Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תשתית כבישים מסוכנת.


שלומי
שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מיקום:

כביש 4 לכוון דרום, כחצי קילומטר לפני הפניה לקצא"א (שדרות חיים בר לב).

המפגע:

בור ענק הכולל את שני המסלולים לרחבו באורך של כ 2 מטרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 231
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעבר חציה באמצע מחלף בכביש מהיר?! רק אצלינו יש דבר כזה.

 

כשנוסעים על איילון דרום, ורוצים לעלות לכיוון משה דיין מזרח, היציאה מהמחלף היא סיבוב עם שדה ראיה גרוע, שבאמצעו יש מעבר חציה. צריך להעיף אותו ודחוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הכביש שיוצא מכביש 4 לכיוון בית שקמה (ליד אשקלון). כביש מסוכן (עיקול אחד עם רדיוס מתהדק בצורה חדה, לדעתי לפחות לשים שלט 'סיבוב מסוכן' לפני) וחסר שילוט (לפני עיקולים) בחלקו.

 

כביש לי-און לוזית: ליד פסי הרכבת הכביש מתעקל וחסר שילוט.

 

איך שהכבישים נראים, נראה לי שגם הכלב של השכנים יכול לעבוד כמהנדס במע"צ. יש לו עיניים, יש לו אוזניים (בשביל העיפרון) וככל הידוע לי הוא לא סיים טכניון. הבעיה שאין לו שם קרובי משפחה.:evil::evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

כן, שוב אני.

 

כביש 6, לפני המנהרה (בנתיב לכיוון דרום). יפה שהשוליים השמאליים מסומנים כקו מקווקו. נהגים עלולים לפרש אותם כעוד נתיב. התקן לא מדבר על פס צהוב?

 

עוד: ביציאה מקיבוץ אייל, בפניה שמאלה לכביש 6 דרום. חצי מהנתיב הופך לפתע למדרכה. (ולא דיברתי על הסימונים המבלבלים).

 

עוד: כשנוסעים על כביש 5 לכיווון מזרח ויורדים לאפק. השוליים בסיבוב של המחלף הופכים, צמוד לפס הלבן, למדרכה. אין שום תמרור של חץ שמדגיש שיש מדרכה, ובכלל בסיבוב יש הרבה אנשים שעולים טיפה על השוליים. קצת חוסר תשומת לב, ואיבוד שליטה.

 

שבת שלום לכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בראשל"צ בחלק מהרמזורים אין שילוט של חיצים מעליהם. (זה שאומר אם הרמזור הוא לממשיכים ישר או שמאלה).

 

בשביל זה יש סימון של חצים על הכביש:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

המיקום :

כביש 65 (כביש הסרגל) לכיוון מזרח, כקילומטר אחרי צומת מגידו ועד לומת התענכ"ים

תאור המפגע :

הכביש נסלל מחדש לפני כשנה וחצי~ ותפקד מצוין כחצי שנה. בשנה האחרונה החלו להיווצר בכביש חלקים בהם האספלט שקע כנראה בגלל שמדובר באדמה חקלאית ובסלילה "האיכותית של מע"צ וכתוצאה מכך נוצרו מעין "גלים" לכל אורך הקטע. התופעה מורגשת בשני הנתיבים, אאולם חזקה יותר בימני.

הסכנה :

מי שמכיר יודע שהכביש הזה הוא כביש "דורש" ורוב התנועה מתנהלת בו מעל המהירות הקבועה בחוק. לילה אחד נסעתי בו לאחר תקופה ארוכה, במהירות די גבוהה וכשהגעתי למפגע הזה כמעט איבדתי אחיזה שהייתה גורמת בוודאות סטייה לגדר הפרדה מבטון, דבר שהוא לא נעים במהירות של 3 ספרות.

הפתרון:לנסוע סביב ה80-90 קמ"ש ולא להתפתות ליותר, ולסוע עד כמה שניתן בנתיב השמאלי (כמובן שלא להפריע לתנועה).

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקום:

כביש 60, באיזור כפר גדעון.

תאור המפגע:

יש לאחרונה תופעה של חמורים שמסתובבים על הכביש.

הסכנה:

קשה להבחין בחמורים בחושך. מדובר בכביש מהיר ובקטע לא מואר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

כביש נתיבות-יד מרדכי. כשבאים מכיוון נתיבות, כחצי ק"מ לפני הפניה לשדרות (ל-232), יש קטע בו אין שדה ראיה בכלל (עקב שינויי גובה של הכביש) ומיד אחריו צומת. נסיעה במהירות החוקית היא גבולית, ונסיעה במהירות גבוהה יותר (אפילו במעט) כנראה תגרום לתאונה.

 

כיוון שתשתית צריכה להיות סלחנית, אני חושב שראוי להוריד את המהירות המותרת בקטע ולשים שילוט אזהרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיקום: מרכז BIG בבאר שבע, מול מרכז ההתקנות של "סלקום" (ליד א.ל.מ, היכן שהיה בעבר אוטו דיפו)

 

המפגע: כביש עקום מאוד, בצד אחד שקע גדול בכביש (האיזור כניראה על מילוי) ובמעבר מהיר בצד השני של השקע מכסה ביוב בולט מאוד.

 

הסכנה: נזק לרכב, כבר נהרס לי במקום הנ"ל קרטר שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די קשה למצוא בשרשור הזה מפגעים רלוונטיים, יש הרבה חזרות ואי אפשר לדעת אם תוקן או עדיין מפגע.

הצעה - הקמת דף מיוחד למיפוי מפגעים + סטטוס ע"ג מפה ?

...:evil: אין אין אין כמו מאזדה :evil:...

zoom zoom zoom ole hazemer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
היה שרשור כזה בעבר אבל הוא לא הוזן במידע בדרך קבע. השרשור הפך ל"דביק" לצורך כך.

כמו כן, כדי להקל את ההתמצאות בשירשור כדאי להבליט ולצבוע באדום את הכותרות "מיקום המפגע" ו"המפגע".

 

מיקום המפגע:

כביש 5 בנתיב מזרחה אחרי הגשר של מורשה לכיוון מחלף התקווה.

 

המפגע:

פסי חיבור (התפשטות בחום/קור) מלווים בסלליה גרועה בחיבור יוצרים שקע חד ועמוק יחסית בשני הנתיבים השמאליים. במהירות גבוהה אפשר להגיע לסגירת מהלך המתלה. לא נעים ומסוכן!

 

כביש 5 מזרחה אחרי מחלף מורשה בדיוק מעל נחל הירקון ושקע נוסף כזה קיים גם קצת לאחר מכן בנתיב השמאלי מיד לפני מחלף ירקון. הג'נט שלי נפגע בשניהם מספר פעמים, צמיג 205/40, זה ממש כואב. לא נוסע שם יותר בשמאלי. מישהו קורא הודעות אלו או מעביר אותן לגורם המתאים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הפעם שני כבישים מהנים לנהיגה:

 

1. כביש ליאון-לוזית, ליד קיבוץ גת. כן, אני מדבר על פסי הרכבת, היכן שהתרחשה התאונה הקטלנית. פסי הרכבת מופיעים אחרי סיבוב, שאין שילוט המתריע עליו. באותו הכביש, יש סיבובים מאוד חדים עם שילוט סטנדרטי לפניהם. כלומר, עיקול של 30 מעלות ושל 90 מעלות מקבלים אותה תשומת-לב בתמרור. ביזיון.

 

2. כביש בית גוברין. אני לא זוכר בדיוק את המיקום (סמוך לאחת הבטונדות המוסמנות בשחור-לבן) - סיבוב חד (עם שינוי גובה, כך שבלילה צריך להכיר את הכביש) ושוב, ללא שילוט.

 

אגב, צריך להבין שבעיית הבורות מסוכנת כפליים. צמיג חתך נמוך שמקבל גולה בצד הפנימי, בלי שהנהג אפילו יודע על כך, יכול להיות פצצה מתקתקת.

 

הידד למע"צ :evil: או שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיקום :

רחוב ראשי ברמלה (לא ידוע לי שמו) אם באים מכיוון אזור (ה"עיר" אזור, לא אזור כמו AREA) ובית דגן בכביש לכיוון רמלה ופשוט נוסעים ישר ברמלה, רק בנתיב ההפוך

תאור המפגע :

בור ענק בנתיב הימיני שיאלץ אתכם לברוח במהירות לשמאל. בשעת לילה קצת קשה לראות את המפגע

הסכנה(לא חובה) :

איבוד אחיזה ושליטה ודברים ממש ממש לא נעימים שאני לא רוצה לדמיין אפילו.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...