Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי- למה רק צרפתיות...?


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב ופורים שמייח .

 

פתאום שמתי לב שלמעשה קבוצת ה-2X4 בראלי הישראלי מורכבת רובה ככולה ממכוניות צרפתיות .

ישנן איזה 3-4 106 בגרסאות שונות , 205 כאלו ואחרות וגם 2-3 סיטרואנים ויש גם לפחות עוד 106 אחת בבנייה שאני יודע עלייה.

ואני שואל למה בעצם ...?

איך הגענו דווקא לכיוון הזה ?

למה למשל אף אח דלא חשב על בנייה של אופל קורסה לגירסאותיה...שבחו"ל נחשבת מוצלחת מאד , במיוחד באי-הבריטי .

מה עם היפניות - סיוויק הצ'באק או קורולה/סטרלט ?

 

דובי

IMG_0256 (Large).JPG

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי,

 

לדעתי זה מה שמכירים וזה מה שיודעים.. כמובן בלי רצון לפגוע באף אחד.

לדעתי סיוויק VTI היא רכב מצויין לקטגורית ה-2X4, קטן, חזק מאוד מאוד, מחירי חלקים סבירים מאוד (לפחות לרכישה בארה"ב) וכמובן ניתן להשיג כל חלק שדרוש למכונית ראלי.

חשבתי על זה לא פעם ולא פעמיים...

 

הסיוויק VTI חוקית לקטגוריית ה-1600 ויותר חזקה מכל המתחרות (הגם אם לא קלה כמוהן), בהחלט יותר מהירה ובכל מקרה עובדים על המיתלים.. אם הייתי בונה היום רכב ל-2X4 הייתי בונה סיוויק VTI בלי לחשוב פעמיים.

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התשובה פשוטה מאד

 

לצרפתיות מוניטין אירופאי ,מחלקות ספורט מפותחות עממיות ובזול,(יחסית)

הונדה יקרה לאחזקה וחלקיה לא זמינים, מה עוד שאין מבחר של מכוניות כאלה על הכביש בישראל

סביר להניח שבעתיד אם יבואן אחר ימכור מכוניות ספורטיביות במחיר סביר הם יגיעו בסופו של דבר למסלולי המירוצים.

בהזדמנות זו רציתי לברך על פתיחת המדור לספורט מוטורי, זה אומר שמאמצינו למיסוד חוק הספורט

קורם עור וגידים ולא היה לשווא.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב דני. שמחתי לראות שאתה מסווג כ"נהג צעיר"....

 

מוטי כותב אלינו מלוס אנג'לס ולכן מידע זה אינו רלוונטי עבורו.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני כיוונתי בשאלה שלי יותר לכיוונן של פיאט ואופל .

 

פונטו או קורסה בנפח מנוע של 1.4-1.6 במצב סביר לא בעיה למצוא וגם לא יקר יותר מדי .

לשתי החברות הללו מחלקות ספורט מוטורי פעילות , ביחוד ברמות אליהן מכוון הראלי בארץ , קרי , קטגוריית הראלי הבסיסית של הנעה קדמית .

הרי גם בארץ יבואני פיז'ו-סיטרואן הם לא אלו שמסייעים בבניית או הכנת הרכב , אלא במקרה הטוב מוסכים פרטיים או אנשים פרטיים .

ומדוע בעצם - לא רנו ?

אני ממש לא מדבר על גירסאות ה-KIT CAR שלהן שהן יקרות מאד אלא על משהו בסיסי ביותר .

 

 

דובי

in_FiatPuntoRally_06.jpg

renault-clio-a.jpg

corsarallye.jpg

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו החליט שאני נהג צעיר אולי בגלל הרוח (שלום חנוך)

 

דובי מילר ידידי

מוסכי פיגו סיטרואן היו אלה שהכתיבו את רוח הספורט המוטורי בארץ עוד בשנות ה80 העליזות (אשקלון)

לא מוסכי פיאט או אופל, לכן ההגמונייה,המקצועיות,הידע, נשארו נחלת אותם מוסכים.

זה שלאופל יש מחלקת ספורט? נו אז מה? לך תבדוק מחירים ותשווה,

אולי היום עם חקיקת החוק מישהו אצל אותם יבואנים או מוסכי שירות שהזכרת ירים את הכפפה?

ככל שידוע לי הC2 בדרך ולא קורסה או למשל פיאט פליו מטורקיה.

עוד דוגמה?

תשווה בניית 1.6 פולו או גולף לפיגו? לפחות 80% הבדל במחיר הסופי לטובת הצרפתיה שמבחינה מקצועית אני אומר לך כי השילדה הצרפתית הרבה יותר טובה למירוצים.

דני לוי

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני

 

אתה צעיר ואל תנסה לשחק אותה זקן עכשיו .

מה שאתה אומר בעצם זה שמעבר להיות הצרפתיות פשוט מתאימות יותר , רוח הדברים הוכתבה בעצם מהסיוע , ישיר או עקיף , שניתן על ידי היבואן בארץ .

זה נכון שאם חופרים עמוק בהיסטוריה של הספורט המוטורי , תמיד לקבוצת פיג'ו , עוד בימי פיג'ו-טלבוט-ספורט , היתה מכונית ספורטיבית בנפחי מנוע קטנים שהתחרתה בראלי בקטגוריות הנמוכות - 104 ZS , טלבו סמבה ראלי , ויזה כרונו ואלף המסלולים , 205 ראלי , AX ספורט ...

ההתאמה במחשבה של פיג'ו היא זו שבדרך עקיפה הכתיבה את המצב גם בארץ .

בסדר , אבל היו תקופות , באשקלון למשל , שהיו הרבה גולפים ופולו שהתחרו , גם אז זה היה בתמיכת היבואן , שהריץ לפחות 2-3 מכוניות כמעט בצורה רשמית .

מדוע בעצם זה לא נעשה גם כיום ?

מה לגבי סיאט למשל , שמשדרת רצון והזדהות עם ארועי ספורט מוטורי שונים לאחרונה ...

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצע.

בשנות ה-80 וה-90 היה שיווק די נרחב של צרפתיות ספורטיביות (בהתייחס למתחרות) ובמחירים סבירים.

אהה, כן. וגם שלדה בת זו%$.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שמדובר בהיצע- המחיר של צרפתיות (משום מה:)) בארץ נמוך ביותר יחסית לגרמניות ויפניות -ואף אחד כבר לא רוצה פורד למירוצים....

מה שנשאר זה 205 ו106 עם שלדה בת-זו!@#....

רוי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנה גם סיאט איביזה אחת בקטגוריה, שבעזרת השם (והכיס) תשתתף במירוץ הקרוב.

חברת סיאט אכן משדרת הזדהות עם הספןרט המוטורי ואף משדרת אופי ספורטי לרכביה ולדעתי עכשיו אחרי שהנושא החל להיות חוקי ומתוקשר היא אכן תיכנס לתמונה.

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה כוונתך בהשתלת מנועים?

 

אם התכוונת להכניס מנוע של יצרן אחר לרכב ספציפי התשובה היא לא!!!

במירוצי ראלי,ראלי קרוס,ספרינט, החוקים ברורים.

לגבי סוגי מירוצים אחרים? אני בטוח שעם המשך ההתפתחות של הענף נגיע גם לזה.

לא רק, אסור לשתול מנוע של אותו יצרן ברכב של אותו יצרן שלא יוצר ביצור סידרתי ואין עליו הומולוגצייה

דוגמה?

דיברנו על צרפתיות? קטגוריה זולה? פיגו 106 ראלי, אין אפשרות לשתול מנוע 2 ליטר ברכב

כי אין יצור סידרתי של 106 ראלי 2000 סמ"ק, אע"פ שטכנית אין כל בעייה לשתול מנוע כזה.

דני

מירוצי מכוניות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאתה כותב, בהחלט ניתן לייבא מנוע VTI ולהשתיל אותו בסיוויק למטרות ראלי (בניגוד לסיוויק חוקית לכביש, שם זה מעט יותר מסובך), שכן סיוויק VTI יוצרה גם יוצרה בצורה סדרתית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6623 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...