Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחו על זה נושא לפני כמה ימים אבל לא מצאתי בדיוק משם מה שאני מחפש

יש לי באוטו מערכת כזאת:

רדיו דיסק קנווד דיי ישן הגברה 45 וואט כפול 4

מקדימה קומפוננט מורל פולס 6.5 שמוגבר על ידי מגבר בוס 600 וואט 2 יציאות

ומאחורה רמקולים 6*9 מורל פולס שמוגברים גם על ידי בוס 600 וואט 2 יציאות

אני רוצה להוסיף למערכת שלי גם סאב אבל מחוסר תקציב אני לא יודע אם אני יוכל לקנות גם מגבר מונובלוק

ואני לא רוצה לקנות יד שנייה

השאלה שלי היא כזאת

האם אני יכול לקנות סאב ולחבר אותו כך שהרדיו דיסק יגביר אותו? לרדיו דיסק יש יציאת RCA אחת שמתפצלת בין המגברים אז האם זה אפשרי?

אם יש הצעות אחרות גם טוב

תודה :)

HU:pioneer deh4850mp

FRONT: morel pulse 6 components

BACK: morel pulse 6x9

AMP: soundstream lw 4.480

SUB: kicker cvr 10'

AMP: jbl 300.1

פורסם

הר"ד לא יזיז לך את הסאב , הר"ד בקושי מזיז רמקולים אובליים נמוכי הספק , על אחת כמה וכמה שהוא לא יזיז סאב שצורך זרם רב , פה יש צורך במגבר חבל על הזמן

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תשתמש באחד מהמגברים לרמקולים ואת השני לסאב.

זאת אומרת תפצל את היציאות במגבר הראשון ותחבר אליו את הקומפוננט, ליציאה השניה תחבר את הרמקולים האחוריים שלך. עכשיו יש לך מגבר פנוי שאליו אתה יכול לחבר את הסאב החדש שלך!!

פורסם

פשוט מאד,את הבוס 600W המזין את הפולס אובלים מאחור -נתק אותו וחבר אותו בגישור על הסאב.

ואת הפולס אובלים מאחור -חבר להגברה הפנימית בר"ד לבנתיים עד שתסתדר על תקציב בסיסי אשר יאפשר לך לרכוש מגבר 4 ערוצים נחמד.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
פשוט מאד,את הבוס 600W המזין את הפולס אובלים מאחור -נתק אותו וחבר אותו בגישור על הסאב.

ואת הפולס אובלים מאחור -חבר להגברה הפנימית בר"ד לבנתיים עד שתסתדר על תקציב בסיסי אשר יאפשר לך לרכוש מגבר 4 ערוצים נחמד.

בדיוק מה שאמרתי לעצמי כשקראתי

כל מילה נוספת מיותרת

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אני אפילו לא חושב שיש לך סיבה מוצדקת לשקול להגביר את הרמקולים האחוריים בעתיד - בגדול, התפקיד שלהם מבחינת עוצמה הוא מיותר אם אתה רוצה לשמור על במה קדמית מורגשת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חברים!!

למה אתם לא מצעים לו סאב אקטבי??

יש לו הגברה פנמית ואינו זקוק למגבר כלל.

ברור שזו התפשרות.. אבל יכול להתאים לפותח הת'רד.

אריק

אריק

פורסם

אוקיי נראה לי שאני יקח את ההצעה לא להגביר את הרמקולים האחוריים

 

אז לפי מה שאתם אומרים לנתק את האחוריים מהמגבר 2 יציאות ולחבר אליו את הסאב?

HU:pioneer deh4850mp

FRONT: morel pulse 6 components

BACK: morel pulse 6x9

AMP: soundstream lw 4.480

SUB: kicker cvr 10'

AMP: jbl 300.1

×
×
  • תוכן חדש...