Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כך חברה , שאני מפעיל מזגן ומעלה ל 1500 טור למשל ומרפה . הטורים יורדים לסביבות 400-500 [על סף כיבוי].ואחר כך מתיצבים על 900 רגיל.הבעיה ביחוד בפקקים [המשחק שם בטורים נמוכים] . נוסע ועוצר .נוסע ועוצר ואז מופיעה הבעיה . מבקש את עזרתכם : :mm_shock: :shock::shock::shock: [הרכב סאקסו אוטומט]

פורסם

יש לך בעיה עם מנוע הצעדים .

מנוע הצעדים הוא מנוע קטן "שנותן מעט גז" במקום הנהג לפי פקודות המחשב.

למשל שהאוטו קר הוא מעלה טיפה את הטורים עד ליצוב המנוע .

או שמפעילים צרכנים גדולים כמו מזגן או מאוור רדיאטור .

 

בקיצור יכול להיות שהוא תפוס טיפה ונכנס לעבודה מאוחר או שיש בעיה אם אחד הסנסורים של המנוע שגורם לתקלה בפקודת המחשב .

 

כנס למוסך לבדיקה הכי טוב

פורסם

זה קורה רק עם הפעלת המזגן . במצב רגיל אין את הבעיה , :shock::shock: בפעולת מאוורר הרדיאטור אין את הבעיה, :!::oops::oops:

פורסם

כי מזגן זה צרכן גדול והמנוע לא מסוגל להתגבר אליו לבד .

מאוורר הרידיאטור הוא גם צרכן גדול אבל לרוב המנוע מסוגל להתגבר אליו לבד ולכן אתה מרגיש את הבעיה רק עם המזגן

פורסם

היי

אמת על פי התאור מדובר במנוע הצעדים.

פתיחת המנוע באמצעות 2 ברגי כוכב ניקוי הבית יכול לעזור ..

מבקש יותר מידע רק תבקש

להת איל

פורסם
היי

אמת על פי התאור מדובר במנוע הצעדים.

פתיחת המנוע באמצעות 2 ברגי כוכב ניקוי הבית יכול לעזור ..

מבקש יותר מידע רק תבקש

להת איל

שלום אייל . איפה יושב המנוע :?: .מבקש מידע והדרכה . תודה מראש . :idea::idea::idea: חיים
פורסם

חברים, יש לי מנוע צעדים ישן בבית - אין מה לנקות במנוע הזה או בציר !

 

הכל סגור אטום ונעול וחתום, המנוע יושב בחלר העליון של המנוע בסעפת היניקה

ושם נקי ואין בוץ...

 

יש לה מחלה לסקסו וזו התופעה, גם אחרי החלפה של מנוע צעדים וחיישן חמצן

התופעה נעלמה לחודש וחזרה, לדעתי הדלק 95 סותם את המזרקים והמנוע רגיש מידי...

 

בכל מקרה אני פתוח להצעות כמו מצבר חזק יותר...

פורסם

כמה דברים שצריכים להבדק לפני החלפת רכיבים :

1] תפקוד מנוע סרק בעזרת מחשב [הפעלת רכיב]

2] האם מחשב הרכב זקוק לעדכון תוכנה

3] האם המנוע מקבל מידע שהופעל מזגן [ קשר חשמלי ]

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

×
×
  • תוכן חדש...