Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

האם יש איזושהיא חברה שאני מוסר לה את העלונים שאני רוצה לפרסם והיא מחלקת אותם בתיבות דואר באיזור שאני מבקש?

 

 

אם כן... מישהו יכול להפנות אותי?

 

פניתי לכמה חברות הפצה קטנות והם לא מתעסקות בנ"ל.

 

 

תודה.

קו---------------------------------------

פורסם

יותר עדיף - לך לבית ספר תיכון באזור, תפוס כמה תלמידים ושלם להם כמה ג'ובות בשביל לחלק את הפליירים בתיבות דואר לפי חלוקת רחובות.

החסרון בשיטה הזו הוא אמינות התלמידים, שמצידם יכולים לזרוק את הפליירים לפח ולקנות סמים עם הכסף...

טקטיקת הפחדה יכולה לעזור להתגבר על חיסרון זה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

תבדוק אם באיזור הרצוי יש עיתונים מקומיים שמופצים לבתים. יתכן שמפיץ העיתון מאפשר לצרף אליו פלייארים.

 

כמו כן, סביר להניח שהדואר המקומי מבצע שירות כזה בתעריף זול בהרבה מדיוור סטנדרטי.

פורסם

טוב אז חלוקת פליירים:

1) אפשר להפיץ באמצעות רשות הדואר, ההפצה מאוד יקרה אבל יעילה במיוחד באזורים כפריים בהם יש תיבות דואר ולא ניתן להפיץ לבד.

2) חברות להפצת עלונים, חברות אלו לא תמיד אמינות במיוחד הן גם מתבססות על ילדים מתחלפים. אבל בספו של דבר מתקיימת חלוקה לא רעה. החברות גם לא כל כך זולות והחסרון המרכזי הן מפיצות מס' פליירים במקביל, בעל התיבה מגיע ומקבל הרבה חומר פרסומי ביד.

3) כמו שהמליץ חבר פורום כדאי באמת למצוא קרוב משפחה/ שכן/ בן של חברים/ וכל נער שיביא כמה חברים ומתוך נאמנות אליך יעשה אחלה עבודה, ועבורך הכי זול ואמין.

4) אם אתה צריך באזור י-ם אתה מוזמן ליצור קשר בה"פ

מי שנוסע על

ביודיזל

 

לא משתולל כל פעם שמחירי הדלק משתנים

פורסם
יותר עדיף - לך לבית ספר תיכון באזור, תפוס כמה תלמידים ושלם להם כמה ג'ובות בשביל לחלק את הפליירים בתיבות דואר לפי חלוקת רחובות.

החסרון בשיטה הזו הוא אמינות התלמידים, שמצידם יכולים לזרוק את הפליירים לפח ולקנות סמים עם הכסף...

טקטיקת הפחדה יכולה לעזור להתגבר על חיסרון זה.

זהו... שאני מעדיף לא להתעסק עם קטינים...

גם מפאת אמינות וגם מפאת החוק.

 

 

בדפי זהב חיפשתי... התקשרתי בעקך לעשרה עסקים.. והם לא עוסקים בחלוקה לפרטיים.

 

 

אני אנסה את "עלונים" כמו שתומר אמר. או את השיטה של שגיא דרך הדואר.

 

 

תודה לכולם...

קו---------------------------------------

פורסם

אין שום בעיה להתעסק עם קטינים. (לא נשמע טוב...).

 

ככה גם אנחנו בזמנו פירסמנו.

 

אתה פשוט אומר להם, שבסוף העבודה שלהם, אתה נוסע ובודק כמה מיקומים אקראיים שבהם אמורים היו להיות מחולקים פליירים.

 

אם אתה מגלה, שבמקום מסויים לא חולקו הפליירים, אתה לא משלם להם.

 

אף פעם לא היו לנו בעיות, העבודה בוצעה מצויין.

פשוט גם תמצא תלמידים שנראים לך הוגנים ורציניים, ולא כל מיני דפקטים.

פורסם
קח סקופ ורוץ איתו למכולת: הדואר עושה את זה.

באמת תודה על כל התגובות...

 

האם הדואר יקר משמעותית מחברות ההפצה? (שאלות של מחר בבוקר :p)

קו---------------------------------------

  • אחראי פורום
פורסם

כל שבוע בעיתון המקומי המצ'וקמק אני רואה מודעת דרושים לחברות הפצה כאלה.

תרים טלפון, יענה לך מן הסתם אחד האחראים/בוסים - משם ועד הזמנת עבודה

הדרך קצרה...

 

רק שלא יגיע לתיבה שלי - אין מקום כבר מרוב הג'אנק הזה!!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עבדתי בזמנו באלונים\עלונים .. איך שלא קוראים לזה ,בגבעתיים, יש "שומר" מן מנהל שכזה שעובר באיזורים ובודק שבאמת שמת בתיבות הדואר.. כך שזה עדיף הרבה יותר מאשר חבורת ילדים.

×
×
  • תוכן חדש...