טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,803 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בממסרת אוטומטית מומלץ להחליף שמן ופילטר כל כמה עשרות קמ. בצילומים תעדתי החלפה לממסרת מסוג ZF 4H14 קיט ובו אטמים ופילטר להחלפה ניתן לקנות בכ150 ש"ח בתמונות: 2.3 קרטר השמן 5,6 הפילטר הישן והמזוהם.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 1 תגובות
- 915 צפיות
ברכב שלי - ע"פ נתוני היצרן ניתן לשים פלגים עם מרווח שמתחיל ב0.028 ומסתיים ב0.032 המרחק באינצ'ים מה הסיבה לשים מרווחים אחרים?? ומה השפעתם??? ידוע לי שיש השפעה על אורך הניצוץ - אבל למה זה באמת גורם - לשריפה מהירה יותר??? אצלי כיום יש 0.032
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2 אלף צפיות
על מה בדיוק המחשב שולט באיביזה 94 נפח 1300? (אגב זה מנוע EFI אבל עם קרבורטור.)
הודעה אחרונה מאת red soldier 205, -
-
אוטו לא מניע.
מאת sasi M- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בוקר טוב.... היום כיביתי את האוטו לדקה , הנעתי מחדש ואין לא מניע הסטרטר עובד אבל האוטו לא מניע . המכונאי אמר שהלכה הקוביה האלקטרונית או משהו בסיגנון...... יש למשהו מושג כמה עולה לתקן דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת sasi M, -
- 1 תגובות
- 915 צפיות
שלום לחברי הפורום , יש לי בעיה שהתופעה התחילה לפני יומיים, ברשותי מגאן קופה 97 אוטומט , עכשיו מדי פעם נדלקת לי מנורה שמראה מין סליל ברק כזה בלוח שעונים בצד השמאלי של הנהג ,וכאשר המנורה נדלקת האוטו מרגיש יותר כבד ולא נותן קיקים מישהו יכול לעזור ???? ממה זה נובע ???
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
- 2 תגובות
- 939 צפיות
איפה אפשר לתקן דבר כזה? הבעיה היא שפשוט הוא נוסע על בצד אחד על המסילה כמו שצריך, ובצד השני המסילה כאילו מנותקת (כבל אולי?) ואז החלון נעצר ולא נוסע, מישהו מכיר מישהו שמתעסק עם דברים כאלה?
הודעה אחרונה מאת shainin, -
- 6 תגובות
- 999 צפיות
אז ככה, אני צריך מקום שיש בו חלקי חילוף ללנצ'יה (פריסמה סימבול 89). שיהיה בו הכלללללל, וגם חלקים חדשים (לא מתאונות). תודה. ואם מישהו יודע מאיפה אני יכול להזמין מאיטליה או איפה אם אני נוסע לאיטליה עצמה אני יכול למצוא מקום שאמור להיות בו הכל.... שוב תודה! (נהיה קצת יותר ספציפיים, משאבת בלם (זאת משאבה מיוחדת שמחלקת את הבלימה לכל גלגל בנפרד) וגם חלקים שקשורים למכלול ההילוכים החל מהידית ועד לחיבור לגיר, תודה).
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לפני כחצי שעה ניסיתי להניע פיזו 206CC 2L, הרכב הניע אבל המנוע רעד/קפץ כאילו לפחות בוכנה אחת לא עובדת... ממש ממש רעד, נוסף על כך נדלקה (רציף) נורית הבקרה שאומרת ש מערכת ההצתה ו/או מערכת הזרקת הדלק ו/או מערכת בקרת הפליטה לא תקינה... הייתי חייב לנסוע אז לקחתי אותו אחר, לאחר חצי שעה כשהגעתי הביתה, ניסיתי להניע שוב, הנורית הבהבה, אך המנוע לא רעד! כלל. אני תוהה מה עלי לעשות, ללכת למוסך ישר, או אולי לנתק מצבר לכמה דקות ואז לנסות להניע שוב... אינני סומך על המוסך בעיניים עצמות! בתודה מראש נדב נ.ב. אשמח לקבל השערות לסיבת התקלה!
הודעה אחרונה מאת NadavRally, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
המודעה זו איננה מיועדת רק לפרחי (שכן, זה אסור ע"פ חוקי הפורום ) מישהו יודע איפה אפשר להשיג בוש מיוחד (למעשה קטנטן) שלא הצלחתי להשיג בחנויות החלפים. אם למישהו יש במקרה בבוידם: קוטר חיצוני 25 מ"מ, קוטר פנימי 12 מ"מ (בתמונה נראה מפורק), גובה 19 מ"מ. תודה!
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
מישהו יכול להסביר לי מה ההבדלים בין מנוע הזרקה למנוע קרבורטור? ואני מדבר מבחינת: - אופן פעולה - נצילות מנוע - צריכת דלק - יתרנות וחסרנות בכל אחד מן סוגי המנועים תודה
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 5 תגובות
- 897 צפיות
אני אשמח אם תוכלו להגיד לי היכן אמור להיות ממוקם המחוג במד החום של סובארו DL 1600 אוטומטית. המחוג נמצא ברבע התחתון של שעון, והוא מגיע לשם מהר מאוד ולא עולה יותר. הרכב הוא של סבתא שלי והיא טוענת שכך היה תמיד, יכול להיות מצב כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת silver.d, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רכב: פורד מונדאו חדשה שקיבלתי מהעבודה.. מד הטמפרטורה החיצוני של מחשב הדרך מזייף בצורה לא סבירה (לא מדבר במד חום מנוע) הרכב אצלי מספר ימים ושמתי לב לזיוף, היום בוודאות נמדדו בת"א 29-31 מעלות והרכב הראה בין 40-44 מעלות, חשבתי בהתחלה שהוא הושפע מעמידה ממושכת בשמש אך גם לאחר עלייה לכביש המהיר עדיין הראה מספרים לא הגיוניים האם אפשר לכייל מחדש את החיישן? יש טעם להתאמץ? לא בא לי לשגע את קצין הרכב אצלנו עם כאלו דברים קטנים... אם זה אפשרי אבקש שיטפלו בטיפול הקרוב השאלה אם מישהו נתקל בתופעה ויש בכלל על מה לדבר.. ברכב הקודם שלי (טויוטה קורולה) לא היו זיופים (טוב נו..... טויוטה... ) תודה לעוזרים ניר
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מעוניין לבצע טיפול מסוג זה לאופנוע ... ראיתי כל מיני אתרים באנגלית כמו gstwin ועוד .... נתקלתי בקושי מהותי להבין כיצד אני מבצע את כיוון השסתומים באופנוע.. המושגים באנגלית בילבלו אותי ... מה זה שימס (shim) ? הטבעת עצמה ? או החלק ממתכת שאיתו מודדים ? ... אם מישהו יכול להסביר לי את התהליך של כיוון שסתומים אני אודה מאוד ... תודה מראש ..
הודעה אחרונה מאת erezshlez, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם . כידוע בבולם רגיל בודקים אם הוא עדיין תקין ע"י לחיצה על הצד של הבולם ברכב. אבל איך בודקים בולם מוקשח ? הרי אי אפשר ללחוץ על הבולם ולראות איך הוא יורד ועולה . ועוד שאלה שהיא : האם לקוני המתכווננים יש אחריות לכל החיים ? כי מישהו אמר לי את זה . תודה.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 0 תגובות
- 515 צפיות
וכמובן אשמח לקבל טיפים על איך ניתן לעשות את זה לבד. מה לגביי תוסף לשמן גיר ?"שווה משהו או סתם ביזבוז כסף? דודו
הודעה אחרונה מאת דודו172, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז הכל התחיל ליפני כשבועיים כאשר יצעתי מביתי עים הרכב (306 XT 1.8 ) ובמהירות של כ 10 קמ"ש נישמע מין מכה חזקה בתחתית הרכב עצרתי מהר בשולי הדרך ובהיסתקלות מיתחת לרכב גיליתי נזילה רצינית של שמן גיר לאחר גרירת ההרכב למוסך ובדיקה יסודית ניתגלה שהבקקס בגיר היתפרק ונישבר מה שמחייב החלפה של הגיר כולו (ועל הדרך גם את הקלץ) מאחר שעבר שבוע ולא נימצא גיר תואם של שנת 95 הוחלת לסים גיר חדיש יותר 1.8 אבל כאן הבעיה שבגינה אני צריך עזרה (פיתרון) בגירים החדשים של פזו המידע אודות מהירות הרכב והקילומטרז מגיעים ללו השעונים בצורה דיגיטלית לעומת הגירים הישנים 95 שם החיישן בעל שני יציאות את דיגיתלית למחשב והשניה מכאנית לספידומטר ומד המהירות לכן הורכב החיישן הישן לגיר החדש דבר זה ג…
הודעה אחרונה מאת eliad, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחרונה הבחנתי כי קיימים 2 סוגים של כבלי הצתה: 1. כבלים עבים (כמו ב-306). 2. חוטים דקים (כמו חוט לנורה פשוטה), אך הם אינם מחוברים ישירות לראש הפלג, אלא ל"גליל" ארוך וכבד, שמתחבר בקצהו האחד אליהם ובקצהו השני לפלאג. כל גליל כמובן יושב מעל לכל צילינדר, מחוץ למנוע כמובן (קיים במגאן II). מהם ההבדלים ומהם ה"גלילים" האלו
הודעה אחרונה מאת פאסאט מהגהנום, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מישהו יודע מה מרווחי הברגים בג'אנטים של הונדה סיוויק מודל 94' ? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 961 צפיות
האם למישהו ידוע היכן ממוקמים חיישני הטמפ' במנוע (1.6 8 שסתומים, ידנית)? יש לי הרגשה שהם הגורמים לתקלה. האם יכולה להיות סיבה אחרת, מוכרת או נפוצה? אגב, אם למישהו יש סכמות של המערכת, או יודע היכן להשיגם, אשמח אם תוכלו לעזור לי.
הודעה אחרונה מאת eli-g, -
- 3 תגובות
- 950 צפיות
מישהו יודע מהו לחץ אוויר הרצוי בצמיגים בדייהו רייסר 94 או איך אני יכול לברר אותו. תודה מראש פבל
הודעה אחרונה מאת pasha_l, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
האוטו אצלי 4 חודשים וכל הזמן שנסעתי איתו המחוג היה על הרבע! ז"א גם אחרי ניסע ארוכה או פקק המחוק לא היה מתקרב בכלל לחצי - מקסימום זה רבע!!! שלשום נסעתי ועמדתי בפקק והמחוג עלה טיפה מעל החצי ואז פעל המאוורר וקירר עד למתחת לחצי קצת ושוב זה קרה. התחלתי ליסוע המחוג ירד לרבע! סתימה קלה ברדיאטור? או שזה נורמלי? והאם יכול להיות זיוף בחום המנוע? (עכשיו ופעם)
הודעה אחרונה מאת roei, -
-
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
הברגים הגיעו אתמול ושיעור קטן בתורת השיווק נלמד. ההבדלים בין "שרודר" ודומיהם :חובבנות וזלזול בלקוח, לעומת מקצוענות. סט הברגים שהגיע מ "שרודר" לג'אן הגיע ארוז ב5 שקיות ניילון סמרטוטיות ,חלק מהברגים מלוכלכים ושני ברגים ארוכים יותר ב ס"מ כידוע. ג'אן ב-"חביבותו הרבה" הציע לי לנסר אותם ! וכמובן שהיה צריך לרכוש בוקסה חדשה כי הראשים היו שונים . ולעומת זאת הברגים שהגיעו מפריס(עם ראשים נקביים כמו במקור כמובן ללא צורך ברכישת בוקסה נוספת) היו ארוזים בקופסת קרטון צבעונית מהודרת עם הלוגו של meillor-corteco עם רשימת המכוניות וקוד המנוע המתאים להסרת כל ספק, בתוך הקרטון היה דף הנחיות ב 6 שפות עם איורים לגבי הכנת הבלוק והברגים וסדר ההרכבה כל זה ב192- ש"ח שם לעומת כ 400-ש"ח פה. רוב ת…
הודעה אחרונה מאת levil, -
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי קליאו RSI ועלה בראשי רעיון לשים לה טורבו בדגישה נמוכה, לא משהו רציני אבל שיהיה כוח בטורים הנמוכים. התכנון הוא רק להוסיף טורבו בלי אינטרקולר או להרים ראש (בינתיים... ). לאחר התייעצות קלה נאמר לי שהבעיה הגדולה בפרוייקט תהיה הניהול מנוע. אני חשבתי שצ'יפ יעשה את העבודה אך הנושא שנוי במחלוקת... האם ניתן לפתור את בעיית ניהול המנוע בקלות יחסית אם אני רוצה לשים טורבו STAGE 1? זה חשוב לי לדעת לפני שאני מתחיל את הפרוייקט כדי לא להתקע באמצע... תודה מראש, ערן.
הודעה אחרונה מאת BoazG, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, הייתה לי תאונה קלה עם האודי... בין היתר חטפתי תקר בגלגל הימני-קדמי והג'נט קיבל כמה מכות (אין שברים או עיקומים אבל יש מכות מגעילות) האוטו חדש ו(היה) ללא שריטה, זה ממש מבאס אותי - מכוון שעירבתי את המקיף - האם אני יכול לעמוד על קבלת ג'נט חדש במקום החבוט? תודה.
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני לא יודע אם זה המקום הנכון לכתוב בו את ההודעה הזו אבל מקסימום תמחקו לי אותה.........כאשר קניתי את האוטו אמרו לי שאיזה זקנה נפלה על הכנף הקדמית הימנית ויש שקע קטן........כל פעם אני מוציא אותו החוצה עם פומפה ולא רואים כלום וברגע שמישהו נוגע זה חוזר למקום............עכשיו אני רוצה לפרק את הכנף לגמרי בשביל לתקן כמו שצריך וגם לתת לה תמיכה.........מישהו מוכן להסביר לי איך עושים את זה או שמסובך מדי?!
הודעה אחרונה מאת ArmeniaN, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מישהו יודע מה ההבדל בדיוק כי אמרו לי שזה לא ממש קריטי. לאוטו שלי אישית לפי הוראות יצרן צריך שמן בקקס 90 אבל בחנויות וכמה מוסכים אמרו לי שאין הבדל מדובר בפגרו 98 בנזין מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת wacky, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לשתף אותכם בחוויה מעצבנת. אחרי התלבטות רבה החלטתי לרכוש יונדאי סונטה. רכשתי מחברת סיקסט (ניו קופל) יונדאי סונטה מנוע 2000 שנת 2001.. כמובן שלקחתי אותה לבדיקה. המכון שבדק אותה היה קומפיוטסט בסמוך ליד אליהו בתל אביב. טופס הבדיקה קבע למכונית ציון 95 . בבודק אמר לי שמדובר במכונית מצויינת, שציון כל כך גבוה לא מקבלות מכוניות צעירות ממנה ובקיצור - המליץ על הרכישה בחום. קניתי, אלא מה? המכונית לא מיועדת לנסיעות רבות. היא בקושי נוסעת 200 ק"מ בשבוע.למרות זאת, שבועיים לאחר הרכישה, הלכה במכונית רצועת הגה כוח-מזגן. החלפתי את הרצועה על חשבוני. שבועיים לאחר מכן הקקי-דאון לא נכנס לפעולה. המכונית, תודה לאל באחירות. העברתי אותה למוסך מורשה, שם קבעו כי קיימ…
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברכבי הקודם קיבלתי חוברת מפורטת עם אפשרויות תכנות של מערכות האזעקה. ברכב הנוכחי, C5, קיבלתי חוברת כל כך בסיסית שעל מנת לשנות קוד סודי, אני צריך את השרות. מישהו יודע מהיכן ניתן להשיג או יוכל להעביר לי את קודי התכנות הבסיסיים של המערכת?
הודעה אחרונה מאת shahar75, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כש קניתי את הרכב גיליתי בבדיקה שיש לי חור קטן ביחידה האמצעית באגזוז. בדקתי את רמת הזיהום של הרכב והיה לי משהו כמו 0.1 או 0.2 מותר אם אני לא תועה 0.5. אבל כאשר אני עומד אם הרכב בסל"ד נמוך 900-1000 אני מרגשי ריח של דלק. האם יש קשר אחד לשני? האם זה ישפיע על הטסט שבא אליי לטובה בחודש הבא?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אוקיי, הגעתי למסקנה שזה לשרשור אוף-טופיק ולא כללי אבל מדובר פה במקרה חמור, מצער וכל מילה רעה נוספת תתקבל בברכה... כפי שחלקכם אולי יודעים הייתי בפרשת טסט מתוסבת והחלטתי לחשוף את כולה, בשלמותה עם כל האמת - לאמא שלי יש בן זוג כבר מספר (לא רב) שנים, ולו יש חבר... חבר טוב.. החבר הזה הוא מוסכניק מוכר בת"א, וידוע כי הוא מתמחה בסאאבים. אותו מוסכניק מכר לי בזמנו את הרכב הראשון שלי, דייהטסו שרייד 85'.. לצערי אחי מרח אותה על גדר הפרדה כעבור חודש ולאחר זמן מה קניתי את הפג'ו שברשותי כעת... הרכב היה קצת מוזנח מכאנית ולא במצב הכי טוב ואני אף המשכתי עם ההזנחה זמן קצר מכיוון שלא היה לי כסף באותו רגע. את הטסט הראשון לרכב הזה עשיתי לפני שנה.. לפני הטסט החלפתי אגזוז שהיה בו חור ו…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
מי מחובר 86 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 705 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ofir1000
- Paprika-Metuka
- nissan1211
- Shay Shd Dave
- green
- לירון .ה.
- עמרי לייט
- beastmodeisr
- של
- samg
- שי
- misterb
- sf8833
- Nemesis
- רפוליי
- asz
- Camaro 92
- bigfoot7375nadav
- nadavd4
- לב טוב
- amirtoar
- דובצע
- ik3
- אלעדיקו
- omricn
- Johnathan
- EliC25
- mei1
- עוזי ל
- amosbmw
- Ilan3
- taranta
- איציק נ.
- זה עולם מסובך
- BoazB11
- MadCat_LE
- Itzik-b
- om2
- mh53
- Cycleman
- Moshe c
- elad_w
- carsgo
- Nico62
- wa11a
- Shay m3
- shai590
- Dudo
- חגאי א
- Guy M
- theRodeus
- פליקס
- mottis
- blackpolo
- David32
- Tal7
- amirgermany
- URSH
- פינדר
- natco
- RK
- Pika007
- YULI1
- ArikB
- נהוראי משה
- yuvk
- shaine
- WideFocus
- menir1
- topop
- Albetx
- BassDriver
- VromVrom
- tan tan
- vladclar
- XVSTI
- Gosser1860
- fishmanl
- אבי ים
- חולגי
- עדי-אל
- farkash7
- motizkn
- Rשף
- Mango
- Igalz