Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשתית כבישים מסוכנת.


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיקום: כביש 7 ביציאה מכביש 3 לכוון צומת גדרה

המפגע: יש סימוני נתיבים ישנים שנשארו ויש את הסימונים החדשים ובנוסף מתחבים הבאים מכביש 6

הסכנה: ברורה, מתכון לחיכוך בין המכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 231
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כביש שהייתי בו מיליון פעם, אז רק עכשיו שמתי לב לבעיה: הכביש שעולה מצומת אשתאול (כביש 38) לכיוון צור הדסה. באחת הכיכרות אין שילוט שמתריע על כיכר, ונדמה כאילו הכביש ממשיך ישר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. צומת הצ'ק פוסט, בפניה ימינה מכביש 752 (נשר) לכביש 4 צפון (עכו) - אספלט ששקע וגורם למסילת ברזל נטושה לבלוט כמה ס"מ מעל מפלס הכביש. מצריך עקיפת המפגע מימין.

2. איזור תעשיה צ'ק פוסט, רחוב המורג, מעבר מתחת לגשרון בכביש 75 - בימי החורף הצפה, בעיקר של הנתיב הימני.

3. נשר, רח' החרוב - יש מספר מעגלי תנועה עם אספלט חלקלק בכניסה עליהם בירידה מהאוניברסיטה. מסוכן כל ימות השנה ובמיוחד בחורף, יש להכנס למעגלי התנועה במהירות נמוכה מאד.

4. דרך 705 מרמזור רח' התאנה עד דרך 752 - כביש רחב ו"מזמין". המהירות המותרת - 60 קמ"ש סבירה, אולם נהגים רבים נוסעים במהירות 90 קמ"ש ויותר ומופתעים מהעיקולים החדים יחסית ללא שיפוע מאזן. יש להקפיד על המהירות המותרת, אני פסימי לגבי תיקון הנדסי (התקנת שיפועי צד מתאימים).

5. יציאת "פז" בכיבש 22 - החלפה בין שני קטעי כביש על קטע קצר - דומה ל"יציאת דניאל בכבישים 1/6 אולם על פני כ-200 מ' בלבד.

6. עכו, פניה שמאלה מדרך הארבעה לרח' בן עמי - גיאומטריה לקויה של מדרכה משמאל הבולטת לתוך נתיב הנסיעה.

7. עכו, דרך הארבעה - פסי האטה שאינן מסומנים היטב לפני מעבר חציה (בשני הכיוונים) בכביש בו מותרת מהירות 50 קמ"ש. פוטנציאל לנזק לכלי רכב.

8. דרך 4 צפון מצומת וולקן עד צומת אפק (עם דרך 79, לסרוגין) - צמתים עם כביש שירות בהם שדה הראיה מוגבל כיון שהכבישים מקבילים ובחלק מהקטעים יש ביניהם גדר חיה, נהג העוצר בכביש השירות אינו יכול לראות את כלי הרכב הפונים ימינה מהדרך הראשית.

9. חיפה, רח' חניתה - למגיעים מכיוון דרך שמחה גולן לכיוון רח' טרומפלדור הנתיב הימני מסתיים בפתאומיות וגורם צורך בהשתלבות מסוכנת לנתיב השמאלי.

10. חיפה, תחילת דרך חנקין - מוניות החונות בנתיב הימני וחוסמות אותו, בהמשך כלי רכב החונים ליד חנות פרצחים ומוסתרים על ידי עיקול.

11. חיפה, שד' מוריה מרח' חורב עד אחרי ככר דוד הכהן (קרית ספר) - כלי רכב החונים בנתיב הימני באדום-לבן, במיוחד בשעות הלילה, מאחורי עיקולי דרך, גם חוסמים נתיב וגם מסתכנים בפגיעה מאחור.

12. חיפה צומת רח' חורב-דרך אבא חושי-רח' ווטסון - רמזור הנמצא בין שני עיקולים חדים בדרך ולמרות רמזורי התראה רבים חוצים אותו באדום.

13. חיפה, צומת אוסקר שינדלר (דרך 705) ורח' מנדל זינגר - לבאים מכיוון נשר יש רמזור מתריע אולם רבים חוצים את הצומת באדום, וכךגם רבים המגיעים מכיוון דרך אבא חושי למרות ששדה הראיה טוב.

14. חיפה, פניה ימינה מרח' ביכורים לשד' הנשיא. צומת מסובך ביותר בו נזקקים נהגים רבים להחלפה של 2 נתיבים על פני קטע של כ-20' מ' בין רח' ביכורים לשד' ווג'ווד, ובנוסף משאיות ואוטובוסים חונים בנתיב הימני ובולטים לנתיב השני. גורם לפקקי תנועה קשים בשעות הבוקר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...

המיקום:

כפר-סבא, פניה ימינה לאזור תעשיה "עתיר ידע" מכוון מחלף אלישמע (531)

 

תאור המפגע:

שילוב של שיפוע כביש הפוך מהרצוי לפניה וצבע ממש מחורבן של מעבר החציה

 

הסכנה:

עם תוספת לחות (אפילו ערפל) מעט שמן או רטיבות, בכל מהירות שהיא יותר מזחילה יש סכנה לאיבוד אחיזה, עליה על אי תנועה או היגוי יתר והתנגשות במדרכה וכיוצא בזה. מכוניות וכמובן דו"ג!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

כביש 4 באיזור בו נבנית המטרונית (בין קרית ביאליק לקרית חיים): שני בורות עמוקים לרוחב כל הדרך במסלול המוליך צפונה ובור דומה אחד במסלול דרומה.

כביש 4 בכיוון דרום מכפר מסריק לאיזור התעשיה קרית ביאליק - שלוליות עמוקות המכסות את כל הנתיב הימני וחלק מהשמאלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים,

לאור הרוחות המשתוללות, השטפונות והגשמים העזים בכל רחבי הארץ, הנהגים מתבקשים לנסוע בזהירות מרבית.

 

מתחילת היום נהגים רבים נתקלו במכשולים כאלו ואחרים כתוצאה מתנאי הדרך הקשים שנגרמו ע"י מזג האוויר.

לפי התחזית, מחר (יום ב', 12/12) ממשיכים באותה הדרך.

 

שמרו על עצמכם,

סעו לאט, ובזהירות.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם רשמו בכל קרה לא ראיתי

כביש 1 לכיוון ת"א

יש מלא קפיצות מסוכנות כאלה

שימו לב

היתה גם כתבה בYNET על זה

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במגדל העמק באיזור תעשייה יש עיקול. בכל גשם הרכבים מאבדים שם שליטה ומורידים עמודי תאורה. מישהו סתם עולה עם הגחון על ההפרדה, מישהו נכנס בעמודים, אחרים עפים על מדרכה. העיקול נימצא אחרי ירידה שהרכב בה צובר מהירות.

 

היום בבוקר שני רכבים איבדו שליטה: קנגו ואלמרה שהתהפכה על הצד.

 

מה יהיה? כבר כמה שנים אני עובר שם ורואה פק"ל: גשם = רכבים בשולי אותה דרך שעברו תאונות עצמיות.

 

מי אשם? התשתית או נהגים שלא יודעים לנהוג?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

שמי אבי דורני ואני מייסד ומנהל את מערכת מפגעים.

מערכת אינטרנט לדיווח על מפגעים בטיחותיים וסביבתיים.

המערכת מסונכרנת עם כל הרשויות בארץ.

ברגע של דיווח על מפגע במערכת (אתר אינטרנט) הוא נשלח ישירות ובזמן מיידי לרשות האחראית ע"פ סיווגים שקיימים ונבנים במערכת. (

לדוגמא: כבישים בינעירוניים-מע"צ, ערים-מוקדי 106 השונים, כביש 6- דרך ארץ).

כל הדיווחים אותם ציינתם למעלה הועברו לידיעת כל הגורמים.

להלן קישורים של הדיווחים לצורך מעקב:

תגובה מספר 174 - http://www.mifgaim.co.il/report/1821

תגובה מספר 171 - http://www.mifgaim.co.il/report/1822

תגובה מספר 171 - http://www.mifgaim.co.il/report/1823

תגובה מספר 170 - http://www.mifgaim.co.il/report/1824

נשמח לקבל ממכם דיווחים נוספים אם דרך פורום נפלא זה ו/או דרך מערכת מפגעים ובכתובת הבאה:

www.mifgaim.co.il

דף הבית שלך לשנות !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כביש 4 באיזור בו נבנית המטרונית (בין קרית ביאליק לקרית חיים): שני בורות עמוקים לרוחב כל הדרך במסלול המוליך צפונה ובור דומה אחד במסלול דרומה.

עברתי הבוקר במקום (רק במסלול צפונה) - הבורות מולאו, עכשיו יש בהם ערימות אספלט והתנועה מאטה כדי לעבור את "רמפות" שנוצרו באופן לא מכוון בכביש ראשי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

והפעם תודה לחברת נתיבי איילון. כ- 750 מטר לפני הירידה לקק"ל מכיוון דרום לצפון, הכביש גורד. אין שום שילוט ושום תמרורי אזהרה. בסוף הקטע המגורד מדרגה שלא תבייש טראסה חלקאית ממוצעת. האיטו מראש. ולאחראי העבודות במקום אני מאחל שאת כל המשכורת שלו יוציא על תרופות, כזה חוסר אחריות.



שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובת נתיבי איילון לפניה שלי אליהם:.





לעופר

הקבלן שעשה את הקירצוף בלילה, לא עשה אותו כנדרש .

 

הבוקר השלמנו את תיקון המפגע

מנכ"ל נתיבי אילון עורך בדיקה של המקרה מול כל הגורמים המעורבים , גם כדי למנוע השנות מקרים כאלה בעתיד



 

נחמה קלה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחמה קלה.

 

 

 

 

 

מוזר, גם אני שלחתי אליהם מכתב חריף בנוגע לקרצופים בכביש 1 לפני חודש וגם לי הם נתנו בדיוק את אותה התשובה אבל ללמוד הם לא ממש הצליחו כי התופעה חוזרת שוב מייד. חבל שאלפי רכבים ניזוקו ורק הדובר שלהם עושה הרבה עבודה. קבלו ביטול לנחמה הקלה.

 

זהו ציטוט התשובה שקיבלתי מהם:

הפרויקט המבוצע במקום , מבוצע לא על ידי קבלן מטעמנו, אלא ע"י זכיין מטעם המדינה אשר קיבל לחזקתו ולאחריותו את שטחי הפרויקט. מיד כאשר נודע לנו על הבעיה המתוארת בפנייתך, פעלנו מול הזכיין יחד עם המשטרה לתיקון הכביש במהירות האפשרית והתיקונים בכביש הושלמו. הובהר לקבלן מטעם הזכיין שאסור שישנו מקרים דומים בהמשך, בהם נותרים מפגעי בטיחות לאחר עבודת הלילה שהוא מבצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

איילון צפון אחרי קק"ל, חרשו את כל הכביש והמון אבנים קופצות. אל תסעו מאחורי מכוניות בקטע כביש הזה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...