Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרבות נהיגה (והתנהגות) בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה צריך להגיד תודה שמכרת את הסמיט&ווטסון, כי אם היית יוצא אליו ויורה בו אז היית נכנס לכלא להרבה שנים...

 

עדיף להתעלם ולהמשיך לנסוע ולא לעקוף כאלה אנשים...

תמיד אפשר לירות בגלגלים. :twisted:

אקדח אמור לשמש יותר להרתעה ולא לחסל אנשים ברחובות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אני נגד לשבת בשקט.

 

אפשר לא להגיע למצב של מכות ופיצוצים , תלוי בהתנהלות שלך.

עובדה : יש לי רשיון כבר 7 שנים , הייתי במצבים שעשו עלי פוזות , נחש מה - עשיתי פוזות בחזרה והם התקפלו - כ - ו - ל - ם , אחד אחד פקה פקה , ואני לא רולה , אני תימני קטן ושחור.

וזה לא עניין של לרדת לרמה שלהם , אל תצפה מהרמה שלהם לעלות תוך כדי שאתה יושב ומרימים עליך קול.

 

 

 

מקסימום לא עובד , אתה תמיד יכול להתקפל לתנוחת עובר ולמלמל פסוקים מהקוראן.

GOT סחוג?

פורסם

הריי ברור שאם היה לי אותו,לא הייתי משתמש בו אלה רק...מנפנף בו לכיוון הרגליים.

 

המקרה קרה, הסתיים כמו שהסתיים וטוב שהסתיים כך , אני הפקתי לקחים מהמקרה .

 

אגב, זה קרה בצומת הצריף למי שמכיר.

פורסם
לצאת וללמד אותו קצת "נימוסים"...
למען הכנות, אומנם אנחנו תמיד אומרים שאלימות לא פותרת בעיות - אבל אני חושב שעם ציבור מסויים זו הדרך היחידה שדרכה דווקא כן ניתן "להזיז משהו".

אני רוצה לראות את הערס הקטן הזה חוטף מכות רצח וחוזר על אותו מעשה עם נהג ברכב אחר, נראה אותו...

 

אם אנחנו כבר כאן אז חשוב לציין שעם ערס או ערסים אסור להתעסק. אני לפחות לא מתעסק עם ערסים, במקרה הגרוע פשוט עוקף אותם ושוכח.... א-ב-ל אם אתם לפחות 2 (ויחסית חזקים) מול ערס אחד קטן, אולי דווקא כדאי לתת בו קצת תורה אם הוא מחליט להתעסק איתכם. אם לא רוצים להתעסק איתם, זה כיף אם אתם יכולים לעקוף אותו ולהשאיר לו אבק (תלוי במה הוא נוהג ותלוי במה אתם נוהגים).

אני מודה ומתוודה, אני משתדל לנהוג באיפוק כלפי מטומטים על הכביש - אבל יש מקרים שפשוט קשה לעבור עליהם בשתיקה. אני גם כן מודה שזו נקודת חולשה אצלי ועוד יותר מתוודה על כך שאני מודע לכך שההתנהגות שלי בחלק מהמקרים גובלת בטימטום וחוסר בגרות עד כדי כך שאני יכול להתנהג כמו מתאבד שיעי - ושילך לעזאזל האוטו...

ממש לפני שעה קלה, בדרך חזרה הביתה, החליט "אבא'לה" (לא קשיש, אבל אבא-אבא) אחד להידבק לאוטובוס שלפניו, רק בגלל שהאוטובוס נדחף לפניי ואיפשרתי לו להשתלב, תוך כדי כך שהוא לוחץ "פול גז" ועוזב, רק בשביל להישאר צמוד צמוד לאוטובוס ושאני לא אשתלב.

כמובן שבעל כורחי אבא'לה השתלב אחרי האוטובוס, אבל גם אחרי 30 מטר טרחתי להבהיר לו שלמתאבד שיעי אין שום בעיה למרוח ת'אוטו שלו על האוטו של אבא'לה. כמובן שהוא ניסה לעקוף - ואז הוא הבין שאין למתאבד השיעי בעיה למרוח את האוטו גם על הצד השמאלי שלו - ובאותו הרגע הוא נרגע.

נכון, זו בהחלט לא דוגמא להתנהגות תרבותית - אבל כשהמצב בכבישים מגיע לרמות של בלתי נסבל בעליל, פשוט קשה להישאר אדישים לתופעות מהסוג הזה... וכמובן, זה עוד לפניי שדיברתי על תופעת אנשי ההיי-טק הממהרים ביונדאי אקסנט שלהם. לשבור (להם את העצמות) ולגזור.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מצבים כמו שאיציק תאר גורמים לי לאבד את החצי השמאלי של הכינוי שלי

 

אני עושה הפרדה ברורה מאוד בין אדיבות- לנהג מנומס שמנסה להשתלב או התבלבל בדרך ומבקש להשתחל בחזרה, לבין ברוטליות- למנייק שעקף את כולם ועכשיו נדחק בקושי ומזיז את כולם.

 

לפעמים הייתי רוצה לנסוע באוטו מצ'וקמק במיוחד רק כדי שאני לא אצטרך לזוז לכבודו של המנייק שכלכך משולהב מהנהיגה והעקיפות שלו שהוא פשוט שם זין על הנהגים האחרים (או שהוא חושב שלא אכפת להם אם עוד רכב יעקוף אותם בתור). רכב מצ'וקמק שלא אכפת לי שידפק + מצלמת וידאו שמותקנת ברכב ומנציחה מי אשם בתאונה

פורסם

אם כבר מדברים על נדחפים...

לפני שבוע נסעתי בכביש עם 3 נתיבים, 2 ישר ואחד שמאלה(בסוף יש אי תנועה-מדרכה, לא צבע)

פתאום אני קולט במראה איזו ניידת נכנסת לנתיב פניה שמאלה בזמן שניהיה ירוק...

אני מתקדם לאט לאט... ואני ממש בכניסה לצומת והוא לידי פתאום הבן ז!נה חותך אותי ונכנס לי לנתיב של הישר!!

 

אז עם ניידות כאלו, שהנהג הקטן לא יעשה את זה?

פורסם
למען הכנות, אומנם אנחנו תמיד אומרים שאלימות לא פותרת בעיות - אבל אני חושב שעם ציבור מסויים זו הדרך היחידה שדרכה דווקא כן ניתן "להזיז משהו".

אני רוצה לראות את הערס הקטן הזה חוטף מכות רצח וחוזר על אותו מעשה עם נהג ברכב אחר, נראה אותו...

 

אם אנחנו כבר כאן אז חשוב לציין שעם ערס או ערסים אסור להתעסק. אני לפחות לא מתעסק עם ערסים, במקרה הגרוע פשוט עוקף אותם ושוכח.... א-ב-ל אם אתם לפחות 2 (ויחסית חזקים) מול ערס אחד קטן, אולי דווקא כדאי לתת בו קצת תורה אם הוא מחליט להתעסק איתכם. אם לא רוצים להתעסק איתם, זה כיף אם אתם יכולים לעקוף אותו ולהשאיר לו אבק (תלוי במה הוא נוהג ותלוי במה אתם נוהגים).

אני מודה ומתוודה, אני משתדל לנהוג באיפוק כלפי מטומטים על הכביש - אבל יש מקרים שפשוט קשה לעבור עליהם בשתיקה. אני גם כן מודה שזו נקודת חולשה אצלי ועוד יותר מתוודה על כך שאני מודע לכך שההתנהגות שלי בחלק מהמקרים גובלת בטימטום וחוסר בגרות עד כדי כך שאני יכול להתנהג כמו מתאבד שיעי - ושילך לעזאזל האוטו...

ממש לפני שעה קלה, בדרך חזרה הביתה, החליט "אבא'לה" (לא קשיש, אבל אבא-אבא) אחד להידבק לאוטובוס שלפניו, רק בגלל שהאוטובוס נדחף לפניי ואיפשרתי לו להשתלב, תוך כדי כך שהוא לוחץ "פול גז" ועוזב, רק בשביל להישאר צמוד צמוד לאוטובוס ושאני לא אשתלב.

כמובן שבעל כורחי אבא'לה השתלב אחרי האוטובוס, אבל גם אחרי 30 מטר טרחתי להבהיר לו שלמתאבד שיעי אין שום בעיה למרוח ת'אוטו שלו על האוטו של אבא'לה. כמובן שהוא ניסה לעקוף - ואז הוא הבין שאין למתאבד השיעי בעיה למרוח את האוטו גם על הצד השמאלי שלו - ובאותו הרגע הוא נרגע.

נכון, זו בהחלט לא דוגמא להתנהגות תרבותית - אבל כשהמצב בכבישים מגיע לרמות של בלתי נסבל בעליל, פשוט קשה להישאר אדישים לתופעות מהסוג הזה... וכמובן, זה עוד לפניי שדיברתי על תופעת אנשי ההיי-טק הממהרים ביונדאי אקסנט שלהם. לשבור (להם את העצמות) ולגזור.

 

איציק

רומז למשהו? :-P

 

אגב מקרה שקרה לי אתמול בלילה, נסעתי לי בעיר בדיוק אחרי יציאה, השעה סביבות 3-4 משהו כזה, כביש ישר ודי ארוך עם 3 רמזורים עליו לאורכו. עברתי את הרמזור הראשון, פתאום איזה ערס מטומטם על קטנוע חותך אותי ואת ה2 נהגים אחרים שהיו בסמוך אלי וטס לכיוון הרמזור השני. סבבה, אני אומר לעצמי "יש אידיוטים בעולם. לא נורא..." ממשיך לנסוע, בינתיים הוא האט קצת לקראת הרמזור השני ואני לא רחוק מאחוריו, הרמזור שלו התחלף לירוק לפני שהגעתי אליו בכלל, הוא התחיל שוב בנסיעה מהירה (עד כמה שאפשר בקטנוע, כן?), הגיע לרמזור האחרון, הרמזור הפתיע אותו מאוד, הוא בלם חזק, הגלגל האחורי החליק טיפה. אני הייתי די קרוב מאחוריו בשלב זה (יש לציין כי אני הייתי בימני והוא בשמאלי). בלמתי באופן מתון ומעלה, לפתע הדרעק הזה חותך ימינה לנתיב שלי, אני הייתי ממש מאחוריו בשלב זה אז הגברתי את הבלימה כמעט לשלב של הABS. כמובן שהספקתי לבלום. הוא נבהל מהחריקה וחזר מהר לנתיב השמאלי לפני שהגעתי אליו בכלל. ואז הוא ירד מהקטנוע והתחיל לצרוח עלי. אני אמרתי לו "מצטער זה לא היה בכוונה." לא היה לי כוח להיגרר איתו לויכוח על זה שזה בכלל אשמתו שהוא חתך אותי באמצע שאני בולם...

בסוף הוא הוסיף ואמר שאם הוא רואה אותי שוב הוא "מפרק לי ת'אמ אמא". הרמזור התחלף ונסענו. נשבע לכם ששקלתי לסטות בקטנה ימינה ולמחוק אותו... מזלי שאני קצת יותר שקול מזה... ומזלו גם...

 

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בימים שלפני הוולקן, לא היתי עושה חשבון, ולא היה לי אכפת אם האוטו יישרט.

 

לא היתי טמבל שהולך מכות כל רמז מצד הנהגים הלא האדיבים (במעטה המילה), אבל אם היה נחוץ-

היתי יוצא מהרכב, מקשיב עד הסוף למה יש לבחור לומר, ומחליט אם אפשר להבליג, או שלא.

מצטער להגיד, שרוב הפעמים, הוחלט (וזה רוב הפעמים מחוסר ברירה), לנקוט אמצעים חמורים, ללא יוצא מן הכלל.

 

אבל לי היה חוק ברזל: אם יש איתי נשים ברכב או טף, אני לא מתעסק ע"מ לא לסכן אותם.

 

אבל חבר'ה,

קצת שיקול דעת,

ראו אם המקרה באמת קיצוני ע"מ לקחת סיכון, או שזה יהיה טעות חייכם.

 

אביחי

פורסם

אישית, לא יצא לי אף פעם להתקע בקופי אדם האלו עדיין, אבל אני מבטיח לכם שאם איזה ד"וג מטונף יחתוך אותי, ואחרי זה עוד יהיו לו תלונות, אני לא אעבור על זה לסדר היום. i'm fed up with those bastards, אני לא מדבר על אלימות פיזית, אני לא אצא ואשבור להם את העצמות (למרות שמאוד הייתי רוצה), אבל לשבת בשקט אני לא אשב.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
אישית, לא יצא לי אף פעם להתקע בקופי אדם האלו עדיין, אבל אני מבטיח לכם שאם איזה ד"וג מטונף יחתוך אותי, ואחרי זה עוד יהיו לו תלונות, אני לא אעבור על זה לסדר היום. i'm fed up with those bastards, אני לא מדבר על אלימות פיזית, אני לא אצא ואשבור להם את העצמות (למרות שמאוד הייתי רוצה), אבל לשבת בשקט אני לא אשב.

אם יש לך שיטה לטפל בהם ברצינות בלי להגיע לאלימות פיזית- דבר! שתף אותנו! אנחנו גם רוצים לדעת!

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

אתה מזכיר לי משהו,

אני אספר לכם מקרה, אבל מנקודת מבט של הולך רגל.

 

שהיתי בן 15 היתי הולך עם אימא שלי לשוק, לעזור לה לקנות ולסחוב את כל המצרכים. (כן, נהנתי מזה.)

אז שאני ואימא סיימנו את הקניות, הינו בדרכנו הביתה, ואימא תמיד הובילה (אני היתי חולמני תמיד), הרמזור של

הולכי הרגל היה ירוק, ואמא עברה בו, ובאותה שנייה, הרמזור התחלף לרמזור אדום, והרמזור של הרכבים התחלף לירוק.

 

ואימא לא שמה לב, כי מה ששסחבנו היה מאוד כבד (לא להבהל, אני סחבתי 80% מהדברים),

ואיזה נהג מונית בשנות ה-40 לחייו רצה לעבור כבר (בקושי עברו איזה 2 שניות, וזה בהגזמה!), וצפר וקילל את אימא שלי,(שאני לא אגיד מה הוא אמר הזבל)

אבל אימא שלי היא חירשת, ולא שמעה את כל הצפירות והגידופים, והנהג חשב שהיא מתעלמת בכוונה ונסע באיטיות

כדי להבהיל את אימא שלי, והפרונט נגע ברגלים של אימי, והיא נבהלה מאוד.

 

אני לא שתקתי, זרקתי את כל המצרכים שסחבתי, רצתי אל חלון הנהג, והנהג נבהל מאוד וסגר את החלון במהירות,

פתחתי את דלת הנהג, הוצאתי אותו בכוח מהרכב, ופרקתי עליו כל טיפת זעם שהיתה לי.

איזה 10 אנשים ניסו להפריד ביני לבין הבזנ****, והנהג קם וניסה להגיד לי משהו, עצר רגע, היסס, ונסע מהמקום.

 

קיבלתי הרבה נזיפות מאימא, אבל בליבי זה היה שווה את זה,

היה שווה את הכבוד של אימא היקרה.

 

רק מלספר את זה אני מקבל חום.

 

אביחי


×
×
  • תוכן חדש...