Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקיצה ראשונית ב 5 דקות מה אתם אומרים..

תבנה מעץ עובי 3 סנטימטר ככה שהמידה הפנימית תהיה פחות החיצוני 318 ליטר לא כולל אלמנט פורט ולהוריד 3 סמ מכל צד מה אתם אומרים

solo x.JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תיבות מעל 10 קיוביק-פיט [283 ליטר] במיוחד פתוחות גובלות בלגרום לסאב להיות Free Air.

תבנה תיבה 300 ליטר before displacement, תתכנן פורט גדול אבל לא יותר מדי , בערך 60 קיוביק-אינצ'ס

 

תעיף לסאב 4000 אראמאס ו...... זהו בערך , מוזיקה לא תצא מהסאב הזה

לפחות תלך לכיוון streetbass\spl טהור. :)

 

בהצלחה

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

רק ליידע כללי...אני מקווה שאתה מודע...ה-18 אינץ לא יכה יותר חזק מהשלישייה שיש לך ברכב.

הכוונה ש-2 מנוצלים היטב...יכו יותר חזק ממנו..

מתמטיקה פשוטה...של שטח פנים של 2 של 12 אינץ זה כבר יותר מאחד של 18..

אם מה שיש לך אתה בהחלט יכול לשפר יותר..

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

gti1980

גם עם סאבים פשוטים של 600 אראמאס ניתן להגיע לתוצאות מעל 140דיבי.

תתפלא :)

 

הכל תלוי בגודל התיבה.

אראמאס זה לא מה שנותן דציבלים.

בהצלחה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מי זה היה החכמלוג הזה למעלה...?

אם אתה לא יודע ידידי אז הכל תלוי בנצילות ובשטח פנים.

ההספק שהוא יכול לקבל לא מעניין אותנו בטווחים האלה...לSPL אם זו הכוונה.

אנחנו יכולים להוציא פיק של הספק הרבה יותר גבוה מדריבר שההספק שלו רשום נמוך יותר.

 

אופטי סאב עשית מעשה נבון שהחזרת את הסולו איקס

נראה מה חברינו דודי יחליט לעשות איתו...

B.M.W 1802 1976

PUNTO GT 1996

פורסם

סתם כאבב ראש לבנות תיבה לחזק חיווט עוד אלטרנטור עוד מצברים יוצא עסק יקר כרגע אני על 143 דיבי עם זוג אל7 מוגברים כמו שצריך בתיבות פתוחות וזה יותר מידי לכל אוזן הסאב הוחזר לבעליו באפריל טקליין :) מי שמתכננן עליו שיכין איזה 15K כדי להפעיל אותו..... במקרה הטוב... אם בכלל

פורסם

143 עם זוג L7 בתיבות פתוחות זה לא מרשים,אמור להגיע ליותר.

עם זוג 10 של סאונד סטרים טרנטולה הגעתי ל143 וקצת (תיבות פתוחות כמובן) ועם רביעיית VMAX 10 באטומות עם הגברה של 900 RMS לארבעתם ל142+.

אתה אמור לסחוט באזור ה146+ אני מאמין.

דרך אגב אם כבר סולו X אז ה12 או ה10- 2500RMS עדיין יהוו יותר ממספיק ואולי הם ישמיעו צלילים מוזיקלים איכשהו ולא ישמעו כמו מכונת כביסה,מאוד מאוד רועשת...

CONTROL IS NOTHING WITHOUT POWER - GT35R

פורסם

אתם מדברים על מספרים לא הגיוניים :)

כל המדידות שנערכות בארץ נערכות ע"י חיישן אודיוקונטרול, חיישן שכבר באף תחרות הולמת שאני מכיר לא משתמשים בה בעולם.

החיישן הנחשק החדש הוא TermLab II

שאנשים מתפללים בשביל לעבור את ה 140 עם כל סט-אם

למרות שכבר נקבע שיא עולם השנה בקטגוריה של סאב 1 [168.3 דיבי]

אבל זה כמובן לא מעניין אותנו

מה שמעניין אותנו זה ה Bass Race DB DRAG

שהמדידה נעשית בזמן שהמוזיקה מתנגנת, לא דיסק בדיקה, לא שירים ששונו במיוחד בשביל התחרות אלא הכניסות המותרות לקטגוריה הזו הן רק דיסקים אוריגנליים שנקנו בחנות וניתן להוכיח שלא שונו.

השיא בקטגוריה זו היא 158.7, מיותר לציין שבעל הרכב ישב בתוך הרכב באותו זמן

השיא נקבע ע"י 24 סאבים 12" מחברת RE Audio מסדרת ה SE.

הסאבים נבנו בתיבה אטומה בצורת תעלה קדמית

front horn משהו מפחיד לפנים ..

זה נראה כמו מערה שהקירות שלה מרופדים בסאבים למי שמסתכל :)

 

הבחור ניגן שיר למשך דקה שלמה מעל ל 155 דיבי.

השיר,אגב, Phil Collins - In The Air Tonight

והרכב? .. Mazda B-2500 !

Werd!

 

בהצלחה.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...