Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרבות נהיגה (והתנהגות) בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם יש לך שיטה לטפל בהם ברצינות בלי להגיע לאלימות פיזית- דבר! שתף אותנו! אנחנו גם רוצים לדעת!
הלוואי והיה לי, הלוואי.

כל מקרה לגופ. וכמו שאמרתי, עדיין לא הייתה לי התקלות עם נהגים שרצו להחליף כמה מילים על עוגיות וקפה, אבל כשתיהיה, אני בהחלט אספר לכם עליה.

 

וכן, זאת לא טעות של תמימות לב, כשתיהיה. כי בארץ, קשה מאוד להמנע מדברים כאלה.

 

אאוץ - אני מאוד גאה בך, באמת. כולנו היינו עושים אותו דבר, ואני מאמין שכמה אפילו יותר גרוע.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה שווה את הכבוד של אימא היקרה.

 

אביחי,

 

במקרים כאלה פשוט חייב לעשות צדק.

 

ריגשת אותי באמת, ובמקרה שכזה - אני חייב רק להצדיק אותך.

 

קבל ח"ח עצבני ממני. :idea:

 

:mm_yeah:

פורסם
אם יש לך שיטה לטפל בהם ברצינות בלי להגיע לאלימות פיזית- דבר! שתף אותנו! אנחנו גם רוצים לדעת!
בארה"ב יש קיט כזה שנקרא להבות מהאגזוז,ראיתי את זה בפעולה - זה דבר גדול, מדובר על קיט שנמכר בארה"ב, מרכיבים איזה חלק בתוך האגזוז - מין פלאג, בתא הנהג יש מפסק או בדוושה עצמה,

וכשלוחצים על הדוושה עד הסוף או על אותו מפסק, יוצאים לך ממש להבות מהאגזוז - יוצא ממש אש.

 

ישר ראיתי את זה והעלתי אסוציאציות במוחי לגבי אותו קיט,זה דבר מעולה בדיוק לערסונים קטנים כאלה, הוא מאחוריך אתה נותן לו בגז ומזמבר לו את הפגוש.

פורסם

עידכון טרי טרי מהרגע...

 

אני נוסע לתומי עם חבר מהצבא ב כביש 443.

 

מאחורי כל הזמן נוסעת סידרה 5 שלא יורדת לימני בכלל אפילו שאני אחרי כל עקיפה חוזר לימני ובדרך כלל זה מזכיר גם לנהגים אחרים להצטרף לנסיעה בנתיב הנכון... בשלב מסויים מישהי שגם נסעה רק בשמאלי עיקבה את ה BMW כאשר אני בימני. אני בכוונה נעסעתי במהירות של הבחורה וחיכיתי עד שהיא תאותת ימינה כדי לפנות לחוליגן עם ה BMW. מתי שהבנתי שהיא לא מתכוונת לפנות לו והוא היתחיל ללחוץ עליי מאחורה נתתי גז והוא עקף אותה והיתקרב אליי ממש בתוך הנתיב שלי ופתח את החלון והיתחיל לצעוק והוציא אקדח והיתחיל לנופף בו. נתתי חזק ברקס והוא נתן גם, נתתי חזק גז והוא נתן גם (בכל זאת יונדאי אקסנט מול סידרה 5) ומתי שראיתי שהוא לא מתכוון לוותר פתחתי את האור הפנימי ברכב שיראה שאנחנו חיילים, כיוונתי עליו את האקדח שלי וחבר שלי כיוון עליו את הM 16 שלו בייחד עם הציין לייזר.

באותו רגע למזלנו הוא נתן ברקס וחזר כמו ילד טוב לימני מאחוריי

וכל הסיפור ניגמר בטוב. (שוב, למזלנו)

 

שורה תחתונה, שאתם רואים ערס בסידרה 5, כדי שתיהיו מוכנים עם כדור בקנה במדינה אוכלת יושביה זאת שאני גאה לקרוא לה ישראל...

פורסם
עידכון טרי טרי מהרגע...

 

אני נוסע לתומי עם חבר מהצבא ב כביש 443.

 

מאחורי כל הזמן נוסעת סידרה 5 שלא יורדת לימני בכלל אפילו שאני אחרי כל עקיפה חוזר לימני ובדרך כלל זה מזכיר גם לנהגים אחרים להצטרף לנסיעה בנתיב הנכון... בשלב מסויים מישהי שגם נסעה רק בשמאלי עיקבה את ה BMW כאשר אני בימני. אני בכוונה נעסעתי במהירות של הבחורה וחיכיתי עד שהיא תאותת ימינה כדי לפנות לחוליגן עם ה BMW. מתי שהבנתי שהיא לא מתכוונת לפנות לו והוא היתחיל ללחוץ עליי מאחורה נתתי גז והוא עקף אותה והיתקרב אליי ממש בתוך הנתיב שלי ופתח את החלון והיתחיל לצעוק והוציא אקדח והיתחיל לנופף בו. נתתי חזק ברקס והוא נתן גם, נתתי חזק גז והוא נתן גם (בכל זאת יונדאי אקסנט מול סידרה 5) ומתי שראיתי שהוא לא מתכוון לוותר פתחתי את האור הפנימי ברכב שיראה שאנחנו חיילים, כיוונתי עליו את האקדח שלי וחבר שלי כיוון עליו את הM 16 שלו בייחד עם הציין לייזר.

באותו רגע למזלנו הוא נתן ברקס וחזר כמו ילד טוב לימני מאחוריי

וכל הסיפור ניגמר בטוב. (שוב, למזלנו)

 

שורה תחתונה, שאתם רואים ערס בסידרה 5, כדי שתיהיו מוכנים עם כדור בקנה במדינה אוכלת יושביה זאת שאני גאה לקרוא לה ישראל...

אוקיי זה כבר באמת מפחיד!

האמת חשבתי בעבר על לקנות אקדח צעצוע שדומה לדבר האמיתי. אבל תמיד באחורי המוח מנקרת המחשבה ש"מה אם הוא יראה את האקדח, ויוציא אחד משלו? אמיתי!"... מפחיד. אז אינ עוזב את הרעיון...

 

msds- חחח יכול להיות נחמד... ערס well done או אפילו אם אתה במצב רוח קרבי- extra crispy. :-P

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

מה זה מערב הפרוע?

 

אני לא מאמין.

 

אני הגעתי למסקנה, הפיתרון הכי טוב זה STI, במקרה כזה אתה אומר לו בייביי יפה ונעלם לו.

פורסם

אתה לא תאמין איזה מפחיד זה היה...

 

את האמת, ממש לא ציפיתי לסיכוי לקבל כדור על הכביש.

בעזה כן. אבל לא ליד הבית...

פורסם

fish אני במקומך הייתי מבצע מעצר אזרחי לנהג הזה. מעכב אותו עד שתגיע משטרה.

 

לא הבנתי מה הוא "לחץ" עליך מאחורה, לפי מה שהבנתי אתה היית בימני. שילחץ על הבחורה.

אהבל הזה. כזה מרגיז

פורסם
אתה מזכיר לי משהו,

 

קיבלתי הרבה נזיפות מאימא, אבל בליבי זה היה שווה את זה,

היה שווה את הכבוד של אימא היקרה.

 

רק מלספר את זה אני מקבל חום.

 

אביחי

מהלך חכם מאוד הייתי עושה את אותו הדבר כי ההורים זה כבר דבר מאוד רגיש..

ממילא שיקללו אותי אבל את ההורים:2gunfire:

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
fish אני במקומך הייתי מבצע מעצר אזרחי לנהג הזה. מעכב אותו עד שתגיע משטרה.

1. אין בארץ מעצר אזרחי אלא עיכוב (קבל חצי נק' :wink:).

 

2. נראה אותך מעכב נהג על הכביש במהירויות שנוסעים ב443 (תתייצב לפניו ותדפוק ברקס?!, אל תשכח שחוץ מהעובדה שאתה מסתכן בפגיעתך הרי שאתה מסכן עוד אנשים בכביש בתאונת שרשרת).

 

3. אם לנהג בסדרה 5 יש נשק אזי לנסות לעכב אותו יהיה דבר מאד טפשי לעשות. במקרה שכזה ובמידה

שרוצים לעשות משהו אזי עדיף להתקשר למשטרה (בייחוד כאשר יש לך פרטים מזהים כגון מספר רכב,

סוג רכב, צבע, מיקום וכו').

פורסם

:shock:

מה נסגר?

אקדחים??

פאקינג מאפיונרים...שילכו כולם לטיזינאבי...

אני לא יודע מה אני הייתי עושה במקומך, יש לך מזל גדול שהיה לכם נשק ברכב...

אחרת אני מפחד לנחש אפילו איך זה היה נגמר...

 

עריכה:פרסום כפול,טעות שלי,מנהלים, אם אפשר תמחקו אחד :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

הבעייה היא שכל יום זה רק מחמיר...

אכן, מרתיח ומעצבן ובמקרה של "אאוץ" הייתי שובר לו יידיים ועוד כמה עצמות.

אישית, מנסה להימנע בכל מצב מעימות כלשהו עם נהגים אחרים.

Veni Vidi Vici

פורסם

אוי כמה עצוב לקרוא את כל זה...

רק אתמול בכיכר בערד איזה בדואי החליט שהוא מרים האנדברקס בכיכר עושה צלחת ונוסע נגד כיוון התנועה.. מחזה לא נדיר כאן בערד.. עצוב מאוד. :|


×
×
  • תוכן חדש...