Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש פרוקיה קרובה בבקעת אונו בשביל המכונית שלי רנו קליאו שנת 1995 אוט'.

 

תודה רבה...

:-) {את הטוב אנחנו מקבלים מה' ואת הרע לא נקבל?!?}:twisted:

ברשותי:

מזדה לאנטיס 1999 אוט'

ביואיק רנדוו 2004 אוט' (בעיקרון של ההורים)

פורסם

מישהו בבקשה תעזרו לי חכתי דיי הרבה זמן שלא תגידו שאני מקפיץ הודעות מהר מדיי

:-) {את הטוב אנחנו מקבלים מה' ואת הרע לא נקבל?!?}:twisted:

ברשותי:

מזדה לאנטיס 1999 אוט'

ביואיק רנדוו 2004 אוט' (בעיקרון של ההורים)

פורסם

ניסוח הודעתך בעייתי משהו...אנסה להבהיר:

 

1) האם אתה מחפש פרוקיה כדי להפטר מהאוט שלך שם?

או

2) מחפש חלק מסויים לקליאו ולא רוצה לגלות כי זה כנראה סודי.

או

3) לקליאו משעמם והיא מחפשת חברות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ניסוח הודעתך בעייתי משהו...אנסה להבהיר:

 

1) האם אתה מחפש פרוקיה כדי להפטר מהאוט שלך שם?

או

2) מחפש חלק מסויים לקליאו ולא רוצה לגלות כי זה כנראה סודי.

או

3) לקליאו משעמם והיא מחפשת חברות...

אז ככה

נשברו לי כמה חלקים ברכב כמו כמה שלבים במזגן שבשביל זה אני צריך את כל החלק של המזגן או שיש לי איזה חלק מאחור שנקרא מחזיר אור אחורי בין שני הפנסים או איזה חלק שנמצא ליד התאורת גג אז בקיצור אני מחפש פרוקיה שאני יוכל למצוא לה את החלקים כדיי שאני יוכל לעשות לה קוסמטיקה קצת ולסדר את החלקים האלה וחס וחלילה בנתיים אין לה מה לחפש בפרוקיה וחברות לא משעמם לה אז היא לא מחפשת...

:-) {את הטוב אנחנו מקבלים מה' ואת הרע לא נקבל?!?}:twisted:

ברשותי:

מזדה לאנטיס 1999 אוט'

ביואיק רנדוו 2004 אוט' (בעיקרון של ההורים)

פורסם
תעשה טובה - להבא תשתמש בסימני פיסוק.

סליחה, להבא אני ישתמש.

ואין לך אולי איזה עצה לפרוקיה ?

:-) {את הטוב אנחנו מקבלים מה' ואת הרע לא נקבל?!?}:twisted:

ברשותי:

מזדה לאנטיס 1999 אוט'

ביואיק רנדוו 2004 אוט' (בעיקרון של ההורים)

פורסם

אם תרצה באיזור רמלה-לוד תעשה קולות.

אין לי מושג איפה זה בקעת אונו.

 

 

בסביבות רמלה לוד אין פירוקיה אחת שלא מחזיקה קליאו אחת לפחות

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

בפתח תקוה יש את היפר חלף - שם כמעט בוודאות תוכל למצוא את כל החלקים שתרצה - הם מאד מסודרים אבל המחיר לא זול.

 

תוכל לנסות לגשת למחלקת הפחחות של אחד המוסכים המורשים של רנו - יכול להיות שיהיו להם חלקים משומשים - או שהם יהיו נחמדים מספיק לומר לך היכן יש.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...