Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרבות נהיגה (והתנהגות) בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עידכון טרי טרי מהרגע...

והוציא אקדח והיתחיל לנופף בו. נתתי חזק ברקס והוא נתן גם, נתתי חזק גז והוא נתן גם (בכל זאת יונדאי אקסנט מול סידרה 5) ומתי שראיתי שהוא לא מתכוון לוותר פתחתי את האור הפנימי ברכב שיראה שאנחנו חיילים, כיוונתי עליו את האקדח שלי וחבר שלי כיוון עליו את הM 16 שלו בייחד עם הציין לייזר.

ענק! עשית לי את היום!

 

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשאתה אומר "הוציא אקדח והתחיל לנפנף בו".

על איזה אקדח אנחנו מדברים בדיוק? :wink: (ולא, אני לא מתכוון ליצרן)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם
כשאתה אומר "הוציא אקדח והתחיל לנפנף בו".

על איזה אקדח אנחנו מדברים בדיוק? :wink: (ולא, אני לא מתכוון ליצרן)

 

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם
למען הכנות, אומנם אנחנו תמיד אומרים שאלימות לא פותרת בעיות - אבל אני חושב שעם ציבור מסויים זו הדרך היחידה שדרכה דווקא כן ניתן "להזיז משהו".

אני רוצה לראות את הערס הקטן הזה חוטף מכות רצח וחוזר על אותו מעשה עם נהג ברכב אחר, נראה אותו...

נכון, זו בהחלט לא דוגמא להתנהגות תרבותית - אבל כשהמצב בכבישים מגיע לרמות של בלתי נסבל בעליל, פשוט קשה להישאר אדישים לתופעות מהסוג הזה... וכמובן, זה עוד לפניי שדיברתי על תופעת אנשי ההיי-טק הממהרים ביונדאי אקסנט שלהם. לשבור (להם את העצמות) ולגזור.

יש לי חלום.

 

ובחלומי, אני קונה רכב ב500 ש"ח, ומרסק אותו על הבבונים שנדחפים לי משמאל בפניה ימינה, או על הטיפשה שנסעה מהר מדי בסיבוב ועפה לנתיב שלי (רמז לעתיד: מהירות הסיבוב של קורולה נמוכה משמעותית ממהירות הסיבוב של 205) תוך כדי שהיא מעיפה אותי לשוליים בבלימת חירום או אפילו על נהג האוטובוס שחושב שבגלל שסבא שלו סלל פעם איזה כביש, הוא יכול לחתוך את כולם ולהגיע ראשון לרמזור.

 

אני חולם על היום שיהיה לי את האומץ לרסק לתוך אחד מהם איזה רכב ישן וזול, ואז לצחוק להם בפנים.

 

אבל אז אני מתעורר, ומבין שבעצם, בישראל של 2006, לאף אחד לא אכפת איך דברים נראים, אלא רק מהתחת של עצמו. והכביש הוא רק דוגמא אחת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כשאתה אומר "הוציא אקדח והתחיל לנפנף בו".

על איזה אקדח אנחנו מדברים בדיוק? :wink: (ולא, אני לא מתכוון ליצרן)

 

שחור, עם קנה ארוך ומוחזק ביד של ערס ב BMW, ואם זה עושה לך את זה או מעלה בך סיטואציות אחרות לראש יש פורומים בנושאים האלו בדיוק.

 

פנה אל שמר בה"פ בעיניין, אם אני זוכר נכון הוא הפנה פעם מישהו לאתרים הרלוונטים :roll:

פורסם

האמת ששיעשע אותי הניסוח.

 

אין ספק שמחלקים אקדחים לכל דיכפין היום.

אבל זה נושא אחר.

 

הצעה: לחייב רכבים לשים מדבקה הנושאת חברת הביטוח שלהם,

ולחייב את חברות הביטוח לעלות רמיות לנהגים שמדווחים כמשתוללים.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

קרה אתמול בערב. אנחנו חוזרים מסביון להרצליה. הרכב קאדילאק CTS מנוע 3600 סמ"ק. אז אנחנו נוסעים לנו על 100 רגוע. לפתע בא איזה ערסון שנסע על סיוויק כחולה (מלא במדבקות,אגזוז לחץ....) נוסע צמוד לרכב שלנו. אני מוריד קצת מהירות גם הוא. אני מגביר את המהירות גם הוא. ככה איזה 3-4 דקות. אז הוא פותח את החלון ועושה לי זין. חשבתי לעצמי מה לעשות? הרי אני לוחץ על הגז ותוך כמה שניות הוא היסטוריה אבל אני לא רוצה לעבור על חוקי התנועה. אז אני מחליף נתיב ולא יעזור הוא כל הזמן נדבק לרכב שלי. לפתע אני רואה סובארו מהצד השני של הרכב (רגילה אבל עם ספויילר שכנראה גנוב מ sti). גם שם יש 2 ערסונים. אני אומר לעצמי זה ממש לא טוב. רשמתי את המספרים של שני הרכבים. ואז אני עוצר קצת. הורדתי את המהירות ל 90 קמ"ש. כמובן שגם הם. ואז אני אומר לעצמי יאללה עושים את זה. אני לוחץ על הגז. אני לוחץ כל כך חזק שחשבתי שאני עושה חור ברצפת הרכב. אני מדביק את הגז לרצפה ה cts זרק קצת את התחת וזה היה מפחיד! ואז אני יצאתי משם כמו טיל! אני מסתכל במראה ורואה אותם מנסים להידבק לרכב שלי. אבל לא היה להם סיכוי. הגעתי למהירות שלא האמתני שהרכב מסוגל להגיע. אחרי שידעתי שהם כבר לא רואים אותי ירדתי מהכביש כמה שיותר מהר ולקחתי כל מני דרכים צדדיות עד הבית. אני חייב להגיד שאם הכביש לא היה שקט ולא היה לי את הרכב שלי לא בטוח שהייתי מצליח לברוח מהם, ורק אלוהים יודע מה הם היו עושים לי! אני הולך למשטרה אחר כך ונראה מה הם יגידו לי.

פורסם

אין לך מה ללכת למשטרה.

 

כולה כמה ערסים שרצו ליראות כמה מהר קאדילאק יכולה להעלם להם.

לא מבין ממה אתה מיתרגש...

 

 

אופק.

 

נ.ב GORENZUV מה אתה לוקח ללב? הכל בצחוק :-P

פורסם
מנהלים בדרג גבוה בקווי זהב מקבלים יונדאי אקסנט בתור רכב חברה..

והם בערך היחידים שמקבלים אחד.

שירות לקוחות זה לא הייטק :!:. אה, תוכניתנים פשוטים מקבלים אקסנט ואפילו גטס (מוטורולה, אורבוטק, נס ועוד כמה...)

 

לגבי הנושא עצמו: איזה כיף, כולם גיבורים מאחורי המקלדת. נראה אתכם מתעסקים עם בעלים של X5 באשקלון ;-). איפה האקדחים? :) מה, מפחדים לפתוח את הדלת ולחנך אותו? (גם אם לא כ"כ מפחדים, זה רק בגלל שאי-אפשר לראות דרך החלונות השחורים מי יושב באוטו..)

פורסם

אכן נכון הרכב הנפוץ ביותר במוטורולה הוא יונדאי אקסנט ויש גם גטס ואלנטרה

לבכירים יש C4 ,C5 ועכשיו יש גם הונדות החדשות .

מי שרוצה לראות מגרש חניה ענק עם מלא אקסנטים אחת אחרי השניה מוזמן למוטורולה בתל אביב .

בהזדמנות זאת: חג פסח כשר ושמח לכולם :-)


×
×
  • תוכן חדש...