Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צופר רגיל?

מה הקשר?

 

הוא רוצה צופר של משאית כדי להבהיל נהגים :idea:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אחחחח איזה תשובה בוגרת כל הכבוד לך ידידי :ok:

 

יש הבדל בין מהירות גבוהה- למופרזת.

ואל תהיה כזה גיבור חבר כי ברגע שגם אותך יעבור רכב שנוסע במהירות האור (שוב תודות לבליינדר שהוא רכש...)אני בטוח שירעדו לך הביצים ואז אולי גם אתה לא צריך להיות על הכביש????

 

ואל תתנו לי תשובות מתחכמות כולנו יודעים טוב מאוד שהבליינדר המפואר שלכם לא נועד למהירות של 110 קמש נכון? :mad::mad:

 

מהירות האור?

אף פעם לא נסעת בכביש ועבר לידך מישהו ב 200? זה קורה גם עכשיו,הבליינדר לא

ישנה את מהירות הנסיעה אלא את גודל הקנס.

אם מישהו מפחד מרכב שעובר לידו ב 200 אז כשנוסע רכב מולו ב 100

הוא סוטה למדרכה?

 

בעוד שמהירות כזאת קיימת בכביש,צופרי אוויר לא מותקנים על כל רכב ואיתו אתה

יכול להפחיד בן אדם כי הוא לא מוכן לדבר כזה.אתה חושב שהעובדה שיהיה לך צופר

אוויר תשנה משהו לאותו אדם שיחתוך אותך?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

אם הוא מוכן לסכן את עצמו ואותי על ידי כך שהוא לא מתחשב בי וחותך שמאל וימין בכוונה תחילה אז אני אצפור לו עד שהוא יהיה חרש :twisted:

 

אני אדם באמת רגוע ואין לי שום רצון לנהוג בפראות בטח שלא על הכביש הארור הזה אבל אדם כזה הוא בפרוש סכנה לחברה אתה לא מסכים איתי?

 

גם אני בעד לתת למי שרוצה להשתלב בכיוון נסיעתי השתלבות בטוחה וזהירה וב99 אחוז אני לא ממהר \ מאחר ולכן אין לי שום בעיה עם זה.

 

תשאל את חברה שלי שמתחרפנת שאני נותן לכולם להיכנס לפני .... :wink: ובאמת ותמים אין לי שום בעיה עם זה להיפך

 

אבל אידיוט כזה שמותר לו הכול והכביש הוא של אבא שלו אולי יידע איך להתנהג בפעם הבאה ולא להפתיע איזה אישה בת 60 וכן אני יודע שאי אפשר לחנך את כל העולם אבל אם לגרום לבחור לחשוב עוד שנייה לפני שהוא עושה את השטות הבאה אז אולי עזרתי לו?? או לך???

 

יום טוב לך ידידי

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

בא נסכם את זה כך:

בהחלט מעצבן :mad: שכחותכים אותך,

(אבל שההית בגיל שמונה ימים לא התעצבנת... :wink: )

אבל הצופר אוויר סתם רעיון לא מוצלח.

 

אין מה לעשות נגד מי שחותך אותך, אלא לשים לב

תמיד למצב הכביש בעירנות גבוהה ובמבטים תכופים לכל המראות,

ולא רק בעת עקיפה/מעבר נתיב...

 

אם תבחין ברכב "טס" מאחוריך, לא תיבהל כאשר הוא יעבור לידך,

ותדע להתנהג בהתאם (להאט/איץ)

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

תיקון טעות- לא מעצבן אותי שחותכים אותי :mad:

 

מעצבן אותי שמסכנים את חיי את חייו ואת חיי הסובבים אותנו.......זה מה שמרתיח

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
זה מה שמרתיח

 

ובסאונה אתה גם מתעצבן???? :D

 

בקיצור מה שניסיתי להגיד,

זה שאין מה לעשות נגד זה, חוץ מעירנות,

ואתה סתם עונה בתשובה סתמית.

 

אם מישהו חתך אותך ב200, סימן שלא היה לא נתיב פנוי, הווי אומר

יש תנועה מסביבך, הווי אומר שאם זה בכלל מבהיל (ואני לא חושב כך)

זה לא יבהיל רק אותו, אלא גם את הנהגים האחרים סביבך,

והסבירות שעד שפעיל את הצופר הוא כבר יהיה רחוק מאחוריך,

נשמעת דיי גדולה.

 

קיצור רד מזה, קנה ג'יפ, או סע על 200, ואז אף אחד שפוי לא יחתוך אותך

בהצלחה

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

מה לעשות שהכביש זה מקום מסוכן.

 

If u cant stand the heat stay out of the kitchen.

 

או בפירוש לעברית - אם אתה לא מסוגל להתמודד עם הסכנה של הכביש (וזו עובדה - הכביש, בייחוד בישראל, מסוכן.) בבגרות ובשקט נפשי ובשיקול דעת אז עדיך שלא תנהג בכלל.

 

אם אתה חושב שכל מי שמסכן אותך אתה תחזיר לו בעזרת צפירה מאסיבית שתבהיל את החיות בספארי אתה טועה. כשמישהו מסכן מישהו אחר זה לא לרוב לא במודע. מי יודע כמה פעמים אתה סיכנת מישהו אחר ואתה אפילו לא היית מודע לזה.

 

 

צופר אוויר זה בכלל בכלל לא הפיתרון.

 

ריכוז, שיקול דעת, רוגע, התחשבות ונהיגה חכמה זה הפיתרון.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.


×
×
  • תוכן חדש...