Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מתכוון לצופר אוויר רגיל כמו של משאיות?

או צופר אוויר = ברווז כמו של אמבולנסים?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מוסיף:

בעקרון בכל חנות לאביזרי רכב או לחומרי עבודה,

תוכל לרכוש מערכת כריזה, שמכילה סירנות + צופר אוויר.

אני לדוגמא ביררתי בעבר לגביי:

מערכת כריזה FEDERAL 300PA - בארץ עולה כ- 1000 - 2000 ש"ח.

רמקול של 100W \ 60\120 - עולה בין 400 - 1500 ש"ח.

ובהום סנטר, יש להם סט קטן מאוד, של מערכת כריזה + סירנות + קולות של חיות + רמקול של 60W ב250 ש"ח, זול הא?

אבל גם חלש מאוד...

 

אח שלי בזמנו התקין את ה120W ופיצל לשני רמקולים.

 

אבל תראה את ההוצאות...

לא שווה, או שלפחות יהיה לך עוד שימוש לדבר!

 

כל מתקין של מערכת שמע לרכב יידע גם להתקין מערכת שכאזו.

אם אתה מתעניין מאוד, יש מכרזים של משרד הבטחון המוכר את המערכת הישנות שלו.

 

בהצלחה!

פורסם

או סוף סוף אדם רציני ועינייני

תודה רבה לך ידידי מאוד עזרת לי .

 

:ok:

נעים לדעת שיש גם אנשים כאלה בפורום........והמבין יבין.......

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
:ok:

נעים לדעת שיש גם אנשים כאלה בפורום........והמבין יבין.......

 

אולי המבין הבין, אבל לי לא נעים לדעת שיש אנשים בפורום שעסוקים בלהתקין צופרי אויר ומערכות כריזה ברכב שלהם, כשהם יודעים שזה לא חוקי, בשביל לעשות 'שיגועים' לנהגים אחרים על הכביש.

גם ככה הכבישים פה מספיק משוגעים, לא חסר לאף אחד עוד צופר אויר.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

אז אני קצת מכיר את התחום בגלל:

שעזרתי להתקין את המערכות בג'יפ של היחידת חילוץ האזורית, בהזדמנות אעלה תמונה.ועזרתי להתקין בעוד שני ג'יפים אזרחיים, למען אותה המטרה.

וחלק מעובדי\מתנדבי מד"א שתופסים כוננות בבית עם הרכב הפרטי, מתקינים גם מערכות כאלו, לזמן חרום.

אומנם לא חוקי, אבל בזמן פיגוע, אם אני שם סירנה, וקוזאק אדום, בכדי להגיע מהר יותר

(בהתחשב שאנחנו 3 אנשי צוות, מטפלים של מד"א) לפיגוע או לכל אירוע אחר הדורש תגובה מידית, נראה לך שמישהו יתן לי דו"ח?

אני לא משוויץ, וכמו שאתה לא יודע על זה, ככה הרוב לא יודעים על זה, כי מפעילים רק שצריך!

פורסם
:ok:

נעים לדעת שיש גם אנשים כאלה בפורום........והמבין יבין.......

 

אולי המבין הבין, אבל לי לא נעים לדעת שיש אנשים בפורום שעסוקים בלהתקין צופרי אויר ומערכות כריזה ברכב שלהם, כשהם יודעים שזה לא חוקי, .

 

אין לי כל כוונה להתנצח איתך אבל אינני מוכן לשתוק לאחר מטר התגובות השליליות של אתמול.

 

:idea: הבליינדר שאתה וחבריך מעוניינים לרכוש חוקי????? :smilecol: משום מה לא נראה לי .....

 

:idea: האם אתה מודע שקיימת כמות דציבלים מותרת באזור בנוי שאתה (או כל חובב הגה אחר :evil: ) מפר ביודעין לאחר השעה 23:00 וזאת בעזרת ה free flow שלך...

 

:idea: האם ברכבך מותקנים צמיגים רחבים מהגודל המקורי של היצרן ואם כן האם שינית את מידותיו (כמתחייב על פי חוק :!::!::!: ) ברשיון הרכב???

 

זוהי טעימה קצרה בלבד לאחר חיפוש קצר ביותר לנושא שנקרא חוק ב"חיפוש " של הפורום

אז מכול "הפיות הטובות" שמתכסות בטלית שכולה תכלת....להבא נצרו לשונכם.

תודה ויום טוב :wave2:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
ובהום סנטר, יש להם סט קטן מאוד, של מערכת כריזה + סירנות + קולות של חיות + רמקול של 60W ב250 ש"ח

ואללה? יש מצב לעשות קולות של עיזה לאנשים בפקק?

נשמע לי בהחלט שיפור לעניין!

מתאים לעשות קניה מרוכזת ולהרביץ מקהלת עיזות במפגש כל פעם שמישהו עושה פששששששששש עם שסתום פריקה בשביל הדאווין...

.

פורסם
הבליינדר שאתה וחבריך מעוניינים לרכוש חוקי?????

לא, אבל הוא גם לא מיועד להפחיד נהגים אחרים, או להטריד אותם בכל דרך שהיא.

 

האם אתה מודע שקיימת כמות דציבלים מותרת באזור בנוי שאתה (או כל חובב הגה אחר) מפר ביודעין לאחר השעה 23:00 וזאת בעזרת ה free flow שלך...

כן אני מודע, ולא אין לי אגזוז free-flow, והסיבה שציינת היא הסיבה שמעולם לא אתקין ברכב שלי משהו שיגביר את הרעש שלו, גם אם זה עולה לי 2 כ"ס (בחלום הלילה 2 כ"ס). אני שונא אגזוזים מנופחים למיניהם.

ואגב, הפרת החוק הזה היא אחת הסיבות שאני נאלץ לישון עם חלון סגור בניגוד לרצוני.

 

האם ברכבך מותקנים צמיגים רחבים מהגודל המקורי של היצרן ואם כן האם שינית את מידותיו (כמתחייב על פי חוק) ברשיון הרכב???

לא, יש לי מה שכתוב ברשיון ומעולם לא הרחבתי צמיגים. בנוסף אני משוכנע שאם אני אחליף, אני אדאג לעדכן ברשיון שזה יהיה חוקי. אני מעדיף להשקיע את הכסף של הקנס בצמיגים יותר טובים.

 

ולשאלות שלא שאלת: לא, גם לא התקנתי לדים, ולא נאונים, ולא סטיקרים, ולא חלונות כהים, ולא סאב 1500W בבגאז'.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
הבליינדר שאתה וחבריך מעוניינים לרכוש חוקי?????

לא, אבל הוא גם לא מיועד להפחיד נהגים אחרים, או להטריד אותם בכל דרך שהיא.

 

נכון.....ונהיגה במהירות מופרזת (משום שאותך שוטר לא יתפוס -תודות לבליינדר שלך) לא תפחיד (או תטריד בכל דרך שהיא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)אמא שנוסעת לתומה על כביש איילון עם שני ילדים מאחורה :twisted:

 

אבל לך מה אכפת?

אתה אזרח שומר חוק YEAH RIGHT......

שנוסע במהירות חוקית בלבד ולא צריך אמצעים טכנולוגיים יקרים על מנת שלא להיתפס 8)

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
הבליינדר שאתה וחבריך מעוניינים לרכוש חוקי?????

לא, אבל הוא גם לא מיועד להפחיד נהגים אחרים, או להטריד אותם בכל דרך שהיא.

 

נכון.....ונהיגה במהירות מופרזת (משום שאותך שוטר לא יתפוס -תודות לבליינדר שלך) לא תפחיד (או תטריד בכל דרך שהיא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!)אמא שנוסעת לתומה על כביש איילון עם שני ילדים מאחורה :twisted:

 

אבל לך מה אכפת?

אתה אזרח שומר חוק YEAH RIGHT......

שנוסע במהירות חוקית בלבד ולא צריך אמצעים טכנולוגיים יקרים על מנת שלא להיתפס 8)

 

אם היא תפחד מהעובדה שלידה עוברת מכונית במהירות גבוהה אז היא לא צריכה להיות

על הכביש :evil:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

טוב אתה צודק. הוכחת לי. תקנה צופר אויר. ותשלח גם לי אחד.

 

לא נסעת איתי, אתה לא יודע איך אני נוהג. יש לי רכב שמסוגל לעשות 200 בלי למצמץ, ועד היום לא עבר את ה-140. אני לא עושה הפחדות לאנשים בכביש, אני לא חותך, אני משתדל לתת לכל מי שמאותת להשתלב, כולל אם הוא מנ-מנייק שמרוויח על חשבוני עמידה בתור של 3 דקות בפניה.

 

אני נוסע במקרה הגרוע קצת-יותר-מהמהירות-הממוצעת של הנהגים האחרים בכביש. אם כולם ב-120, אני אהיה איפשהו 110-130. לצערי, גם על התנהגות כזו אפשר לקבל בארצנו בשקט קנס ו-4 נקודות.

 

לא תמיד הייתי ככה. אבל אחרי שנהגתי בחו"ל כמה חודשים, ראיתי שאפשר אחרת, והחלטתי שהשינוי מתחיל אצלי. הדבר האחרון שמתאים לאידאולוגיה הזו, זה צופר אויר בשביל להרוג את מי שחותך אותך על ידי התקף לב.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

אחחחח איזה תשובה בוגרת כל הכבוד לך ידידי :ok:

 

יש הבדל בין מהירות גבוהה- למופרזת.

ואל תהיה כזה גיבור חבר כי ברגע שגם אותך יעבור רכב שנוסע במהירות האור (שוב תודות לבליינדר שהוא רכש...)אני בטוח שירעדו לך הביצים ואז אולי גם אתה לא צריך להיות על הכביש????

 

ואל תתנו לי תשובות מתחכמות כולנו יודעים טוב מאוד שהבליינדר המפואר שלכם לא נועד למהירות של 110 קמש נכון? :mad::mad:

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

לידיעתך את כל קנסות המהירות שקיבלתי (ויש כמה) קיבלתי על 111 קמ"ש, חוץ מאחד על 132. מראה לך כמה הממל"זניקים הם זו*ות.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

מה זה מהירות האור בשבילך?

אם אני משייט על 160, ועובר אותי מישהו נניח על 220,

אז מה? צריך להבהל?

 

אם אתה מפחד מדברים כאלה צריך לעשות בירור עם הטסטר שלך :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

הלוואי והיה לי כרגע רימון...

זה מה שלפעמים אני חושב שיש איזה נהג מעצבן מאחורי שאיך שהרמזור הופך לאדום כתום - הוא חייב לצפור !!! (לא... לא רוצה... לא יעבור באדום !!!)

 

אבל...

הצופר פעם הציל אותי מתאונה:

נסעתי פעם בכביש ליד קניון ירושלים - ונהג אחד... חכם גדול... בן 40-50 נראה תמים....

הראש של הבן אדם מופנה לצד ימין בשעה שהוא חותך 2 נתיבים שמאליים - בדרך לנתיב ה 3 - בדרך להכנס לי באוטו... רק הצופר העיר אותו והוא במהירות חתך ימינה כדי למנוע תאונה...


×
×
  • תוכן חדש...