Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי- למה רק צרפתיות...?


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן כן ובלבד שכל שאר המכלולים הבטיחותיים יהיו מקוריים VTI ולא CIVIC ובתנאי שהVTI עומדת

 

בהומולוגצייה, אחרת היא תקבל אישור רק למירוצי מועדון ולא למשל אליפות ישראל (ראלי)

רבותי!

ישנן המון סייגים וחוקים לנושא לכן, אני תמיד מציע למעוניינים להתחיל בתהליך של בנייה או קנייה והסבה

לשאול את המומחים בנושא והם תמיד יעזרו.

חבל שאנשים ישקיעו ובסוף יאסר עליהם לתחר.

בעמותת נהגי המירוצים ישנה מחלקה טכנית בראשותו של ברוך לביא והוא האיש הנכון לעזור.

בהצלחה

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ושוב אנחנו חוזרים לנקודה ההתחלתית , כמו שדני ציין , המחיר הבסיסי של 106 יהיה נמוך יותר מאשר סיוויק .

 

השאלה היא הכדאיות בהכנה .

תחרותיות ישנה , ולראיה , כל ישראלי שהיה בראלי קפריסאי , זוכר את הסיויוק המקומית שם שצרחה נהדר בשבילי הכורכר (יש לי תמונה שלה באיזה מקום...) .

 

אז...?

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, השאלה היא אם ב-106 שהגיע עם מנועון 1100 סמ"ק מותר לשתול מנוע 1600 סמ"ק נגיד שאכן יוצר באותו הדגם, ואם התשובה היא חיובית, הרי שאין שום בעיה לקנות סיוויק האצ'בק רגילה ולהכניס בפנים את מנוע הסיוויק VTI כמו שהסיוויק VTI יצאה את שערי המפעל.

 

אם כל זה אפשרי, ואני מאמין שכן, הרי שיש לך רכב 2X4 מנוע 1600 עם 160 כ"ס לפני כל שיפור מאילו שמותר לבצע על פי התקנון.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי

 

אמרתי אין בעייה ובתנאי ששאר המכלולים זהים, הכוונה זהים מתייחסת לראלי שעומד בקריטריון של אליפות המדינה ותוצאותיו (של הראלי) יעודכנו בפדרצייה הבין לאומית.

ז"א שסיוויק מושתלת מנוע VTI מכלול הבלמים יהיה מקורי VTI ,יחס העברת גיר VTI ,

אבל באירוע מקומי מועדוני, אם תקנון המועדון שמארגן את האירוע שונה, יש אפשרות להקלות , מכונית כזו

אם היא לא עומדת בתקנון גרופ N לא תוכל לזכות באליפות המדינה.(לתחר כן) ,

דוגמה

לקחנו 106 1100 סמ"ק ,התחלנו להכין אותה למירוץ, שתלנו מנוע 1600 , יש צורך להחליף את

תופי הבלמים האחוריים לדיסקים (קוטר מקורי של ה-1600 סמ"ק) משאבת בלם מרכזית כנ"ל

תיבת הילוכים עם יחס העברה 1600 סמ"ק, מערכת הזרקה מקורית, ציריות ודיסקים קדמיים 1600 סמ"ק, עברת בדיקות טכניות? אתה בגרופ N ,לא עברת ? או שתשנה או שתתחרה ב"שכונה".

עוד לא דיברנו על מכוניות נטולות הומולוגצייה.

דרך אגב אני שוב חוזר ואומר כל מה שאני כותב מתייחס למירוצי ראלי, ראלי ספרינט, ספרינט,

וHILL CLIMB .

ראלי קרוס,ודראג החוקים שונים.

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע כאילו ה-VTI היא אחת ההשתלות היותר קלות לרכב מירוצים אם כך...

אגב, כתבת יחסי העברה זהים, האם זה כלל של מכוניות 2X4 בכללן או משהו ספציפי לגרופ N?

פשוט זכור לי שדובר על מכונית או שתיים שיש להן כבר גיר מקוצר...

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספציפי לגרופ N אלא אם כן יש אישור להומולוגצייה.

כמובן שהרכב עם גיר קצר יוכל לתחר בגרופA אבל גרופ זה כרגע לא קיבל אישור בארץ כדי למנוע

מירוץ" חימוש", אלה שכבר קיימים יתחרו ללא גביעים ומיקום.

במידה ותקום קבוצה של לפחות 5 מכוניות זהות נוכל לפתוח "קאפ".

שבת שלום

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הומולוגצייה ?

אפשר הסבר? או איך כותבים את זה באנגלית ?

Homologation. אישור של רכב מסויים להשתתפות במרוץ.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הסיבה היא שיש הרבה יותר אפשרויות למשל:

האמת היא שאנני יכול ולא מספיק עם נסיון וידע לחשוב על תחרות , אבל ביום שזה יקרה (וזה יקרה אם ירצה ה' מהר ) אני חושב שהמכונית לזה זה פיג'ו 505 היא גם הנעה אחורית גם ניתן לתת לה מנוע V^ או מנוע טורבו חזק , וניתן לשפר את ההתנהגות שלה בצורה פלאית עם שיפורי מתלה כמו מוט מייצב בולמי זעזועים ואם אפשרי הקשחת הסרנים .

הבעיה היחידה שלה היא שהיא ארוכה מידי וכבדה מידי , אבל זה לא נורא

לדעתי מכונית צרפתיה זולה ומשובחת ביותר

יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיז'ו 505 זה בדיוק הכי אוטו לא מתאים לראלי כיום .

 

רכב כבד ומיושן שכבר עבר הזמן שלו וכל פיז'ו 106\205 מוכנה לוקחת אותו ללא מאמץ .

פיז'ו התחרו בעבר הרחוק עם ה-504 וה-505 במירוצי הראלי באפריקה - ספארי וחוף השנהב ושם הוא שרד בזכות חוזק המרכב שלו ולא בגלל שום דבר אחר .

504_rally_ad_pic_modified.jpg

505turbo2wheels_low_res.jpg

Blue504_low_res.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...