Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

141 קמ"ש בכביש של 90


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבירם-סי, נסעתי במהירויות כאלו, בכל מיני כבישים בארץ, אבל הייתי מודע לזה שאני נוסע במהירות הזאת.

לדעתי אין מצב שאתה נוסע במהירות הזאת ולא יודע, אלא אם זה לא הרכב שלך, אבל גלעד נסע ברכב שלו...

מה שכן אתה לא יכול להרגיש זה הסטייה בין 100-110 נגיד...

אבל 150 לא להרגיש ? מצטער, לא תירוץ.

גלעד בהצלחה מול מערכת המשפט.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

השוטר לזר אותי ליד איזור תעשיה ברקן.

נרשם בדו"ח 136 קמ"ש על כביש של 90.

הם חיכו בסוף הירידה בכביש הזה, אגב, תוך כדי חניה על השול הימני ללא אורות בעוד שהם בולטים לתוך הנתיב הימני. חבל שלא צילמתי איך השוטר קופץ לכביש כדי לעצור מכוניות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מה קשור יד אחת בדיוק.

הרי בגיר ידני גם מעבירים הילוכים עם יד אחת ונוהגים עם השניה ואני לא חושב שזה הופך אותי לעבריין תנועה.

אלה אם החוק אומר להעביר הילוך עם השיניים או משהו כזה.

פורסם
מה קשור יד אחת בדיוק.

הרי בגיר ידני גם מעבירים הילוכים עם יד אחת ונוהגים עם השניה ואני לא חושב שזה הופך אותי לעבריין תנועה.

אלה אם החוק אומר להעביר הילוך עם השיניים או משהו כזה.

אל תהיה אוויל, החוק מרשה להוריד יד מההגה רק לצרכי תפעול הרכב (ולא, זה לא כולל רדיו).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
... החוק מרשה להוריד יד מההגה רק לצרכי תפעול הרכב (ולא, זה לא כולל רדיו).
אם כבר נגעתם בזה... מה הדין ברכב נכים שכתוב ברשיון שהוא חייב גולה בהגה (וגם בודקים את זה בטסט)? האם במקרה זה ניתן לטעון שהרכב ממותקן ובעל רישוי לנהיגה ביד אחת?
פורסם
אם כבר נגעתם בזה... מה הדין ברכב נכים שכתוב ברשיון שהוא חייב גולה בהגה (וגם בודקים את זה בטסט)? האם במקרה זה ניתן לטעון שהרכב ממותקן ובעל רישוי לנהיגה ביד אחת?

רק לנכה הספציפי מותר לנהוג ברכב כזה.

 

אם אדם בריא רוצה לנהוג ברכב עליו להסיר את הגולה (לא מסובך בד"כ) ולנהוג כרגיל, עם 2 ידיים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
השוטר לזר אותי ליד איזור תעשיה ברקן.

נרשם בדו"ח 136 קמ"ש על כביש של 90.

הם חיכו בסוף הירידה בכביש הזה, אגב, תוך כדי חניה על השול הימני ללא אורות בעוד שהם בולטים לתוך הנתיב הימני. חבל שלא צילמתי איך השוטר קופץ לכביש כדי לעצור מכוניות.

זה היה לכיוון מערב על כביש 5 לפני מחסום צה"ל ?

לפי התיאור שלך אספר לך את ההמשך.

Veni Vidi Vici

פורסם
רק לנכה הספציפי מותר לנהוג ברכב כזה.

 

אם אדם בריא רוצה לנהוג ברכב עליו להסיר את הגולה (לא מסובך בד"כ) ולנהוג כרגיל, עם 2 ידיים.

כל אדם יכול לנהוג ברכב כאשר הנכה נוכח באוטו.

בני משפחה קרובים (שקיבלו אישור ממח' ניידות של ב"ל) יכולים לנהוג גם בהעדרו.

 

השאלה במה גרוע כוחו של נהג רגיל לנהוג ביד אחת בעזרת התפוח מכוחו של הנכה?

אם לדעת המדינה זה מסוכן, כיצד התירו לנכה? אם התירו בכ"ז (תפוח תקני ונבדק בטסט) סימן שזה לא מסוכן ואין מניעה לאחר לנהוג באותה צורה!

פורסם

אין דיכוטומיה של מסוכן/לא מסוכן.

יש יותר או פחות מסוכן.

 

חירשים מקבלים רשיון נהיגה.

אדם רגיל שישמע ווקמן עם אוזניות בזמן הנהיגה יקבל קנס (יש סעיף ספציפי שאוסר נסיעה עם אוזניות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מה קשור יד אחת בדיוק.

הרי בגיר ידני גם מעבירים הילוכים עם יד אחת ונוהגים עם השניה ואני לא חושב שזה הופך אותי לעבריין תנועה.

אלה אם החוק אומר להעביר הילוך עם השיניים או משהו כזה.

 

אני מקווה מאוד שאין לך רשיון. כי אם כן, מעניין איך עבר את התאוריה....

 

 

ו-WILL, חבל באמת שלא מדגישים את החוק הזה יותר, פעם הערתי לחבר שנהג עם האזניה של הפלאפון שזו עבירה על החוק והוא יכול לקבל קנס, הוא בסך הכל שם את האזניה באוזן בשביל להמנע מלדבר בפלאפון באופן רגיל בזמן נסיעה (מין תחליף זול לדיבורית).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

http://www.police.gov.il/misc/01/01questions.asp

 

 

שאלה: האם מותר להשתמש ולשוחח בטלפון סלולרי תוך כדי נסיעה ברכב באמצעות דיבורית אישית(אוזניה) ?

תשובה:

כן, מותר להשתמש בטלפון סלולרי עם אוזניה, זאת כל עוד מדובר באוזניה אחת ולא בשתיים. יחד עם זאת, כיוון שלדעת אגף התנועה דיבור מעין זה תוך כדי נסיעה אינו בטיחותי, פנה האגף למחוקק (הכנסת) וביקש להתקין תקנה שתאסור שימוש באוזניה. כל עוד לא הותקנה התקנה הדבר כאמור אינו בלתי חוקי גם אם הוא אינו בטיחותי.

×
×
  • תוכן חדש...