Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מושכים פלוס מתיבת פיוזים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest רונאלדיניו
פורסם

שלום,

 

אני מעוניין להתקין קיט קסנון ברכבי. קראתי את ההוראות המצורפות והשאלה הראשונה היא מהיכן ניתן למשוך פלוס (+)? מחיפוש קצר הבנתי שאפשר למשוך מתיבת הפיוזים, רק שאני לא יודע איך בדיוק ואם אכן זה המקום האדיאלי ממנו כדאי למשוך פלוס.

 

אשמח אם תוכלו להימנע מתגובות כמו "שלא תעיז! זה מסוכן! אתה יכול להעלות באש את כל האוטו! תן לחשלמאי מוסמך לעשות את העבודה".

 

אני מודע לסכנה ואני רוצה ללמוד, לפחות ברמת התיאוריה. אם ארגיש אפילו טיפה חוסר ביטחון אני אלך לחשמלאי רכב, אבל אשמח אם תוכלו לפחות להעביר לי את הרמה התיאורטית.

 

כאן בתמונה אתם רואים את הפיוז והפלוס (+) של הקיט:

185031521_6be27b48bf_o.jpg

 

תודה

 

עריכה: שכחתי - נראה כאילו אני יכול פשוט לחבר את החוט לפיוז פנוי מתוך קופסת הפיוזים, אבל לאיזה בדיוק? סתם לבחור אחד פנוי? ומה עם הקופסה - היא לא תיסגר בגלל החוט. לקדוח חור בצורה חורנית או שיש פיתרון אלגנטי ונקי יותר?

פורסם

איזו תגובה אתה רוצה?....

 

אתה רוצה לחבר את הפיוז לבית הנתיכים....

 

באיזו נקודה בדיוק?....

 

הפיוז הוא ירוק (אם אני רואה טוב, תקן אותי אם לא) \ זה אומר שהוא 30אמפר, ואם תתחבר לנקודה לא נכונה, ואם תתחבר לבית הנתיכים, 90אחוז שתתחבר לנקודה לא נכונה, אתה בצם מחפש נקודה ,שתחזיק עד 30 אמפר יותר ממה שהיא אמורה להחזיק...

 

החיבור המתאים הוא לנקודת הסתעפות של הפלוס שיוצא ממצבר הרכב (ברכבים מסויימים יש נקודת הסתעפות, או הטוב ביותר , חיבור איכותי לקוטב הפלוס של מצבר הרכב, בתנאי שחוט זה מתוכנן לקבל פלוס קבוע ולא פלוס אחרי סוויץ', ויותר מסביר שהוא אמור לקבל פלוס קבוע.

 

 

 

למרות שבקשת תגובות אחרות, קבלת דוגמה לסיבה טובה לגשת לחשמלאי..

 

יותר עדיף, הרבה יותר.

 

עיצה של זהב.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

Guest רונאלדיניו
פורסם

דני, משמלאי רכב לא יכלתי לצפות לתשובה אחרת, אלא בדיוק לתשובה זו :-) .

Guest רונאלדיניו
פורסם

דני,

 

1. איך אני יכול לזהות נקודת הסתעפות? פשוט לעקוב אחרי החוט שמתחבר ל (+) של המצבר עד שהוא מסתעף לכמה חוטים, לחשוף את אחד החוטים ול"התעלק" עליו? יש סכנה ב"גניבת מתח" מאותו צרכן חשמל ממנו גנבנו?

 

2. מה זה "חיבור איכותי לקוטב הפלוס של מצבר הרכב"? זה החוט שמתחבר ל (+) של המצבר? אז במה זה שונה מ - 1.?

 

תודה על ההסבר מקודם.

פורסם

באיזה רכב מדובר?

האם הפלוס הזה הוא פלוס קבוע או פלוס שתלוי בכפתור האורות?

למה אתה לא יכול להשתמש בפלוס שהפנסים המקוריים משתמשים בו?

 

תן קצת יותר פרטים כדי לקבל עצות.

כרגע השאלה שלך היא בערך כמו שאני אשאל לאן מגיע אוטובוס אגד?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

Guest רונאלדיניו
פורסם
באיזה רכב מדובר? פיז'ו 106.

האם הפלוס הזה הוא פלוס קבוע או פלוס שתלוי בכפתור האורות? לא הבנתי את השאלה. החוט האדום שבתמונה הוא חלק מהקיט קסנון. זה מקור החשמל של הנורות.

למה אתה לא יכול להשתמש בפלוס שהפנסים המקוריים משתמשים בו? לא כדאי לקבל פלוס מהמקורות שדני ציין?

 

תן קצת יותר פרטים כדי לקבל עצות.

כרגע השאלה שלך היא בערך כמו שאני אשאל לאן מגיע אוטובוס אגד?

תודה.

פורסם

תראה, אני מצטער, אבל אני לא יכול לעזור לך ככה, נראה שאתה גם לא יכול לעזור לעצמך.

 

גש לחשמלאי שיתקין לך את הקיט לפני שבמקרה הטוב תשרוף את הקיט ובמקרה הרע, את האוטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

Guest רונאלדיניו
פורסם

:hihi:

 

שלא תגידו שלא צפיתי מראש את התשובה... אבל אתם צודקים, אין מה להגיד. אני מקווה שהחשמלאי יהיה סבלני מספיק להסביר לי מה הוא עושה.

 

תודה למי שניסה לעזור.

פורסם

גש לחשמלאי,

 

לגבי התגובה של חיבור למקורות ההזנה של הנורות המקוריות, הרי שהנתיך לנורות אלה, נמוך משלושה אמפר, ומעגל ההגנה אינו מיועד ל30 אמפר גם אם יחליפו את הנתיך ל30 אמפר.

נורות הקסנון דורשות אספקת מתח למגברי הנורות שמגיעות בסט הזה. יש לבצע הזנת מתח איכותית, מנקודת חיבור ראויה , ובהלחמות בלבד, בחיוט בעל חתך מתאים.

 

יש להתייחס כראוי גם לשאר החיבורים.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מה הבעיה תבוא אני יעשה לך את זה עם כפתור מתחת להגה שתירצה להדליק תדליק שלא לא

או שאתה רוצה לאורות המקוריים של הרכב

 

בגדול לא משנה לאן אתה מחבר את זה הכי טוב קח פלוס (+) מהסוויץ תעשה באמצע מתג שיכבה וידליק מינוס (-) מכל מקום שבא לך ותחבר לרילאי כמו שמראים לך בציור וכל השאר סתם לא בעיה

 

ועל תיקח בהבית פיוזים זה לא תיקני לא מקצועי ולא מומלץ אף פעם וגם יכול לשרוף לך את הבית פיוזים

פלוס קבוע מתחת לסוויץ תמיד הכי טוב

חתימתי עברה על הכללים ולכן נערכה

Guest רונאלדיניו
פורסם

או שאתה רוצה לאורות המקוריים של הרכב

:mm_yeah:

פורסם

טוב לפי השרטוט שלך אתה צריך פשוט פלוס מהמצבר בשביל ריליי לקסנונים ,

אין צורך בזה לדעתי וזה מיותר , הקסנון יעבוד טוב גם על החיווט המקורי של הרכב אבל אם אתה

באמת לא יודע להתעסק בזה וזה די נשמע ככה מהדברים שלך אז קפוץ לחשמלאי ותן לו את מה שמגיע לו אבל כדאי לך ללכת למישהו שכבר הרכיב קסנונים בעבר ולא לאיזה מישהו חאפר כי צריך להעביר חוטים לתוך הפנס מהשנאים עצמם(הסטרטרים של הקסנון ) לפנס עצמו והפנס אמור להיות אטום למים אז כדאי לך ללכת למשיהו שישקיע קצת .

פלוס מבית פיוזים זה לא תיקני?

זה תיקני מאוד ומקובל מאוד , ככה מתקינים מקצועניים שיש להם נעלי כבל שמתאימים לבתי פיוזים ,

אני לא מדבר על מתקיני דיבוריות שמתלבשים מבחוץ על פיוז.

×
×
  • תוכן חדש...