Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש את הרכיבים הבאים:

 

פאנל: CDA9853R Alpine

מגבר: Kicker KX650.4 - 120W RMS X 4

סאב: Kicker CVR12 400W RMS

 

עכשיו חסר לי קומפוונט כדי להשלים את הבניה הראשונית.

אני רוצה יותר SPL, אך גם SQ ברמה סבירה.

התקציב שלי לקומפוננט הוא 1300 ש"ח. ניתן לחרוג עד 200 שקל במידה ויש הבדל רצוי.

המגבר מוציא (כמוצהר) 120W RMS לכל יציאה. הגודל שאני צריך הוא כנראה "6.5.

אם יש למישהו הערות לגבי שאר הרכיבים אשמח לשמוע את דעתכם.

 

 

תודה לעוזרים! :-P

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

על פניו נראים רכיבים סבבה?

האם באפשרותך לבצע איטום? זה ממש ישנה לך את הסאונד בכל קומפוננט שתבחר...

 

לדעתי תחפש או סט של מורל דוטק או סט של פלאנט אודיו כמו שלי שאני אישית מאוד ממליץ עליו

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
על פניו נראים רכיבים סבבה?

האם באפשרותך לבצע איטום? זה ממש ישנה לך את הסאונד בכל קומפוננט שתבחר...

 

לדעתי תחפש או סט של מורל דוטק או סט של פלאנט אודיו כמו שלי שאני אישית מאוד ממליץ עליו

לגבי איטום, אחשוב על זה לאחר הרכבת המערכת.. קודם אני בונה את השלב הראשוני.

סט של מורל דוטק נראה לך יתאים ל-SPL ? זה נראה לי יותר בכיוון SQ, יש לו צליל רך..

בכל אופן, תודה.

 

עוד דעות/הצעות בבקשה.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם
לגבי איטום, אחשוב על זה לאחר הרכבת המערכת.. קודם אני בונה את השלב הראשוני.

סט של מורל דוטק נראה לך יתאים ל-SPL ? זה נראה לי יותר בכיוון SQ, יש לו צליל רך..

בכל אופן, תודה.

 

עוד דעות/הצעות בבקשה.

סט של פלאנט אודיו... דגם גבוה שלהם לדעתי מתאים לspl

בטח שבתקציב שנתת

בתקציבים יותר גבוהים יש דברים אחרים...

יש לך גם סטים של קיקר שהם בכלל לא רכים...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
ומה אם המונו יש לך?
איזה מונו? המגבר 4 ערוצים.

2 הולכים לקומפוננט..

ואני מתכוון לגשר 2 שיתן לי 375W RMS שילך לסאב שהוא 400W RMS.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

דרור אחי, כפי שהמלצתי לך בפרטי: מוראל דוטק - פשוט החלטה מעולה שלא תצטער עליה!

 

חברים, הוא מתלבט בין הדוטק של מוראל לבין ה-165 פוליגלס גרסה 2 של פוקאל. אני שמעתי את שתייהן והמלצתי לו ללכת על הדוטק... מה אתם אומרים?

 

בברכת כל טוב, האזנה נעימה ונהיגה בטוחה - אריה! :)

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם
דרור אחי, כפי שהמלצתי לך בפרטי: מוראל דוטק - פשוט החלטה מעולה שלא תצטער עליה!

 

חברים, הוא מתלבט בין הדוטק של מוראל לבין ה-165 פוליגלס גרסה 2 של פוקאל. אני שמעתי את שתייהן והמלצתי לו ללכת על הדוטק... מה אתם אומרים?

 

בברכת כל טוב, האזנה נעימה ונהיגה בטוחה - אריה! :)

אני לא מתלבט רק בין 2 הדגמים האלו, אין לי בעיה לשמוע על דגם נוסף שיתאים לי מבחינת התקציב ומבחינת סגנון המוזיקה.

אם יש רעיונות נוספים, שתפו אותי :)

 

תודה.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

תראה... ישנן המון חברות שמייצרות מערכות שמע לרכב. לכולן ישנן דגמי דגל ודגמים מעט ישנים יותר. ברמה הכללית, אני מאמין שאם תשווה בין שתי דגמים שווי-רמה של שתי חברות שונות, אתה תקבל את אותה האיכות פלוס\מינוס. רוב האנשים המליצו לך (ויהיו כאלו שיוסיפו לעשות כן) על הסט מוראל דוטק מפני שלהמון אנשים כאן היה ניסיון אישי איתו והם היו מאוד (!) מרוצים ממנו. מה גם שיש לנו כאן מספר שפיצים אמיתיים שרשותם ניסיון רחב בתחום המערכות שמע לרכב והם הספיקו לשמוע המון סטים. מבין אותם התותחים, יהיו כאלה שגם כן ימליצו לך על הסט הנ"ל מכיוון שהוא נותן תמורה שהיא מעל ומעבר למחיר בו הוא נמכר! הוא איכותי נורא, עמיד, מוציא צלילים נקיים (גם בעוצמות גבוהות!), מיוצר בארץ (תוצר כחול-לבן, מכאן מחירו הזול יחסית) ועוד שלל שבחות שעומדות לזכותו של הסט הזה.

 

חסרונו היחיד (לדעתי ולדעת רבים, כפי שוודאי תשים לב) הוא הטוויטרים שבאים איתו. אולם, השקעה מינימאלית נוספת לצורך שדרוג הטוויטרים שבאים איתו במקור (טוויטרים דגם MT-11) לטוויטרים דגם MT-22 (כפי שניתן להבין ולראות, גם כן מבית מוראל) היא דוגמה קלאסית להשקעה רגעית נכונה לטווח הארוך. ברגע שתשדרג את הטוויטרים, קיבלת סט במחיר של (בערך) 1500 ש"ח, שלא יבייש בזירה אף סט בשווי 2000, 2500 ש"ח!

 

בנוגע לעוצמה. המוראל דוטק הוא סט נורא עוצמתי (140 וואט נומינאלי, 300 וואט מקסימאלי בנצילות של 90 דציבלים). אולם, עוצמה ואיכות הם תוצרים עיקריים של בניות נכונות, אטימה ראוייה וכדומה... למרות שגם אם תשאל הרבה אנשים, שיש ברשותם את הסט הנ"ל ואין להם את כל ה"וכדומה" וקודמיו שצוינו לעיל, הם יאמרו לך שהסט עוצמתי מאוד כשלעצמו, ללא כל העזרים הנוספים שנכללו כאן!

 

לסיכום, המוראל דוטק הוא סט נורא משתלם - הן אם אתה שואף לאיכות, הן אם אתה שואף לעוצמה ובמיוחד אם אתה שואף לשתייהם יחד! מחירו הזול ואיכות המוצר עצמו, הם אלו שהקנו לו את שמו בפי הרוב ואת המוניטין הרב בו הוא מחזיק. את דעתי כבר הבעתי - רכוש אותו, שדרג את הטוויטרים וצפויה לך הנאה מרובה ושקט בלילה (או שלא? ;))!

 

בברכת כל טוב, האזנה נעימה ונהיגה בטוחה - אריה! :)

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

×
×
  • תוכן חדש...