Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי את הרכב פולקסווגן פולו.

ויש לי מערכת אודיו הכוללת: רדיו דיסק (PILOT), מגבר , וזוג רמקולים אחוריים וטווטרים ורמקולים קידמיים מקוריים.

את המגבר לקחתי מהרכב של אימא שלי, ואת הרמקוליים האחורים שיש לי ברכב קיבלתי עם הרכב.

הייתי רוצה לדעת בבקשה מה הרמות של כל אחד מהפריטים האלה?

כמה איכותי המוצרים האלה?

ויש לי בעיה קטנה, שקיבלתי את הרכב, אל קיבלתי כיסויים לרמקולים, זה נורא? או אפשר לחיות עם זה? בנתיים אני מכסה את הרמקולים עם לונג.

חשבתי על לקנות סאב שיעלה ממש את האיכות של סאונד.

יש משהו מומלץ לא יקר? אין לי בעיה לרכוש בדיוטי פריי מכל מקום אחר כל עוד לא צריך להישתמש באשראי.

השמח לשמוע עצות לגבי כל דבר.

תודה רבה.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

קודם כל ,תתחדש!

לגבי איכות המוצרים שיש לך (לפי התמונות ) הכל עיניין של סטנדרטים- השאלה היא האים כשאתה שומע מוסיקה ברכב אתה מרוצה?!

המוצרים שיש לך הם ברמה בינונית מינוס מבחינת מה שקיים בשוק, אך אם זה מספיק לך אז זה מה שחשוב.

במידה ותרצה להוסיף סאב זה אכן ישפר לך את השמיעה בכל מקרה...

לגבי רשתות לרמקול- כל חנות סטראו\ אביזרים לרכב תמכור (אם יש לך מזל אז בחינם) רשתות כאילו שמטרתם הראשונה זה להגן על הרמקול מפני מכות ומעיכות ולהקטין את כמות החיכוך עם השמש{ מקסימום 30 ש"ח !!} .

אריק

פורסם

לגבי הרמקולים הקדמיים - תחליף אותם לסט קומפוננט נורמלי - מוראל פולס ב500 ש"ח הכי מומלצים היום. - זה דבר ראשון משום שכאן אתה מקבל את רוב האיכות ברכב שלך - מהרמקולים הקדמיים.

 

דבר שני - מהדיוטי פרי - תביא את המגבר של JBL gto75.4 הוא עולה שם כמעט חצי מחיר (יש גם את האח התאום שלו של האינפיניטי) בנוסף למגבר שיש לך כרגע.

 

הרמקולים האחוריים שלך הם דווקא רמקולים טובים של קנווד - לטוויטרים של הרמקולים האלה אם אני לא טועה יש שכבת הגנה עם שמן לקירור של הטוויטרים (זאת היתה הסדרה הזאת עד כמה שאני זוכר).

 

סאב - בגלל שזה פולו והרכב די קטן - תביא סאב פשוט 10 אינטש בתיבה קטנה - אתה יכול למצוא דברים נחמדים בקטגוריה הזאת כבר ב500 ש"ח.

 

בצורה כזאת - יהיה לך מקידמה סט טוב שמוגבר ביחד עם הסאב על המגבר של הJBL ואת האחוריים תגביר בעוצמה נמוכה על המגבר של הקונקורד.

 

- אם יש לך אפשרות לשדרג את הרדיו דיסק - כדאי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה על התגובות.

מה היא הרמה של המגבר?

והמגבר שהוצע מהדיוטי פרי, מה המחיר שלו?

לגבי הסאב, אני לא צריך רעש אני צריך איכות.

ואם אכן הסאב עולה עד 1000 ש"ח והרמה שלו תגביר משמעותית את האיכות ברכב אז בהחלט בלי נדר אני ירכוש.

לגבי הרמקוליים הקידמיים, אני לא בטוח שאני רוצה להחליף אותם, אלא אם כן ממש יהיה תגובה משמעותית לדבר.

ולגבי הרדיו דיסק, כמו שאפשר לראות בחתימה, אני מעוניין למכור את הרדיו דיסק ולשדרג.

אבל לא בטוח שאני יצליח ואז תיהיה בעיה לקנות רדיו דיסק חדש.

ולגבי הרשתות, חשוב שהיו? כי יש כבר לונג.

תודה.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

ההצעה שנתת לבחור היא בחלט טובה ולא מאוד יקרה אך נדמה לי שהוא לא ממש ביקש המלצה לשדרוג אלא יותר לדעת מה יש לו ברכב וכמה אפשר "להשוויץ" או לא במערכת...

לדעתי אם אתה מרוצה, אין מה להחליף!! , כמו כן אתה יכול להחליף את האלמנטים שאתה לא מרוצה מתפקודם-ייתכן וזה אכן יגרור אותך לשדרוגים נוספים בעתיד...

אני אישית וגם lanosforce כנראה לא היינו מסתפקים במה שיש לו כרגע ברכב אך שוב זה עניין של צורך וסטנדרטים.

 

 

לגבי הרמקולים הקדמיים - תחליף אותם לסט קומפוננט נורמלי - מוראל פולס ב500 ש"ח הכי מומלצים היום. - זה דבר ראשון משום שכאן אתה מקבל את רוב האיכות ברכב שלך - מהרמקולים הקדמיים.

 

דבר שני - מהדיוטי פרי - תביא את המגבר של JBL gto75.4 הוא עולה שם כמעט חצי מחיר (יש גם את האח התאום שלו של האינפיניטי) בנוסף למגבר שיש לך כרגע.

 

הרמקולים האחוריים שלך הם דווקא רמקולים טובים של קנווד - לטוויטרים של הרמקולים האלה אם אני לא טועה יש שכבת הגנה עם שמן לקירור של הטוויטרים (זאת היתה הסדרה הזאת עד כמה שאני זוכר).

 

סאב - בגלל שזה פולו והרכב די קטן - תביא סאב פשוט 10 אינטש בתיבה קטנה - אתה יכול למצוא דברים נחמדים בקטגוריה הזאת כבר ב500 ש"ח.

 

בצורה כזאת - יהיה לך מקידמה סט טוב שמוגבר ביחד עם הסאב על המגבר של הJBL ואת האחוריים תגביר בעוצמה נמוכה על המגבר של הקונקורד.

 

- אם יש לך אפשרות לשדרג את הרדיו דיסק - כדאי.

אריק

פורסם
ההצעה שנתת לבחור היא בחלט טובה ואל מאוד יקרה אך נדמה לי שהוא לא ממש ביקש המלצה לשדרוג אלא יותר לדעת מה יש לו ברכב וכמה אפשר "להשוויץ" או לא במערכת...

לדעתי אם אתה מרוצה, אין מה להחליף!!

אני אישית וגם lanosforce כנראה אל היינו מסתפקים במה שיש לו כרגע ברכב אך שוב זה עניין של צורך וסטנדרטים.

סך הכל ביקשתי לדעת מה יש ברשותי ברכב, כי כמו שאמרתי, לא רכשתי אותם, קיבלתי אותם.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

מחיר המגבר הוא 200$ , כדאי שתבין שהרמקול הקדמי חשוב עשר מונים משאר האלמנטים!!

יש מצב למצוא בקלות סאב חדש\ משומש בטווח של 1000 ש"ח ופחות....

רצוי שיהיה רשתות - יותר אסטטי ומגן על הרמקול מפגיעות ומשמש.

אריק

פורסם

והמגבר שהוצע מהדיוטי פרי, מה המחיר שלו? 200 דולר בדיוטי פרי

לגבי הסאב, אני לא צריך רעש אני צריך איכות.

ואם אכן הסאב עולה עד 1000 ש"ח והרמה שלו תגביר משמעותית את האיכות ברכב אז בהחלט בלי נדר אני ירכוש.אתה לא צריך באלף. ללא ספק בפולו שז אוטו קטן גם סאב קטן יעשה את העבודה.

לגבי הרמקוליים הקידמיים, עצה שלי תחליף, זה ישפר משמעותית מאוד את הסאונד.

ולגבי הרדיו דיסק, כמו שאפשר לראות בחתימה, אני מעוניין למכור את הרדיו דיסק ולשדרג. לגבי הרדיו דיסק, כשיהיה לך תקציב אז תחליף. בינתיים תתמקד במגבר סאב ורמקולים.

אבל לא בטוח שאני יצליח ואז תיהיה בעיה לקנות רדיו דיסק חדש.

תודה.

עוז.

 

מקווה שעזרתי

סם.

פורסם

לפחות סט קומפוננט קדמי שיוגבר על המגבר - זה ממש כדאי

 

את האחוריים תגביר מהרדיודיסק - זאת ההצעה הכי פשוטה שאני יכול לחשוב עליה שהיתה מספקת אותי לפחות...

 

להרים סאב ורמקולים בלי הגברה לדעתי זה פשוט פספוס - כבר עדיף לקנות סט קומפוננט טוב מקדימה ולבינתיים להיות בלי סאב. יותר מאוחר להוסיף לרכב סאב ועוד מגבר כפול זה הפתרון הכי טוב לדעתי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לגבי המגבר, אין ברשותי 200$ כדי לרכוש מגבר, אולי בעתיד בלי נדר אבל לא עכשיו.

לגבי הסאב, מישהו יכול להמליץ לי על סאב(רק חדש), ואם אני לא טועה, צריך גם תיבה אם אפשר לקבל המלצה.

לגבי הרמקולים הקידמיים, האם אחרי התקנת הרמקולים, עדיין יראה אותו מראה של הדלק? או שיראו את העיגול של הרמקול?

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם
אי אפשר לחבר סאב לרדיו דיסק.. צריך מגבר בשבילו

אתה יכול לחפש סאב + מגבר ב1000

לא ראית בתמונות שיש לי מגבר?

או שהמגבר הזה לא מספיק טוב?

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

פורסם

יש לך מגבר שלפי מה שאני מבין הוא שני ערוצים בלבד - כלומר מרים רק זוג רמקולים אחד או סאב בודד

 

להרים עליו סאב לבד זה יהיה בסדר אבל יהיה לך ממש קשה להשתלט על הבאס עם הרמקולים הרגילים יהיו מוגברים ע"י הרדיודיסק - פשוט לא שווה את המאמץ לדעתי כי או שיהיה לך באס חלש מידי שבשביל זה חבל שקנית בכלל סאב או שיהיה לך באס חזק מידי ואתה לא תהנה מהסאונד בכלל.

 

לכן אני ממליץ אם כבר להשקיע על משהו אחד - על רמקולים טובים מאחורה ורק אח"כ אם הזמן להוסיף חלקים כמו מגבר כפול וסאב...

 

לגבי המערכת שלך היא דווקא בסדר גמור חוץ מהרמקולים הקדמיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
יש לך מגבר שלפי מה שאני מבין הוא שני ערוצים בלבד - כלומר מרים רק זוג רמקולים אחד או סאב בודד

 

להרים עליו סאב לבד זה יהיה בסדר אבל יהיה לך ממש קשה להשתלט על הבאס עם הרמקולים הרגילים יהיו מוגברים ע"י הרדיודיסק - פשוט לא שווה את המאמץ לדעתי כי או שיהיה לך באס חלש מידי שבשביל זה חבל שקנית בכלל סאב או שיהיה לך באס חזק מידי ואתה לא תהנה מהסאונד בכלל.

 

לכן אני ממליץ אם כבר להשקיע על משהו אחד - על רמקולים טובים מאחורה ורק אח"כ אם הזמן להוסיף חלקים כמו מגבר כפול וסאב...

 

לגבי המערכת שלך היא דווקא בסדר גמור חוץ מהרמקולים הקדמיים.

אם אכן אני יקנה מגבר שהומלץ לי כאן מהדיוטי פרי והוא יעלה לפי מה שהבנתי 900 ש"ח (200$).

כמה יעלה סאב שממש יעלה את איכות המוזיקה ברכב?

אני רוצה לעשות חושבין ולדעת כמה יעלה לי העניין של סאב+המגבר.

לגבי הרמקוליים הקידמיים, הייתי רוצה שתענו לי.

האם המראה של הדלת ישמר? או שיראו את העיגול של הרמקול?

תודה רבה.

עוז.

אין על מי לסמוך רק על אבינו מלכנו שבשמיים.

×
×
  • תוכן חדש...