Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה סופר לי? :D

לא, סתם נחתה עלי רוח שטות...

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

 

*** עריכה:

 

ארז, אני לא מבין איפה הבעיה.

 

רשום שמחברים את זה לטלויזיה מאחור, ובעזרת כפתור בוררים את המכשיר.

 

זה לא זה? :?

אז לא ראיתי מה שאתה ראית, ראיתי סתם מפצל אדום רגיל.

פורסם

שורוק, אם מה שיעצו לך קודם לא יעבוד..:

הבעיה היא שאתה צריך להאריך את הדרך של הווידאו, תמצא פיתרון יצירתי.

תנסה להלוות מחברים כמק קבלים ותראה אם הארכה עוזרת....

או, תעביר את זה דרך איזה מכשיר...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

וולוו: המפצל ששמת בלינק, מקבל אות (1 וידאו+1 סאונד ימין+ 1 סאונד שמאל) מ-3 מכשירים שונים ומוציא את האות למכשיר בודד אחד.

את בחירת המכשיר המשדר עושים בעזרת בורר. את המכשיר המקבל לא ניתן לבחור (יש יציאה אחת בלבד - המחולקת לוידאו/סאונד).

 

מוכרים את המכשיר בחנויות חמשל ומחסני חשמל במחיר של בערך 30 ש"ח.

פורסם

עכשיו אני מבולבל לגמרי, וזה רשמי!

 

לא הבנתי את הפרט הכי חשוב, ואשמח אם תוכלו לרשום את זה בשפה הכי פשוטה.

 

בעזרת המפצל בלינק שיש בהודעה של ר(עומר) [?], בעצם ניתן לעשות את מה שרציתי?

 

אני לא מבין אם זה משדר את הטלויזיה (?!) ל3 מכשירים, או פשוט אפשר לחבר 3 מכשירים, לבחור 1 בעזרת בורר, ולחבר אותו לטלויזיה - ובעצם להשתמש במצב AV אחד ל3 מכשירים?

פורסם
עכשיו אני מבולבל לגמרי, וזה רשמי!

 

לא הבנתי את הפרט הכי חשוב, ואשמח אם תוכלו לרשום את זה בשפה הכי פשוטה.

 

בעזרת המפצל בלינק שיש בהודעה של ר(עומר) [?], בעצם ניתן לעשות את מה שרציתי?

 

אני לא מבין אם זה משדר את הטלויזיה (?!) ל3 מכשירים, או פשוט אפשר לחבר 3 מכשירים, לבחור 1 בעזרת בורר, ולחבר אותו לטלויזיה - ובעצם להשתמש במצב AV אחד ל3 מכשירים?

המכשיר שראית בסדר, והוא כן מה שאתה מחפש, בדיוק.

 

אבל! 30 שקל.................................

פורסם

זה עדיף על להחליף טלויזיה בשביל עוד כניסת RCA (בננה :D ).

 

אז זהו, ארז - תודה על התשובה הסופית והמסוכמת.

 

נלך לרכוש אחד כבר מחר.

 

תודה לכולכם, לילה טוב שיהיה. :)

פורסם

שוב , למורת רוחו של רז , אני נאלץ להפנותך אל האתר שאפילו E BAY לא יכול לו :

 

www.beltzer.co.il

 

גש לעמוד של הבוררים לטלוויזיה, ושם תמצא את המוצר המדהים הבא :

 

211143s.jpg

 

 

בורר בין 3 כניסות ליציאה אחת , או ההיפך - יתאים לצרכיך בכל מקרה. 35 ש"ח.

 

אם תצליח להתחבר (מלשון חברות , לא חיבור) אל המוכר העגמומי בחנות , יש מצב שהוא יסכים להראות לך את המוצר החדיש יותר , אשר מפאת סודיותו נבצר מהם לפרסמו ברשת - אבל לחברים קרובים הם ימכרו אותו תמורת 99 זוזים.

 

זה מכשיר דומה , אבל יש לו 4 כניסות ויציאה אחת , והגליק הגדול - ההחלפה ביניהן נעשית באמצעות שלט רחוק !

 

כן כן. אין צורך לקום מהכורסא ! רק הוסף שלט קטן לאוסף השלטים בבית , ואתה מסודר.

 

א-מחייע .

 

 

תגיד ששמר שלח אותך , ואולי לא ינעלו לך את השרשור אצלם בפורום.

פורסם

לפותח השרשור...ישנו פיתרון דיי יצירתי שעליתי עליו לפני משהו כמו 3 שנים..

 

לפחות זה ככה בממיר של YES....

 

יש לממיר כניסה של 21 פינים של VIDEO.

 

אתה יכול לחבר עליו כל דבר,כגון PS2 או DVD. ברגע שתכבה את הממיר האות ימותג אוטומטית למכשיר שמחובר לכניסת ה VIDEO בממיר.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

שיימר, אני לא מבין למה אני צריך את המרצדס של "מפצלי ה-RCA".... :?

 

בסה"כ צריך לעשות את העבודה שלו, מה אני צריך עוד שלט?

 

גם ככה יש מספיק שלטים. :D

 

ודווקא באסה, אין לי Yes (יטופל בקרוב). :|

 

שוב, תודה לכולכם.

פורסם

כדאי מרצדס - כי וולוו 240 זו כבר ענתיקה עם צריכת דלק מוגזמת , מזהמת אוויר וקשה להשיג לה חלפים כשהיא מתקלקלת.

אם אתה מעביר ל-DVD עם בחודשיים - הידני עושה את העבודה מצויין.

אם אתה רוצה לשחק ב-PS2 ,אחרי רבע שעה לראות DVD ,בשעה 14:00 לראות "השיר שלנו" ועוד לתת לאח הקטן לראות קלטות של "פרפר נחמד" בשעה 16:00 - זה אחלה דבר בשביל עוד 60 ש"ח.

 

בדיוק הסיבה שבעטייה אנשים מעדיפים לשלם יותר על מרצדס ולא קונים וולוו. נוחות.

פורסם

שמר, אתה מתגרה בי?

 

עדיף וולוו, מאשר צרפתיה שמעיפה עליך חלקי דשבורד בנסיעה בכביש מהיר. :lol:

 

 

ועכשיו ברצינות - העניין ישקל, רק שאני לא צריך לחבר יותר מממיר ו-DVD בעיקרון.

 

נקפוץ לאיזו חנות חשמל קרובה ונבדוק מה יש להם, אני לא אזמין במיוחד, אבל אם יהיה אז אולי ניקח את זו עם השלט.

פורסם

אני לא מתגרה בך , I DARE YOU.

בכל כביש , בכל מקום ושעה , גם אם זה בחנייה - המקום היחיד בו עשוי היה אי פעם להיות יתרון לוולוו.

בין אם זה בסיטרואן או בפיז'ו.


×
×
  • תוכן חדש...