשים שעושים שילובים "מעניינים" ברכב...

 

מה השלב הבא?

ריינבאו רפרנס בשילוב רביעיית L7 בתיבה אימפריאלית?

 

ולזה רבותי קוראים "מישמש".

 

פרט לכך, מעניין אותי באיזו משאית הוא מתקין את המערכת, כי נדרשת מערכת חשמל של

+- 400 אמפר...נראה לי שהוא יכול לרכוש מחיל הים את אחד הגנרטורים תוצרת קאטרפילר בזול...

אבל עדיין הם מייצרים "רק" 320 אמפר..

בקיצור, על כזו משיכת זרם נדרש שרשור של 2 אלטרנטורים 200 אמפר כ"א + התאמת פולים לרצועת כוח של המנוע, וכמובן חתיכת מנוע כדי להניע אותם, אחרת הם לא יטעינו לא בסרק ולא בפחות מ2000 סל"ד.

נוסיף לכך שרשור 4 מצברי אופטימה ראש צהוב 100 אמפ"ש כל אחד כדי לשמר את היכולת להפיק באופן יומיומי כ400 אמפר.

וזה עוד לפני שדרוג מערכת החשמל לכבלז' כפול לכל נקודת חיבור של 0G* 2

בקיצור, אני מקווה שיש לו כיס עמוק או סניף בלוקבאסטר קרוב על מנת להחזיר את הסרט שהוא חיי בו.

under construction..

פורסם

עזבו אותכם שטויות אני כרגע עם זוג אל7 בפתוחות 143דייבי וזה בלתי שמיע..

מעבר לזה ה 18 עולה פי 5

+ הגברה + מצברים + תיבה + חיווט + כמה אלטרנטורים טובים

ואם תשקיעו ממש תגיעו ל 3וחצי 4 אלף RMS

וגם הוא לא ינוצל

קיצר באלאגן של 20 אלף בערך..

ובמקרה הטוב תגרדו 148דיבי

תעשו חישוב האם הכסף הזמן הדלק השיינויי רכב

משתלם לכם

או לזרוק בבאגז סוג אל7 וב 3 אלף לחורר את עור הטוף חחחח

 

האם 5 דיבי שווה 20 אלף שח חח

כל דיבי ב 4 אלף אלה מי קונה

אל תשכחו שצריך לשמור כסף למכשירי שמיעה עתידיים חחח

פורסם

יש אנשים שלא יכולים לשמוח בשביל אחרים...

יש כאלה שרואים מהצד אחרים שכנראה שיש להם כסף ויכולים לעצמם להרשות להם לקנות סחורה מסויימת...אבל פה כמו בכל תחום אין פרגון..

"השילוב הזה לא טוב וזה לא הולך אם זה"...(כאילו שלמישהו ייצא פה לתחום סאב כזה ..)

מישהו פה בכלל יצא לו להתקין סט כזה או סאב כזה..?!

אז לחכמים(ולא חסר פה כאלה אני רואה..)על שילובי "מישמש" וכאלה תשאירו את הדימיון לאחריםיש כאלה שאוהבים להתפאר...ויש כאלה שיודעים לעשות הרבה פשוט הם לא מתפארים במה שהם עושים(וזה רמז..)

מתי שיהיה מה לשמוע או להראות רק מי שיירצה שיבוא...תבואו לראות איך "מישמש" נשמע... :)

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

לך יצא להתקין סט בריליום? אני מאוד בספק,

בנוגע לניר green monster

ידוע לך שהריינבו רפרנס כבר לא ה-סט הכי טוב בעולם?

לפי איזה ירחון גרמני ששכחתי את שמו

האלפיין SPX-Z18T נבחרו לקומפוננט הכי איכותי בעולם

uber? UBER!!

הא?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אתה ממש מתנהג כמו ילד קטן(אולי אתה כזה..)

אם יצא לי להתקין "בריליום"......לי לא מה הקשר בכלל...אם ייצא לי אני איהיה נוכח ואשמח לראות תוצאות.

אם ידוע לי שהסט "רינבו רפרנס" הכי טוב בעולם או כבר לא הכי טוב בעולם..

את פאקינג מי זה מעניין...?(אותי בכל אופן לא) מה אני מתכנן לעשות איתך תחרות..?(הציוד הזה בכלל שלי...?)

ופה אני סוגר איתך את הדיון כי אני לא רוצה לרדת לרמה נמוכה ושם אתה כבר התחלת בקטן..

.

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...