Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*עריכה - ההודעה הראשונה בשרשור הזה נמחקה, כנראה כתוצאה מבלבול כלשהו.

שארית השרשור נמצאת כאן, והעניין בבירור *

 

לתשומת לבך - השימוש בצופר (אוויר, או תיקני של הרכב) שלא למניעת תאונה באופן ישיר אסור.

בעיר זה מהווה מטרד במיוחד, כמובן.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1 לא חוקי

2 אסור לשימוש שלא למניעת תאונה בילבד(כולל צופר רגיל)

3 יש מקומות שגם טסט לא תעבור

MIKE 306

פורסם

לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

אנחנו לצפצף, סתם ככה, מה פתאום :oops:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

בחור יקר - קח סיכה גדולה ונעץ אותה ברכה שלך - כנראה שהשתן עלה לראש אז תנקז אותו.

 

 

במקום לנסות ולהרגע ולא לתת לדברים כאלה להטריד אותך כמו שכל נהג נורמאלי צריך וחייב לעשות אתה מתחיל להשתולל ולצעוק ולהתעצבן ולנסות להתקין אביזרים שונים ומשונים ולא חוקיים. מה הלאה? מישהו יחתוך אותך תצא מהאוטו עם אלה ותטפל בו?

 

 

תירגע. תאמין לי אתה גם תנהג יותר טוב כשאתה רגוע. אל תתן לכל אחד שחותך אותך להישאר לך במוח כל היום. תבליג ותרגע.

 

 

אה כן - תרגע.

 

 

ראלימן,

מרגיע.

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
צופר אוויר ברכב פרטי חוקי כן או לא?

 

לפעמים יש איזה מטומטם שחותך אותנו ואפשר להתפוצץ או שהוא פשוט לוקח את הנתיב שלנו כי הוא אידיוט והכביש של אבא שלו או כאלה שמצפצפים חצי שניה אחרי שהרמזור ירוק כי אסור להם להפסיד זמן במרוץ החיים המטורף אז צפצוף קצר(או אולי ארוך מאודדדדד :evil: ) מצופר אוויר (כמו של משאית) ירתיע אותו ויגרום לו לחשוב עוד שנייה על מה שהוא עושה (מה גם יכול לבלבל אותו מאוד.....)

 

 

 

:!:

 

נראה לי שואליום יעזור לך יותר מווליום......

 

נמרוד

פורסם

עדיף להוציא רישיון על סמיטריילר, ככה זה לפחות הצופר יהיה חוקי וגם לא יחתכו אותך בכביש :?

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

בחור יקר - קח סיכה גדולה ונעץ אותה ברכה שלך - כנראה שהשתן עלה לראש אז תנקז אותו.

 

 

במקום לנסות ולהרגע ולא לתת לדברים כאלה להטריד אותך כמו שכל נהג נורמאלי צריך וחייב לעשות אתה מתחיל להשתולל ולצעוק ולהתעצבן ולנסות להתקין אביזרים שונים ומשונים ולא חוקיים. מה הלאה? מישהו יחתוך אותך תצא מהאוטו עם אלה ותטפל בו?

 

 

תירגע. תאמין לי אתה גם תנהג יותר טוב כשאתה רגוע. אל תתן לכל אחד שחותך אותך להישאר לך במוח כל היום. תבליג ותרגע.

 

 

אה כן - תרגע.

 

 

ראלימן,

מרגיע.

 

 

 

:roflmao:

 

עכשיו תכנס לפה ותראה עוד מהישראליות הזאת...

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=13649

מיני ואין שני לה!

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

בחור יקר - קח סיכה גדולה ונעץ אותה ברכה שלך - כנראה שהשתן עלה לראש אז תנקז אותו.

 

 

במקום לנסות ולהרגע ולא לתת לדברים כאלה להטריד אותך כמו שכל נהג נורמאלי צריך וחייב לעשות אתה מתחיל להשתולל ולצעוק ולהתעצבן ולנסות להתקין אביזרים שונים ומשונים ולא חוקיים. מה הלאה? מישהו יחתוך אותך תצא מהאוטו עם אלה ותטפל בו?

 

 

תירגע. תאמין לי אתה גם תנהג יותר טוב כשאתה רגוע. אל תתן לכל אחד שחותך אותך להישאר לך במוח כל היום. תבליג ותרגע.

 

 

אה כן - תרגע.

 

 

ראלימן,

מרגיע.

 

 

 

:roflmao:

 

עכשיו תכנס לפה ותראה עוד מהישראליות הזאת...

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=13649

 

אותי זה לא מצחיק בכלל.

 

נהג עצבני הוא נהג פחות טוב. ברגע שנהג נחתך על ידי מישהו והוא מתעצבן על זה הוא ישים לב פחות למה שקורה על הכביש ויתרכז יותר במי שחתך אותו ובחתיכה עצמה.

 

אם אתים רוצים לשרוד ת'ג'ונגל הזה אתם פשוט תאלצו להישאר רגועים.

 

ולאורן - עוד לא הבנת שזה לא חוקי? לא רק זה זה גם מסוכן. תנהג לך באיילו בשקט שפתאם תשמע צפירה אתה תבהל לא? אז מה עשינו בזה? לדעתי זה שווה ערך לכל הת'רדים המטושים על התקנת מערכות כריזה וכל הקקה הזה.

 

אתה עדיין רוצה? לך למשחקים של מכבי ותקנה לך אחד כזה. תחזור לפורום עוד חודש ותספר לנו על נהג עצבני שצפרת לו עם זה והוא פיצץ לך את הצורה. או שתבכה על כמה שהשוטרים במדינה חארות על זה שצפרת למישהו ושוטר נתן לך קנס.

 

 

 

ראלימן,

אני נשמע כמו אבא בן 40 :shock: .

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

בחור יקר - קח סיכה גדולה ונעץ אותה ברכה שלך - כנראה שהשתן עלה לראש אז תנקז אותו.

 

 

במקום לנסות ולהרגע ולא לתת לדברים כאלה להטריד אותך כמו שכל נהג נורמאלי צריך וחייב לעשות אתה מתחיל להשתולל ולצעוק ולהתעצבן ולנסות להתקין אביזרים שונים ומשונים ולא חוקיים. מה הלאה? מישהו יחתוך אותך תצא מהאוטו עם אלה ותטפל בו?

 

 

תירגע. תאמין לי אתה גם תנהג יותר טוב כשאתה רגוע. אל תתן לכל אחד שחותך אותך להישאר לך במוח כל היום. תבליג ותרגע.

 

 

אה כן - תרגע.

 

 

ראלימן,

מרגיע.

 

 

 

:roflmao:

 

עכשיו תכנס לפה ותראה עוד מהישראליות הזאת...

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=13649

 

אותי זה לא מצחיק בכלל.

 

נהג עצבני הוא נהג פחות טוב. ברגע שנהג נחתך על ידי מישהו והוא מתעצבן על זה הוא ישים לב פחות למה שקורה על הכביש ויתרכז יותר במי שחתך אותו ובחתיכה עצמה.

 

אם אתים רוצים לשרוד ת'ג'ונגל הזה אתם פשוט תאלצו להישאר רגועים.

 

ולאורן - עוד לא הבנת שזה לא חוקי? לא רק זה זה גם מסוכן. תנהג לך באיילו בשקט שפתאם תשמע צפירה אתה תבהל לא? אז מה עשינו בזה? לדעתי זה שווה ערך לכל הת'רדים המטושים על התקנת מערכות כריזה וכל הקקה הזה.

 

אתה עדיין רוצה? לך למשחקים של מכבי ותקנה לך אחד כזה. תחזור לפורום עוד חודש ותספר לנו על נהג עצבני שצפרת לו עם זה והוא פיצץ לך את הצורה. או שתבכה על כמה שהשוטרים במדינה חארות על זה שצפרת למישהו ושוטר נתן לך קנס.

 

 

 

ראלימן,

אני נשמע כמו אבא בן 40 :shock: .

 

מאבא בן 40 אני מצפה להבנת הנקרא..

 

לא אני זה שמחפש צופר , אלא יואב, ואני כולה ביקשתי שאחרי שהבנו שזה לא חוקי ובלה בלה בלה , איפה בכל זאת אפשר להתקין

פורסם

אתה תמים אתה יודע?

 

 

באמת נראה לך שהוא ילך ויתקין צופר אוויר של משאיות :?::!:

 

דבר כזה יעלה לא קצת. ובשביל מה? שכל הפקק באיילון ידע שמישהו חתך אותו.

 

 

תהיה רציני.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

שלום אנשים, אני צריך עזרה,

 

איפה מתקינים את הטילים האלה על האוטו, אתם יודעים כמו בסרטי ג'יימס בונד, כדי לפוצץ את האוטו מלפניך. פשוט לפעמים אנשים לא יוצאים מספיק מהר מהרמזור, וחשבתי שאם נתקע להם כזה דבר בישבן של האוטו זה יפתור את כל בעיות הפקקים והאיטיות בארץ.

 

הבנתי שזה לא כל כך חוקי להתקין את זה על האוטו ויכול להיות שזה לא יעבור טסט (אז מה ? נפוצץ את הטסטר), אבל בכל זאת, אולי מישהו יודע איפה מתקינים את זה ?

 

תודה!

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
לא חוקי -הבנתי

 

עכשיו אני נזכר שאבי קיבל פעם קנס על זה שציפצץ למישהי בזכות קדימה אפילו שהיה כביש פנוי......

יודעים מה????????

אני מוכן לספוג 150 שקל קנס :mad: אם איזה מטומטם יחתוך אותי או ידחף לי לנתיב ...

ולא אין לי עודף כסף ממש ממש לא אבל אם הוא אידיוט מספיק לסכן את חיי וחייו אז זה שווה 150 שח :!:

ועם יד על הלב כמה פעמים אתם צפצפתם למישהו שהפריע לכם באמצע הכביש " ולא על מנת למנוע תאונה בלבד"

ואל תהיו לי צדיקים פתאום :twisted:

 

בחור יקר - קח סיכה גדולה ונעץ אותה ברכה שלך - כנראה שהשתן עלה לראש אז תנקז אותו.

 

 

במקום לנסות ולהרגע ולא לתת לדברים כאלה להטריד אותך כמו שכל נהג נורמאלי צריך וחייב לעשות אתה מתחיל להשתולל ולצעוק ולהתעצבן ולנסות להתקין אביזרים שונים ומשונים ולא חוקיים. מה הלאה? מישהו יחתוך אותך תצא מהאוטו עם אלה ותטפל בו?

 

 

תירגע. תאמין לי אתה גם תנהג יותר טוב כשאתה רגוע. אל תתן לכל אחד שחותך אותך להישאר לך במוח כל היום. תבליג ותרגע.

 

 

אה כן - תרגע.

 

 

ראלימן,

מרגיע.

    שלום אנשים, אני צריך עזרה,
     
    איפה מתקינים את הטילים האלה על האוטו, אתם יודעים כמו בסרטי ג'יימס בונד, כדי לפוצץ את האוטו מלפניך. פשוט לפעמים אנשים לא יוצאים מספיק מהר מהרמזור, וחשבתי שאם נתקע להם כזה דבר בישבן של האוטו זה יפתור את כל בעיות הפקקים והאיטיות בארץ.
     
    הבנתי שזה לא כל כך חוקי להתקין את זה על האוטו ויכול להיות שזה לא יעבור טסט (אז מה ? נפוצץ את הטסטר), אבל בכל זאת, אולי מישהו יודע איפה מתקינים את זה
 
אז לכל הגיבורים כל הכבוד .... אני אדם מאוד מאוד רגוע ורשמתי זאת בהודעה הראשונה שנמחקה משום מה ... שזו תוספת בלבד ולא להשתולל על כל פיפס הכי קטן בכביש אז כל החמורים הקופצים בראש נא להירגע בסדר? :idea:
בנוסף לכך רשמתי שם שהודעות רציניות יתקבלו בברכה .. אז למה אתם עונים אם זה לא מעניין אותכם פשוט תמשיכו הלאה לא ? (רגועים זוכרים 8) )
במידה וייצא אליי איזה ערס עם אלה אני אדע איך לטפל בו אז תודה על הדאגה ורשמתי במפורשות שאין לי בעייה לשלם 150 שח קנס על צפצוף שלא לצורך ולכן המשטרה נכון לעכשיו הם לא חארות בשבילי"כהגדרתכם".
אני אדע לקחת על עצמי את מלוא האחריות (כמו שכתבתי פה ) אז נא להירגע ותודה על ההבנה שלכם :lol:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"


×
×
  • תוכן חדש...