Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז אני יתחיל בפירוט המערכת

מגבר: גיביאל 75.4

קדמיים: דוטק

אחוריים: קנווד 80 ר.מ.ס

רדיו דיסק: pioneer 1750 סתם אחד פשוט

 

טוב אז ככה

עד לפני יומיים היו מותקנים אצלי מקדימה רמקולים של קנווד

הכל עבד יפה תמיד, לא עשה בעיות - והכל היה מחובר למגבר.

 

לפני כמה ימים קניתי את הקומפ' מורל דוטק לפני יומיים החלטתי להתקין אותו

התקנתי אותו הכל עבד יפה, מושלם אם אפשר לומר !

 

היום אני מגיע משמיע לחבר את המערכת, מקבל ביקורת טובה.

בחזרה הביתה שומע מוזיקה בווליום טיפה חזק פתאום אני שומע מהרמקולים רעש מוזר

טווו חזק בווליום מפחיד !

לא הבנתי מה הבעיה, ישר כיביתי החלפתי דיסק.

שומע שתי שניות מוזיקה ושוב טווווו וזה נשמע כאילו זה הווליום הכי מקסימלי שהרמקולים מסוגלים לתת!

שומעים את הרעש משתי הטוויטרים והמידים, לא יודע אם מהאחוריים זה נשמע גם, אני יושב מקדימה.

 

ישר הולך למגבר מנמיך תגין של האחוריים + הקדמיים.

מפעיל הכל עובד, מגביר תגיין של האחוריים, מתגבר והכל כשורה.

מגביר תגיין של הקדמיים ושוב פעם הרעש טווו מנמיך את הגיין הרעש מפסיק!

 

אין לי מושג מה הבעיה.

חיברתי את הדוטק ליציאה של האחוריים במגבר לראות אם היה במגבר.

ולא עדיין עשה תרעשים גם מאותה נקודה שאני מגביר את הגיין (רצוי לציין שאני מגביר ממש מעט וזה קורה)

 

מבקש ממכם עזרה, כבר לא יודע מה הבעיה, כולי מבואס מכל העניין הזה, בדיוק שהתחלתי להנות מהכל !

 

תודה מראש

רועי

פורסם

מאד דומה לבעיה שלי...רק שאצלי זה בא והולך...גם אני לא יודע מה לעשות ובגלל מה זה.

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

מה סתומרת בא והולך ? את הרעש שאני שומע אי אפשר לשמוע יותר משניה, זה יותר מדי חזק !

גם שהרדיו דיסק לדומגא יהיה על 2 וזה קורה הרמקולים מקבלים פתאום טווו בווליום גבוה מאוד !

פורסם

אצלי זה דומה...לא ווליום מקסימלי אומנם אבל טוווו מטורף כזה...אין לי מושג בגלל מה זה, זה קורה פה ושם ולא כל הזמן...תופעה שאין לי מושג עליה

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

בבעיות כאלה חשוב מאד לבודד את הבעיה.

בכל מקרה רצוי להזהר, אתה עלול לשרוף את המגבר מכל הניסויים האלה.

אני הייתי חושד בחיווט לרמקולים כמקור הבעיה, אולי פצעת איזה חוט בחיבור החדש.

אם זה לא קשה תחבר חוט חדש מהמגבר ישירות לרמקולים ותראה אם הבעיה חוזרת.

בהצלחה.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

רעשיים כאלה באים מיחידה בתוך המגבר שנדפקה.

להבדיל מהבעיה שלך בסטריאו של רכב ,אני מכיר בעיות כאלו במערכות סטריאו ביתיות,ןאני מעריך שהעיקון זהה.

היתה לי כזו בעיה ברסיבר בבית. הבעיה היתה שלאורך זמן היה מחובר למגבר חוטים לא איכותיים והתנגדות הרמקולים לא התאימה. ואז באו לי בומים כאלה כל כמה רגעים והמגבר היה נדלק ונכבה.

פיתרון: רצוי שתבדוק אם התנגדות הרמקולים מתאימה למוצא המגבר שלך. ואם יש לך חוטים איכותיים שלא מבזבזים הספק.

כלל: ככל שהחוט בעל קוטר גדול יותר והוא קצר יותר כך מתבזבז עליו פחות הספק ויותר הספק מועבר לעומס ,עומס= הרמקול.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

טוב היום החלפתי את הכבלים של הקומפננט לאיכותיים יותר

מחבר מיד לאחד הקרוס אוברים (רק מיד) מפעיל הכל - המגבר בפרוטקשין למשך 7 שניות ככה וחוזר לעבוד

מגביר תגיין ולא נשמעים הרעשים המוזרים

אחרי זה עם אותו מיד לקרוס השני - אותו הדבר.

אחרי זה עם אותו קרוס למיד השני - אותו הדבר.

 

ניסיתי גם משהו עם חבר - לקחנו את המיד שמחובר לקרוס שחיברנו אצלי ונכנס לפרוטקשין לחבר אצלו.

למגבר b52 - וזה עבד יפה, המגבר שלו לא נכנס לפרוטקשין או עשה איזה בעיה.

 

האם הבעיה במגבר בוודאות ?

האם יש איזשהו משהו ששווה לבדוק לפני שבודקים עם האחריות ?

 

talknopf@netvisi אתה יכול לפרט איך זה יכול להיות קשור לרדיו דיסק ?

פורסם

קח מנורת ביקורת ושים אותה על פלוס ובצד השני תבדוק את החיווט של הרמקולים אחד אחד (ליד המגבר) אם נדלקת הנורה יש לך קצר על אחד החוטים , תבדוק אותו הדבר עם מינוס על המנורת ביקורת .

×
×
  • תוכן חדש...