Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפרטים היבשים (עוד לא נלקחה לבדיקה):

שנת 2000, יד ראשונה, 88000 ק"מ, רשומה ע""ש חברה פרטית, רכב משפחה שני נהוג בעיקר ע"י אשת בעל החברה.

הבעלים טוען כי חברה ואדם פרטיים הם היינו הך. האמנם? מה נהוג בד"כ?

הרכב עבר תאונה עם הולך-רגל ובמסגרת התיקון הוחלפו מכסה מנוע, שמשה קידמית וכנף.

טוען שאין פגיעות שסי ולא נקבעה ירידת ערך. הייתכן?

ספר הרכב לא הוחתם בטיפולים ולא נעשה טיימינג מעולם. טוען שלא היה צורך.

 

מעבר לזאת, הרכב נראה טוב, צמיגים ומצבר חדשים ופנימית נראה שמור היטב. מכנית, לא הוחלף ולא תוקן שום דבר מעבר לטיפולים תקופתיים.

 

אשמח לקבל את חוות דעתכם!

פורסם

חברה פרטית היא עדיין חברה, לא מתייחסים אליה כמו אל אדם פרטי.

 

טיימינג אני חושב (אבל לא בטוח ב100%) שהיה צריך לבצע. טלפון אחד למורשה של פורד יברר את העניין.

 

ספר רכב לא חתום - OK. איפה הרכב טופל? אתם יכולים לקפוץ למוסך ולבדוק את העבר הטיפולי של הרכב? ולאמת את נתון הק"מ באותו זמן.

 

לא הייתי משלם מחירון על הרכב הזה, צריך להוריד על יד ראשונה חברה, אח"כ להוריד אם צריך היה כבר לבצע טיימינג. וגם הרכב עבר תאונה שצריך לבדוק את חומרתה.

 

בהתחשב בזה שלפי ההודעה שלך לא נראה שהבעלים גמיש, הייתי ממשיך בחיפושים.

 

גיא

פורסם

שאתה תרצה למכור את האוטו אף אחד לא ידבר איתך אם זה חברה פרטית או לא, זו חברה, נקודה. יש ירידת ערך.

בעל הרכב צריך לרדת מהר מהעץ, מעל למחירון זו ממש הגזמה וגובל בחוצפה..

פורסם

רד מהרכב הספציפי הזה וזהו.

 

גם תאונה, נשמעת מאוד קשה עם הולך רגל שעף על הרכב, גם אין ספר טיפולים, גם חברה שמוריד 12% ללא טיפול טיימינג, ועוד מעל המחירון?

יש המון כאלו פרטיות, הרבה יד ראשונה אצל אנשים שמטפלים ושומרים, שווה לבדוק.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אני מניח שהשמשה הקדמית שהוחלפה אינה מקורית, אלא חליפית (לרוב חברות הביטוח אינן מוכנת לשאת בעלות הגבוהה של שמשה מקורית - לעיתים מאמיר ל-7,000 ש"ח).

בחלק גדול מהמקרים, השמשות התחליפיות איכותיות פחות משמעותית מהמקוריות, והדבר בא לידי ביטוי:

1. ביכולת סינון קרינת השמש - חום איימים בקיץ, תרגיש פחות את המזגן.

2. עיוותים בקצוות השמשה ובאיזורים המקומרים.

3. חוזק השמשה.

 

המלצתי היא כהמלצת חברי הפורום: לא חסרות פוקוסים על הכבישים - מצא אחת אחרת.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מצטרף לעצת חברי המלומדים - זו לא S16 או 325 ידנית.

פוקוד יש על כבישי ארצינו למכביר, כולל כאלה שטופלו במורשה והוחתמו בספר הטיפולים של הרכב.

כולל כאלה שאינן רשומות בבעלות חברה וכאלה שיימכרו אפילו תחת מחיר המחירון.

 

בקיצור - המשך לחפש

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הוא טוען שהרכב נרשם ע"ש חברה משיקוליים כלכליים בלבד והוא אכן אינו גמיש בנושא זה, כמו גם בנושא התאונה (ואפילו דורש מעט מעל המחירון).

חבל על המקשים במקלדת, חפש מכונית אחרת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אם לא אכפת לך שזה מחברה, למה לא לקנות כבר ליסינג בהרבה פחות וגם סביר להניח פחות קילומטרז' ?

חוצמזה שכמו שאמרו, לא חסר פוקוס בידיים פרטיות, קילומטראז' נמוך בהרבה, שמורות יותר ובמחיר של מתחת למחירון (תוכל לטעון שיש מלא כאלה לקנייה בליסינג בפחות כסף ובפריסה לתשלומים וכו' וכו' וכו' והמוכר יתגמש...)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

הרכב מראשון לציון? פוקוס 4 דלתות? הבחור רוסי?

נישמע כמו רכב של ההורים של אחת מהכיתה שלי...

אם זה באמת הרכב הנ"ל אז הוא בהחלט שמור.

אם זה הוא אני יודע מה קרה בתאונה-ממש לא נורא מה שהיה שם.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

גם אם הוא שמור, המוכר מבקש מחיר מחירון רגיל על רכב חברה. טיימינג לא בוצע בזמן. ולזה נוספת תאונה שצריך לבדוק אם היא היתה מלווה בירידת ערך.

 

בקיצור, כפי שכבר אמרו פה מספר פעמים - להמשיך הלאה.

 

גיא

פורסם

אם זה באמת הרכב הזה אז הוא באמת שמור.

הרכב יכול באמת היה להירשם על החברה כי הוא באמת איזה מנכ"ל או משהו כזה אז אולי בגלל זה הוא רשם על החברה.

התאונה הייתה לפני כחודש, אישתו נהגה הבייתה ומישהו קפץ לה לכביש ונפל על השימשה. אני חושב שבגלל התאונה הזאת הם מוכרים כי יש לה טרואמה מהרכב הזה.

בקשר לטייימינג לא יודע- אבל מה הבעיה ללכת ולהחליף היא עדיין לא ניקרעה.

בסופו של דבר הוא ישתכנע שהוא צריך להוריד מחיר כי אף אחד לא יקנה ממנו.

*כל זאת בתנאי שבאמת מדבור הרכב שאני חושב

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תודה לכולם.

 

אכן ממשיך הלאה.

(ולא מדובר באותו רכב שראית, מר Opel Astra GSI, המוכר דוקא הודה שתוצאות התאונה היו קשות...לא היה נעים לשאול...אבל תודה בכל אופן)

×
×
  • תוכן חדש...