Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר פנייה לחברת הביטוח שלי , "כלל" בה אני מבוטח בביטוח מקיף התעוררה בעיה,

מסתבר שהם בכלל לא ממהרים בלשון המעטה לבטח מערכות יקרות ערך.

הסוכן שלי טוען כי אם המערכת בעלת מה שנקרה, "פריטים גניבים" ויקרה בצורה חריגה ,

לא ניתנת אפשרות לביטוח.

השאלה שלי היא, האם מישהוא התנסה או בידו פרטים וודאים לגבי ביטוח מערכות יקרות יחסית

20K-50K)?

היתי מעוניין לדעת לגבי נהלי חברות ביטוח אחרות בהשוואה לכלל או סוכן דרכו ניתן לבטח את המערכת בלבד ללא המקיף.

בנוסף אשמח לפרטים לגבי עלויות.

אודה לפיתרון מלא ולא על זריקת שם סוכן סתמי.

 

תודה.

פורסם

אני יכול לתת לך שם של סוכן ביטוח באזור המרכז(רמלה),

כשאנחנו רצינו לבטח את המערכת היה צריך לתת להם הערכת מערכת ממתקין,

אתה משלם בערך 10% בשנה, וכשאתה מפעיל את הביטוח אתה משלם עוד כמה אחוזים של השתתפות עצמית וזה נחשב כבר לתביעה.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אם אפשר רק בשביל הסקרנות, מהי המערכת המדוברת שהיא בשווי של 20-50 K ??

טוב גם שהפערים נמוכים בין 2-2000K אבל שיהיה, בכל אופן אשמח אם תוכל לתת את המפרט של המערכת...

פורסם

אתה תהיה חייב:

1.לבטח ביטוח מקיף .

2.לשים אזעקה ברכב .

3.לשלם 10% +השתתפות בזמן גניבה.

 

זה ממה שאני יודע למע' שמבוטחת ב8K ש"ח, מעל לסכום כזה אולי תברר אצל

סוכן אחר.

ZZR

פורסם

מידן,

אני יודע לגבי הפררוצדורה של המקיף ובאזעקה אבל הבעיה היא פשוט שהחברה שלי כנראה לא תאפשר לי לבטח אחרי הכל עקב הסיבות שרשמתי למעלה.

 

ליאור,

פניתי אליך בפרטי תודה.

 

שלומי,

ביום שבת מתבצעת ההתקנה ולאחר מכאן אני יפרסם פרוט נרחב יותר כולל חוות דעת ותמונות.

לגבי מחירים מדוייקים , אני מעדיף לא להכנס לאזור הזה. לבנתיים בכלליות:

*ALPIN IVA-D310 מערכת ראש

*ROCKFORD FOSGATE POWER T15004 מגבר קומפונט

*JL 12W7+בתיבה המקורית. סאב

*JL AUDIO 1000/1 מגבר סאב

*MOREL ELITE 2 WAY סט קידמי

*MOREL OVATION 2 WAY סט אחורי

*STINGER EXPERT/DREAM חיווט אודיאו

*ROCKFORD FOSGATE חיווט מתח.

*STINGER SHD3M קבל

*איטום נרחב

*התקנה רצינית

פורסם
מידן,

אני יודע לגבי הפררוצדורה של המקיף ובאזעקה אבל הבעיה היא פשוט שהחברה שלי כנראה לא תאפשר לי לבטח אחרי הכל עקב הסיבות שרשמתי למעלה.

 

ליאור,

פניתי אליך בפרטי תודה.

 

שלומי,

ביום שבת מתבצעת ההתקנה ולאחר מכאן אני יפרסם פרוט נרחב יותר כולל חוות דעת ותמונות.

לגבי מחירים מדוייקים , אני מעדיף לא להכנס לאזור הזה. לבנתיים בכלליות:

*ALPIN IVA-D310 מערכת ראש

*ROCKFORD FOSGATE POWER T15004 מגבר קומפונט

*JL 12W7+בתיבה המקורית. סאב

*JL AUDIO 1000/1 מגבר סאב

*MOREL ELITE 2 WAY סט קידמי

*MOREL OVATION 2 WAY סט אחורי

*STINGER EXPERT/DREAM חיווט אודיאו

*ROCKFORD FOSGATE חיווט מתח.

*STINGER SHD3M קבל

*איטום נרחב

*התקנה רצינית

לא רע בכלל.
פורסם

הסוכן שלך לא רוצה לבטח אותך כי הוא בטח יפסיד ממך...

בכל אופן...אני מבוטח ב"אליהו" ביטחתי בציוד שהרכבתי המערכת שווה 3000, ביטחתי מה שבאמת שווה לבטח.

אני משלם 14% מ-3000 ש"ח כשאני טובע אני משלם השתתפות של 350 ש"ח והוא מחזיר לי גם כסף ולא מכשירים חילופיים כמו שניראה לי כל הסוכנים עושים.

×
×
  • תוכן חדש...