Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרבות נהיגה (והתנהגות) בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל הגיבורים והגיבורות שבינכם לא משנה אם תבוא עם קרש או עם סכין אם אתה עושה את זה בבטחון אז ישר יראו שאתה אציני ויעזבו אותך חוץ מזה מהיותר מצחיק מלראות ערס שמסתכל על השמשה הקימית שלו נשברת ע"י לום ברזל גדול ושרק יצא מהאוטו והפנים שלו יראו כמו השמשה זה הפיטרון פה בארץ כי אם אין לך משהו באוטו אז לשני יש לכן תמיד אפשר להחזיק מתחת לכסא איז כופסת מתנה עם סרט שבתוכה יהיה משהו ככה שגם אם שוטר מחפש לך ברכב אתה יכול להגיד שזה בשביל אמא . אז אם ערס קטן מציק לכם הוא תמיד צריך לדעת שיש ערסים יותר גדולים . ואני מעדיף שבאוטו לום או אלה כי זה הפיתרון ולא אחר לכל אל שיגידו שיש פיתרון אחר זה רק ביצים או שמן ברקס על המכסה מנוע ואחר כך נחשו מה אז מתחיל הפיתרון של הלום. כי אחר שירד לך הצבע מהאוטו אתה כבר לא תשתוק

  • תגובות 91
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אכן נכון הרכב הנפוץ ביותר במוטורולה הוא יונדאי אקסנט ויש גם גטס ואלנטרה

לבכירים יש C4 ,C5 ועכשיו יש גם הונדות החדשות .

מי שרוצה לראות מגרש חניה ענק עם מלא אקסנטים אחת אחרי השניה מוזמן למוטורולה בתל אביב .

בהזדמנות זאת: חג פסח כשר ושמח לכולם :-)

למה שמישהו ירצה לראות את הזוועה הזאת??? :shock:

 

לכל הגיבורים והגיבורות שבינכם לא משנה אם תבוא עם קרש או עם סכין אם אתה עושה את זה בבטחון אז ישר יראו שאתה אציני ויעזבו אותך חוץ מזה מהיותר מצחיק מלראות ערס שמסתכל על השמשה הקימית שלו נשברת ע"י לום ברזל גדול ושרק יצא מהאוטו והפנים שלו יראו כמו השמשה זה הפיטרון פה בארץ כי אם אין לך משהו באוטו אז לשני יש לכן תמיד אפשר להחזיק מתחת לכסא איז כופסת מתנה עם סרט שבתוכה יהיה משהו ככה שגם אם שוטר מחפש לך ברכב אתה יכול להגיד שזה בשביל אמא . אז אם ערס קטן מציק לכם הוא תמיד צריך לדעת שיש ערסים יותר גדולים . ואני מעדיף שבאוטו לום או אלה כי זה הפיתרון ולא אחר לכל אל שיגידו שיש פיתרון אחר זה רק ביצים או שמן ברקס על המכסה מנוע ואחר כך נחשו מה אז מתחיל הפיתרון של הלום. כי אחר שירד לך הצבע מהאוטו אתה כבר לא תשתוק

לא הבנתי כלום. אפשר את זה עם סימני פיסוק?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

יללאה כולם להצמיד מגיני חזירים למכוניות הפרטיות שלנו וללמוד איך לעשות פיט מנובר כמו שצריך =]

רנו מגאן 96' RN מנוע 1.6E =]

פורסם

הנה סיפור שקרה לי אתמול, לא אלימות אבל תרבות נהיגה של הארץ.

נסעתי עם משפחתי לראשון, ומי שמכיר יש עלייה מאיילון דרום שבסופה יש צומת T צד ימים זה לסופרלנד, צד שמאל למערב ראשון (בעיקר לפרס נובל..), ויש שם תמרור של לתת זכות קדימה.

היה שם פקק ארוך בנתיב השמאלי לכיוון מערב ראשון,חיכתי בפקק ואני רואה שהנתיב הימני מלא מכוניות גם, הנהגים בנתיב הימני התחלקו ל2:

אלו שנסעו ימינה ואחרי כמהמטרים עשו פרסה.

ואלו שנסעו בימינה ולקראת הסוף חתכו לשמאלי.

 

אלו שנסעו ימינה ועשו פרסה לא קולטים שזה בגלל חראות כמוהם הפקק?

הרי זה אומר שיש תנועה מכיוון הסופרלנד למערב ראשון ואז כל אלה שבעליה נאלצים לעצור ולתת להם זכות קדימה. (מה אכפת להם שהם דופקים אחרים? כל אחד דואג לעצמו לא?)

 

הגעתי כמעט לצומת ואז נצמדה אלי בחורה עם קולט, לא היה לי עצבים לריב נתתי לה להיכנס, אחרי כמה רגעים הגיע מישהו בן 30 קצת יותר ופשוט נכנס בכוח לנתיב שלי. צפרתי לו שיזהר (לא רציתי להילחם איתו כי אחותי התינוקת היתה באוטו וגם פחדתי על האוטו), הוא זז מעט ימינה האט עשה לי עם היד תנועה של שקט, עלה על האי תנועה עקף את כל המכוניות ונסע בלי לתת זכות קדימה.

 

אני רק חודש וחצי על הכביש וכבר נתקלתי בכל מיני סוגים של חלאות שפשוט לא מגיע להם שיהיה להם רשיון.

VW PASSAT 1.8T

פורסם

לצערי - תתרגל. ככה המדינה הזו נראית, בכול תחומי החיים.

אתה עוד תראה את זה הרבה על הכביש.

פורסם

לא יודע אם זה לשמחתינו או לצערינו, אבל תתפלאו שזה לא קורה רק כאן. אפילו האירופה ה"תרבותית" זה קורה..

כשהייתי באוסטריה עם ההורים, השכרנו רכב טויוטה סטיישן אבל זה לא העיקר..

העיקר הוא שלצד הסבלנות האירופית הידועה ברמזורים ובכלל בכבישים, היו הרבה תופעות של אי סובלנות ובריונות.

למשל,נכנסו לחנייה כלשהי ובדיוק איזה אוטו יצא ברברס מהחנייה, אבא שלי צפר לו (לא מתוך עצבנות אלא ממש כדי למנוע תאונה) והוא פשוט פתח את החלון והרים לעברינו אצבע משולשת והמשיך לנסוע רברס כאילו כלום.

והיו עוד לא מעט מקרים כאלה..

 

וחבר'ה, הכי קל זה להסתכל על הדברים השליליים בארץ. אם תפקחו עיניים טוב טוב אתם גם תגלו שיש צדדים חיוביים בכבישי ארצינו. רק אתמול נתקלתי בצד חיובי שכזה ,שאין לי ממש כוח לפרט אותו עכשיו , אבל הוא נגמר בהנפת יד לאות תודה.

 

זהו.

פורסם

אני ממש לא אומר שאירופה וארה"ב הם נאורים וערש התרבות האנושית וישראל זאת מדינה של ברברים לא מפותחים (טוב לפעמים אני אומר את זה על ישראל אבל רק ברגעים של עצבים...) אבל ידידי - התדירות, התדירות שבה זה קורה! יש הרגשה שכשאתה עולה על הכביש זה כאילו עלית על ג'יפ, נגמ"ש או כול רכב צבאי/קרבי אחר ואתה נוהג בשדה קרב.. זו דעתי לפחות. או הרגשתי לפחות.

פורסם
אני ממש לא אומר שאירופה וארה"ב הם נאורים וערש התרבות האנושית וישראל זאת מדינה של ברברים לא מפותחים (טוב לפעמים אני אומר את זה על ישראל אבל רק ברגעים של עצבים...) אבל ידידי - התדירות, התדירות שבה זה קורה! יש הרגשה שכשאתה עולה על הכביש זה כאילו עלית על ג'יפ, נגמ"ש או כול רכב צבאי/קרבי אחר ואתה נוהג בשדה קרב.. זו דעתי לפחות. או הרגשתי לפחות.
אתה יודע למה התדירות ? כי בארופה כול אחד יודע שאדם לאדם זאב , אם יקרה לו משהו ויריבו איתו , לא בטוח שמישהו אפילו יתקשר למשטרה גם אם הוא ימות מאבדן דם . ובוודאי שאף אחד לא יעזור לו .

כאן אנשים יודעים שלא משנה מה הוא יעשה לך , אם אחרי 200 מטר תראה אותו בתאונה ,אתה תעצור ותעזור לו . למרות שלפני רגע קללת את האמה שלו והסבתה ואת כל דורות דורותיו . אז לפמיליאריות הזו יש גם צדדים שליליים , ולפעמים יש גם עברינים , אבל הסה"כ שלמרות כל הפעמים שאני אישית מקלל את הנהג ואת מי שהעיז לתת לו רשיון , עדיין אני מעדיף להיות ישראלי , ולא בחו"ל

בברכת חג שמח יהודה

בברכה יהודה

פורסם

זה נראה כאילו זה הולך ומשתנה, ואנחנו הולכים ונהפכים יותר ויותר דומים לאירופה וארה"ב בקטע הזה. למרות שישראלים הם עדיין אנשים חמים יותר מהאירופאים, לטוב ולרע..


×
×
  • תוכן חדש...