Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בזמן האחרון המקרר שלנו מתחיל לעשות בעיות. הוא מתחיל להרטיב מהאיזור של הכפתורים ומהמקום אשר ממנו יוצא האוויר הקר (נמצא בתוך המקרר, צמוד לתקרה שמפרידה עם הפריזר)

המקרר הוא ג'נרל אלקטריק 21 קוב משנת 96'. יש לציין שעד היום לא היו איתו שום בעיות ו"הוא לא ראה מוסך".

ניקיתי את הגומיות ומרחתי וזלין, אך הבעייה לא הפסיקה. בנוסף ניקיתי את המעבה בתחתית ומאחורי המקרר וגם זה לא עזר. אם למישהו יש עוד עצות מה ניתן לעשות בטיפול ביתי הוא מוזמן.

 

יותר מכך הייתי שמח לקבל שמות וטלפונים של טכנאים אמינים שלא יעשו את מה שרואים ביצאת צדיק.

אני מאיזור פתח תקווה.

 

תודה (ומבטיח לעדכן...)!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
... את הגומיות ומרחתי וזלין....

 

זה המחיר של חוסר השקעה !!

 

ידוע שוזלין הוא תוצר כלשהו של נפט או איזה חירטוט מדעי כזה ... וזה פוגע בגומיות !

תשקיע עוד איזה 2-3 שקלים ... תקנה KY , לובריקנט איכותי על בסיס מים שאינו פוגע בגומי .

 

חאפר ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

2 דברים אתה יכול לעשות:

 

1. תנסה קודם כל לנקות את הצינור ניקוז של מי המדחס. יכול להיות שהצינור סתום.

 

2. אם זה לא עוזר, תנסה לעשות הפשרה ידנית למקרר. ז"א נתק את אספקת החשמל למקרר לשעה לפחות, יכול להיות שזה יעזור.

פורסם
זה המחיר של חוסר השקעה !!

 

ידוע שוזלין הוא תוצר כלשהו של נפט או איזה חירטוט מדעי כזה ... וזה פוגע בגומיות !

תשקיע עוד איזה 2-3 שקלים ... תקנה KY , לובריקנט איכותי על בסיס מים שאינו פוגע בגומי .

 

חאפר ...

וחוץ ממקררים, ניתן להשתמש בו לעוד כמה דברים :wink: ...

 

איתמר, סתם שאלה, מה המרחק של המקרר מהקיר בצד האחורי?

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם
זה המחיר של חוסר השקעה !!

 

ידוע שוזלין הוא תוצר כלשהו של נפט או איזה חירטוט מדעי כזה ... וזה פוגע בגומיות !

תשקיע עוד איזה 2-3 שקלים ... תקנה KY , לובריקנט איכותי על בסיס מים שאינו פוגע בגומי .

 

חאפר ...

למה חוסר השקעה? זה מה שאני יודע שממולץ לעשות. לא המצאתי את הגלגל ולא ניסיתי לחסוך. תאמין לי, אני אוסטרי פדנט. בכל מקרה עכשיו הדלתות אטומות כמו שצריך אך הבעייה ממשיכה.

 

צינור הניקוז? האם גם במקררי נו-פרוסט יש צינור האמור להוביל מים לאיזור המנוע מאחורי המקרר? בדקתי את אחורי המקרר והוא יבש כמו הגנב.

 

המרחק מהקיר עומד על כמה סנטימטרים בודדים, אבל ככה זה היה כל השנים. אני יודע שצריך לפחות 15 ס"מ אבל זה בלתי אפשרי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אחח.. איזו הלצה!

אם היית יודע לכמה לקוחות נתתי את הדף הזה כשעבדתי בטויוטה...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן, גם במקררי נו- פרוסט (קירור יבש) יש צינור שאמור להוביל מים לצלחת שבד"כ מונחת מעל המדחס. המים מתנקזים לצלחת הנ"ל ואז מתאדים מחום המדחס.

 

במקררי קירור יבש פעולת ההפשרה מתבצעת באופן אוטומטי. אם יש בעיה במע' ההפשרה או בטרמוסטט, יצטברו אדים/ מים במקומות שהזכרת.

 

בנוסף, אם אתם פותחים את דלתות המקרר לעיתים תכופות, ואם יש בקרבת המקרר מפיץ חום כלשהו (לדוגמא תנור אפייה), לחות תחדור למקרר ותייצר מים בסופו של דבר בפנים המקרר.

כמו- כן, בדוק את גומיות האטימה בדלתות, ייתכן שהם קרועות.

פורסם

גיא, למדת את זה? :-)

את האמת, יש קרע קטן בגומייה של המקרר, אבל היא אוטמת טוב.

כנראה שאין מנוס מקריאה לטכנאי. לא בא לי לפרק את יחידת הפיקוד של המקרר ולהסתבך.

אם יש למישהו עוד רעיונות והמלצות אשמח לשמוע. לפחות אני אהיה מכוסה מסיבונים בנוסח "הלך המדחס, 1000 שקל"

 

תודה!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
למה חוסר השקעה? זה מה שאני יודע שממולץ לעשות. לא המצאתי את הגלגל ולא ניסיתי לחסוך. תאמין לי, אני אוסטרי פדנט. בכל מקרה עכשיו הדלתות אטומות כמו שצריך אך הבעייה ממשיכה.

 

צינור הניקוז? האם גם במקררי נו-פרוסט יש צינור האמור להוביל מים לאיזור המנוע מאחורי המקרר? בדקתי את אחורי המקרר והוא יבש כמו הגנב.

 

המרחק מהקיר עומד על כמה סנטימטרים בודדים, אבל ככה זה היה כל השנים. אני יודע שצריך לפחות 15 ס"מ אבל זה בלתי אפשרי.

אוסטרי פדנט או לא ... חוש ההומור שלך חלוד ... תן לו התזה של WD40 .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

×
×
  • תוכן חדש...