Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
8)

davinci.JPG

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

מתפעלים. :D

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אנשים, מה קורה?

 

אני היחידי שהצליח לפתור???

 

זה לא כזה קשה,

 

זה לא קשה בכלל האמת.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

סוף הדרך אנשים !

נהנתי מכל רגע.

ראיתי את זה כאן לפני כשעתיים ובין דבר אחד לאחר, פתרתי את זה.

מעניין מה יגידו לנו ב 2003 :wink: !?

 

השקיעו בזה חבל על הזמן.

 

 

טיפ קטן, לכל המתקשים. אפשר למצוא הכל, צריך רק להתמקד קצת בקטנות ובGOOGLE ואכן צריך לצלצל פעמיים לח"ול. פעם באמצע ופעם בסוף.

 

 

עומר אני מקווה שלא תכעס, אך שמתי את זה גם אצלי - נראה אם הם שווים משהו :? .

 

אגב, אם תוכל למחוק את הרמזים העבים שנתנו כאן, שמתי לב כרגע שנתתה את המספר בשלמותו, חבל, אני הגעתי לזה לבד וגם אחרים יכולים, רק קצת מאמץ.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

עומר אני מקווה שלא תכעס, אך שמתי את זה גם אצלי - נראה אם הם שווים משהו :? .

חלילה, אדרבה.

 

אגב, אם תוכל למחוק את הרמזים העבים שנתנו כאן, שמתי לב כרגע שנתתה את המספר בשלמותו, חבל, אני הגעתי לזה לבד וגם אחרים יכולים, רק קצת מאמץ.

לא ממש הבנתי, אתה מתכוון לרצף פיבונצ'י שנתתי בעמוד הראשון? למיטב ידיעתי שאין

דרך לדעת את המספר הזה לפי החידה עצמה, הוא מופיע רק בספר עצמו.

פורסם

עובדה, לי אין את הספר והגעתי לתשובה הנכונה.

 

אפשר גם בלי הספר, זה כל העניין של החידה הזאת, אם שמתה לב.

אפשר למצוא הכל ברשת.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
עובדה, לי אין את הספר והגעתי לתשובה הנכונה.

 

אפשר גם בלי הספר, זה כל העניין של החידה הזאת, אם שמתה לב.

אפשר למצוא הכל ברשת.

 

את החידה פתרתי לפני שפירסמתי אותה כאן, ואכן שמתי לב לרעיון - א-ב-ל...

שים לב שהרמז היחיד לתשובה הזאת היא האמירה שהמספר מופיע בעמוד 44 בספר.

 

אני אשמח לשמוע איך הגעת למספר החשבון שלה, אם אין לך את הספר (אלא אם הורדת

את הספר עצמו, וזה כבר יותר בעייתי לחלק מהאנשים כאן). במסלול של החידה לא ראיתי

התייחסות אחת רלוונטית למספר החשבון עצמו.

 

השם מופיע שם, המספר לא.

(אגב, גם לי אין את הספר עצמו, אבל יש לי קובץ המכיל את תוכן הספר, שכמובן הורדתי

לצורך החידה... לזה כיוונת?)

×
×
  • תוכן חדש...