Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. lanzar vibe1500d

1 x 400 Watts RMS at 4 Ohms

1 x 800 Watts Max at 2 Ohms

1 x 1500 Watts Max at 1 Ohms

מחיר: 100$

 

קישור:http://cgi.ebay.com/NEW-Lanzar-2000-Watt-Monoblock-Digital-Amplifier-AMP_W0QQitemZ230000573125QQihZ013QQcategoryZ18796QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

2. hifonocs brutus bxi1206d

450W x 1 RMS @ 4 Ohms

900W x 1 RMS @ 2 Ohms

1200W x 1 RMS @ 1 Ohm

מחיר: 230$

קישור:http://cgi.ebay.com/HIFONICS-BXi1206D-BRUTUS-CLASS-D-MONO-AMP-BXi-1206d-NEW_W0QQitemZ9712200234QQcategoryZ18797QQtcZphotoQQcmdZViewItem

 

 

השאלה היא האם ההיפוניקס שווה את התוספת הענקית במחיר(130 דולר) או שלא?

 

יש למישהו ניסיון עם הלאנזר הזה?

פורסם

אתה אומר את זה מניסיון?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מצד אחד אתה רוצה לשדרג, אבל מצד שני אתה חושב להחליף לאותו סוג מגבר שיש לך? (לפי מה שהבנתי אתה עובד כרגע עם מגבר LANZAR...)....

 

כבר אמרתי לך את דעתי. אתה מוזמן לשמוע מהפורום דעות שונות/חיזוקים.

 

המגברים של HIFONICS מצויינים. לא הי-אנד אבל תמורה מעולה למחיר. בטח טובים מהלנזר-ים....

עם המגבר הזה ספציפית יש לי ניסיון רב והוא טוב מאוד.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אולי התבלבלת, הסאב שלי של לאנזר, המגבר של הייפוניקס 4 ערוצים, 2 ערוצים מגושרים לסאב,2 ערוצים לקומפוננט הקדמי.

 

ברור לי שההיפוניקס טוב יותר, אך האם הוא שוה את ההבדל העצום במחיר?

ועד כמה הלאנזר מזייפים?

פורסם

מנסיון עם הסדרה השקופה.

מגבר שמוצהר 4*125 נותן 4*80.

אבל אני מאמין שהמונו יתן. לפחות 300W ב 4אום..

אבל. אני זוכר שהיא באתר קישורים לאתרים שמדדו מגברים בחו"ל.

אז תחפש מדידות מגבר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

הלנזר יכולים לזייף גם בהרבה, בחלק מן הדגמים.

לא מכיר אישית - אך נראה שדגם זה מהסוג המזייף בגדול.

עם ההייפוניקס תוכל לישון בשקט כי מבדיקות שערכו לו (חובבנים-מומחים)

ראיתי שאמנם יש סטייה מן המוצהר, אך בכ 150 וואט למטה... פלוס מינוס.

לדעתי - שווה את ה"מחיר העצום".

פורסם
מנסיון עם הסדרה השקופה.

מגבר שמוצהר 4*125 נותן 4*80.

אבל אני מאמין שהמונו יתן. לפחות 300W ב 4אום..

אבל. אני זוכר שהיא באתר קישורים לאתרים שמדדו מגברים בחו"ל.

אז תחפש מדידות מגבר.

באיזה אתר היה מדידות למגברים?

 

השאלה היא אם חוץ מהזיוף, המגבר יכול לשרוף לי סאבים, או להשרף בעצמו וכאלה?

פורסם

כן,

אבל מה זה משנה ?

 

יש להם סדרות שלא עומדות בהצהרות ואפילו לא קרובות לכך,

יש כאלה שנכבים בעומס , יש כאלה שנשרפים .

 

אם בא לך , תקנה.

אני הראשון שאתן לך קישור לת'רד הזה ,כשתתלונן על משהו בלנזר .

בהצלחה.

ZZR

פורסם

אתה יודע יש הרבה מאוד זיופים בשוק! יכול להיות עליהם התלונות. יש לי מגבר לאנזר ותמיד התקנתי אצלי רק לאנזר יש להם מגברים טובים מאוד למחירים שלהם, והמחירים שלהם לא זולים!

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

לאנזר-פיראמיד-בליטז-פייל = אותה חברה.

מוצרים ברמה הבינונית-, רובם בעלי הצהרות מנופחות שהם אינם עומדים בהם.

ישנם כמה יחידי סגולה אבל לא מעבר.

הסדרה היחידה של לאנזר ששווה משהו זה האופטי-דרייב וגם באותם מחירים אפשר למצוא מגברים אמינים יותר או חזקים יותר באותו מחיר.

 

ההיפוניקס הוא מגבר טוב, אמין, נורתן תמורה מלאה לכספו.

יש לי נסיון עם כמה וכמה מגברים שלהם, והנסיון הכי מעשי הוא שאצלי ברכב יושב ההיפוניקס BX605, ואצל אחי ברכב יושב הBX1205D.

ניסיתי את 2 המגברים עם המון סאבים בהספקים חלשים או חזקים ובהתנגדויות שונות.

מעולם לא נתקלתי בבעיה.

מעבר לכך, ה1205 הוא מגבר טוב,אמין עומד בהצהרותיו.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...