Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי וולבו 940 GLE שנת 97 מנוע 2000 HPT המוסבת לגז במערכת LOVATO המיועדת ללחץ גבוה.

המתקין (מוסמך, חוקי ותיקני) סיפר לי כי בעבר היו מתקינים אינפוזיות לשסתומים כחלק מההתקנה כדי לשמנם ולמנוע נזק ורעש לשסתומים.

הוא גם טוען כי במערכת שלי שהיא מודרנית יותר היצרן טוען שאין יותר צורך באינפוזיה כחלק מההתקנה.

 

אני מבחין כי בטורים גבוהים יחסית (2500-300 סל"ד) השסתומים ממש מרעישים חזק וחושש שמה הוטעיתי ועלול להגרם להם נזק.

 

מישהוא יכול אולי להסביר לי למה בגפ"מ יש הבדל בתיפקוד השסתומים לעומת דלק?

כמו כן - מה דעתכם - יש צורך באינפוזיה או שאין ממה להתרגש?

 

תודה מראש!

תודה,

גילעד.

פורסם

כנראה שהדלק (המעורבב באוויר) בסעפת היניקה ,

אמור לשמן ולהקל על החיכוך שנוצר בתנועה של קנה השסתום (מעלה ומטה) בתוך המוביל .

גז לא יכול לבצע שימון שכזה כי אין לו תכונות כאלה,

 

לדעתי כדאי לעשות נסיעה ארוכה עם דלק רגיל (לא גז) ולראות אם הרעש נחלש

, בכל מקרה כדאי להתייעץ עם החברה ,

אולי הם מכירים מקרים כאלה מחו"ל.

בברכה, חיים.

-

פורסם

באתר www.jeeptrip.com חר בלשונית פורומים ומשם בפורום גפ"ם ואו שתמצא כבר תשובות לבעיה זאת או שתוכל לשאול שאלתך. שם יש גם מקצועני התקנות וגם חברי פורום בעלי נסיון עם מע' גפ"ם שמותקנות במכוניותיהם.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...